torsdag 27 oktober 2016

Shoppa inför Halloween =) blir en magisk Halloween firande med massa vänner ;)Bokat Mysbio med Angel =) Fika & Myste i stan =) Hämta Angel & Loke & dom kolla in Halloween sakerna =) Massa Mys LOVE MY LIFE ;)







Hello Godingar idag åkte vi till stan & shoppa lite inför Halloween & fick även gjort ett besök på bolaget & fyllt upp inför Halloween =) 
Vi dricker ju aldrig här hemma men jag tycker om att ha hemma ifall man får besök el det skulle va något speciellt =) 
Sen har jag en förkärlek till fina Champange Bubbel flaskor så självklart shoppa jag mera snygga flaskor så nu har jag alldeles förmycktet av dessa snygga flaskor, så vet inte var jag ska ställa det hahaha .
Nu har vi fått shoppa lite halloween mat & massa godis osv så nu är allt klart =) 
Wiiie Gud vad vi längtar =)
Efter vi vart i gjort stan blev det hämta Älskade Angel & Loke som oxå längtar som bara den till halloween .
Hemma busa Angel & Loke & dom fick löshuggtänder jag köpt till dom inför halloween & gudars så kul dom hade med dom =) 
Blir så varm i mitt mammi hjärta när jag ser hur kul Angel & Loke har =)
Köpte även en till halloween dress till älskade Angel & en till peruk så nu har hon flera stycken att välja mellan =)
Eftersom Älskade Angel går på sitt höstlov i morgon & har höstlov hela nästa vecka boka jag in lite bio besök ,det är så mysigt gå på bio & ha Mor & dotter tid & mys i höst rusket ,så det passa perfekt att vi går på bio & vi kommer se "Trolls" & "Storkarna" så mysigt vi kommer ha =) 
Kika in på andra bloggen & kolla alla underbara bilder på oss & allt vi shoppat osv idag,kommer bli så otrolig kul med vår Halloween fest med underbara vänner =) 
Gud vad jag är lycklig & allt flyter på så otroligt bra & vi svävar på våra små rosa moln av lycka & kärlek =) 
Men de ser ni mer om i andra bloggen wiiie tjohoooo LOVE MY LIFE =)  
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel redo att gå till skolan =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Jag boka lite höst mys Bio med älskade Angel nu i veckan som kommer för då har Angel höst lov =) 
Så första filmen vi ska se är Trolls så blir Höst mys bio =) 
Jag boka även in filmen Storkarna med älskade Angel så vi ska verkligen ha bio mys & Mor & Dotter mys nu på höstlovet =) 
Passar perfekt med Bio mys nu när det är höstrusk ute så blir underbart med att se "Trolls" & sen " Storkarna " =) 
Nu har vi vart på bolaget & shoppat & i dom vita kartongerna står det blandat smått & gott så det va bara tomkartonger vi låna men är inte det innehållet i som står på lådorna =) 
Inne på Coop bjöds det på tårta & kaffe när vi handla så mysigt = 
Vi fika efter shoppingen inför Halloween =) 
Min Fika Gobulle & kaffe =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sin FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel äter kvällis med Loke =) 
Prinsessan Angel & Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !!! 
Världens Underbaraste Angel så underbar & Fin !!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel busar & skräms med sina huggtänder =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel så otroligt vacker & Fin & busig =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Fina Loke =) 
Loke testar sina huggtänder han fick av mej =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt !!! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel i sin pyjamas =) 
Älskade Angel så fin & söt =) 
Prinsessan Angel med sin risifrutti =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !! 
Världens Bästa Angel !! 
Underbara Angel provar Pappis peruk han ska ha nu på Halloween =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel =) 
Sötisen Angel Busar för fullt =) 
Underbara Angel spexar & har kul med Pappis halloween peruk =) 
Sötisen Angel =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärlekfrukt Angel =)  
Shoppa en ny Pokemon kort album till Angel idag =) 
Angels nya album att ha sina Pokemon kort i =) 
Vår Älskade Angel så glad över sitt nya Pokemon album =) 
Kom stort paket med julklapp till älskade Gizmo =) 
Istagrambild på älskade Angels skolfoto som kom i nyckelringar & magnet häromdagen =) 
Vår Vackra Kärleksfrukt Angel som Pappi kallar vår docka =) 
Köpt lite mer jul pyssel grejer inför jul pysslet =) 
shoppa lite mer Halloween godis till älskade Angel & Loke !!!
köpte även en till Halloween dress till Angel en självlysande skellet onepice =)
köpte coola peruker en till min älskade Make Peter & en till älskade Angel så hon har likadan som Mammi =)
En självlysande djävulsstav...
2 st Halloween händer en till älskade Angel & Loke ,för att samla sitt godis i när dom går runt & gör Bus el Godis =)
Lite mer fina Bubbel flaskor som ja samlar på =)
Jag älskar ju dessa fina champagne flaskor & har nu samlat en hel del så har ingen plats för dessa haha så gäller att försöka flytta om & ställa i ordning på något nytt sett =)
Blev en kartong blandat Breezer & flak öl !!
Instagrambild på dom fina Bubbel flaskorna =) 
Jag som häxa =)
Världens Stoltaste & Lyckligaste Mammi & Fru =)
Jag som Häxa =)
Jag är Min älskade Make Peters stolta Fru =)
Stolta & Lyckliga Fru Hedström !!!
Jag är så otroligt lycklig & stolt Fru & Mammi =)
Världens Lyckligaste Mammi & Fru ,Gud va jag Älskar min underbara Familj =)
Vi har kul med snapchat =) 
Mammi med snapchat haha =) 
Vist blev jag söt hahaha =) 
Mammi har kul med snapchat haha =) 

Vart en intensiv dag men helt otroligt underbar =)
Älskade Angel & Loke hade super kul & längtar massa efter Halloween nu =) 

Så nu planeras det sista inför Halloween & det kommer bli så kul & mysigt kan jag lova =) 
Nu sover Älskade Angel & Loke & nu blir det lite film tajm & mys så vi hörs imorgon igen våra söta läsare =) 

kram