söndag 16 oktober 2016

Min Älskade Make & Vår dotter Angel kom en snabbis ditt jag & Pernilla är & grejar =) Så Mys vi hade =) SöndagsMys på hög nivå ;) Är så gudomligt lycklig finner inga ord ;)

 




Tjohoooo i dag gjorde vi klart de sista med de vi grejar med  & det gick otroligt  bra & så kul att vara klar nu wiiie Happy happy LÖÖÖÖÖVE MY LOVELY LIFE =) 
Kolla andra bloggen så ser ni hur duktiga vi vart & allt vi fixat =)
Fast i dag kom min underbara Make Peter & Vår älskade Angel på besök så jag tog en paus & myste lite med dom & de var mysigt dom kom & pussa på mej lite ,så jag fick extra energi  =)Älskar er min underbara Familj !!  
Angel & Loke busar & Leker & har så kul ihop  & dom var även på big boy i dag med & sen till stadium så Angel fick sej ett par nya skor av Pappi =)
Dom var även förbi Ludde & Ebba en sväng =)  
När jag & Pernilla var klara  åkte vi hem så stolta & nöjda & då var Daniel.k här & Fika =) 
Min Underbara Make Peter & Angel & Loke hade gjort pannkakor till oss när vi kom & det var gott =) 
Gud vilket underbart liv jag har & vi svävar på rosa kärleksmoln kan jag lova ;) 
Men allt i andra bloggen wiiie ;) Pussa på er fina läsare =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!!! 
Prinsen Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel stolt över sina nya skor =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel på big boy med Pappi & Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel & Loke busar =) 
Underbara Angel & Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel & Loke !! 
Världens bästa & Underbaraste Angel & Loke ska äta på big Boy =) 
Prinsessan Angel så stolt i sina Nya skor när dom kom förbi mej en snabbis när jag var i stan & Greja  =) 
Älskade Angel på Pappis bil utanför hos Ludde =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! Angel gör pannkakor tilla Mammi kommer hem =) 
Underbara Angel & Loke gör pannkakor =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad gör pannkaks smet med Loke =) 
Prinsessan Angel & Loke gör Pannkakssmeten =) 
Världens Godaste Pannkakor som Älskade Angel & Loke gjort smeten till =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel så LOVELY!! 
Gud vilken underbar dag & kväll det varit & har vart helt otroligt rolig & kul så jag är mer än nöjd =) 

Men känner mej lite trött & sliten men har haft massa mys med älskade Angel & Min underbara Make nu ikväll & nu sover vår underbara Angel så gott efter massa mys & bus i soffan & en film =) 
Pernilla & Loke fick åkta med Daniel.k så han släppte av dom hemma när han skulle åka hem .
så nu ska jag & min underbara Make fortsätta ha myspys så vi hörs som vanligt imorgon igen =) 
så ha en underbar kväll på er sötisar för det ska vi ha =)
Glöm inte andra bloggen wiie =)