fredag 28 oktober 2016

Mina Nya Vinter tröjor kom =) Vi Provar lite Halloween kläder & dekorerar lite inför Imorgon =)Massa FredagsMys =)




Hello Godingar då var det äntligen helg igen & nu är det Halloween helg så vi grejar för fullt eftersom vi ska ha halloween firande imorgon =) 
Idag har vi testat lite Halloween kläder osv & det tyckte Angel & Loke var super kul =)
Jag & Angel har gjort massa roliga snapar så vi är som häxor osv =) 
Idag kom även mitt packet från bubbelroom med mina underbara vinter tröjor gud så fina & sköna dom var =) det kom även lite annat smått & Gott =)
Vi har börjat pynta lite inför halloween festen imorgon & Angel & Loke tycker detta är super kul =) 
Idag gjorde Pernilla middag & gud vad gott det var =)
Vi hjälpte fina Malin hem med en soffa hon köpt =)  
Loke & Pernilla ska sova här inatt med så vi ska ha fredagsmys & mysa =)  
Kolla andra bloggen massa mer bilder & mys där som vanligt wiiie LOVE MY LIFE sooooooo ;)  
Packet från  bubbelroom =) 
Lite mer jul klappar =) 
Mina underbara polotröjor kom =) 
2 st andra mysiga tröjor =) 
& en super snygg klänning =) 
Instagram på detta som kom till mej idag =) 
Hängt upp spöket med kedjor =) 
Fladdermusar i taket & mellan spindeln på vitrinskåpet =) 
Mellan spindeln å plats =) 
Sjungande huvet på stereon =) 
Stora spindeln på kylen =) 
Lite ballonger har vi blåst upp =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel med Pappi & äter lite mat ute =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !!! 
Detta ska min underbara Make va utklädd till i morgon en vampyr pappa =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel testar olika vampyr klänningar =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!! 
Jag som Vampyr haha 
Jag har röda fina ögon haha 
Världens stoltaste & Lyckligaste Mammi & Fru är jag =) 
Angel tar massa snap på Mammi =) 
Stolt Fru Hedström som vampyr =) 
Jag som vampyr =) 
Jag är så otroligt lycklig & stolt =) 
Världens stoltaste & Lyckligaste Fru & Mammi =) 
Snygga vampy tänder jag fick haha 
Angel & Mammi har super kul med snap =) 
Gud vad jag Älskar Min Underbara Familj =) 
Prinsessan Angel som Vampyr =) 
Älskade Angel så söt som vampyr oxå =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så o & Glad !! 
Underbara Angel som världens sötaste Vampyr !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel som söt häxa =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mor & Dotter mys & Bus =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel & Mammi !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel tar snap med Mammi =) 
Mammi & Angel busar =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel busar med Mammi & snap =) 
Underbara Angel som söt kanin =) 
Älskade Angel så söt =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel & Mammi =) 
KÄRLEKSBARNET Anel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Vackra Kärleksfrukt Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!! 
Världens Bästa & Underbaraste Angel som vampyr !! 
Halloween insta =) 
Mor & Dotter KÄRLEK!! 
Hahaha Vist är vi fina =) 
Pernilla gjorde super god middag idag =) 
Älskade Angel busar =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !! 
Världens sötaste Angel äter & busar med oss =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!
Mammis & Pappis Underbara Fina Angel !! 
Vi har plockar fram lite halloween smink osv =) 
Finns mycket kupigt att använda imorgon =) 
Detta ska jag ha imorgon som en Vampyr Mammi =) 
Älskade Angel har dessa tre klänningar att välja på imorgon så nu provas det för fullt =) 
Angel har dessa 2 peruker att välja på imorgon =) 
Angel har även en skelett onepice som lyser =) 
Prinsessan Angel valde denna vampyr klänning med peruk osv =) 
Min Älskade Make blir vampyr Pappi i morgon =) 
Min Vampyr outfit =) 
Instagrambild =) 
Älskade Angel i sin ena vampyr klänning =) 
Vår Vackra fina Angel !!!
Sötisen i sin skelett onepice =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Angel & Loke FredagsMyser =)
Älskade Angel fredagsmyser =) 
Mammis & Pappis Underbara Solstråle Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!!! 
Prinsen Loke !! 
Loke busar & har fredagsmys =) 
Bästisarna Angel & Loke !! 

Nu blir det massa fredagsmys här med Älskade Angel & Loke & nu är vi förbereda inför imorgon & halloween =) 
Så ha en underbar Kväll på er alla våra fina läsare så hörs vi imorgon igen =) 
Glöm inte andra bloggen massa mys bilder på oss =) 

kram