söndag 30 oktober 2016

Min Älskade Make satte på Bebben vinterskorna =) Massa Mys & Lycka =) Angel ska bli mamma till ett dinosaurie ägg =)




Gud vilken underbar Kväll vi hade i går & det var mysigt vakna upp & äta frukost & ha fina Malin här =) 
Vi städa upp & greja lite sen åkte Malin hem till sej i sävar för att greja vidare =) 
Min Älskade Make & Våran Angel åkte & köpte födelsedags present till en kompis som fyller år  som Angel gick på kalas hos =) 
Så jag fick lite tid hemma & Greja undan lite medans Angel & Pappi var i stan & sen på kalaset =) 
Angel hade super kul & var så nöjd & Glad & dom hade gjort super söta figurer typ =) 
Angel fick en Magic Jinn av Pappi i dag & ett par gula didricksons vantar hon ville ha när dom var i stan =) 
Angel fick även ett stort dinosarie ägg som hon lagt i vatten & den ska ligga där i en vecka sen blir Angel " Mamma" så hon är jättestolt & glad & passar sitt ägg =) 
Så Angel har grejat massa med ägget & Magic Jinn idag  =)
Jag har då världens bästa Man ,han är så omtänksam & go & idag bytte han till vinterskor på min älskade Bebbe så nu är hon redo för vintern =) 
Tack Honey du är bäst ;)  
Kolla andra bloggen wow aå mycket bilder på oss Love my life ;) Soooo HAPPY ;) 
Kärleksfamiljen Hedström Firar Halloween =) 
Stolta & Lyckliga Man & Fru Hedström !!! 
Vi Är Världens Lyckligaste Familj !!! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel är med Pappi i stan & lastar isolering =) 
Angel valde ett par gula Didriksson vantar =) 
Angel fick en Magic Jinn av Pappi i dag & den var super söt & rolig =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! Älskade Angel visar stolt upp sin Magic Jinn =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel med sitt dinosaurie ägg som hon ska bli Mamma om en vecka till =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angels ägg som hon ska bli mamma till om en vecka & det är stort för lilla Angel som är ivrig = 
Angel & Pappi shoppa lite mer trosor till Angel =) 
Även en present som Angel ska ha med på kalas =) 
Underbart med en mysbrasa =) 
Prinsessan Angel på kalas =) 
Älskade Angel har kul på kalaset =) 
Underbara Angel så stolt & Glad för den gula nallen hon gjorde på kalaset = )
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Duktiga Angel rita först upp hur nallen skulle se ut innan dom gjorde den =) 
Angel med sina kompisar på kalaset =) 
Angel har super kul på kalaset =) 
Sötisen Angel på kalas =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel målar & har kul =) 
Go fika på kalaset =) 
Se vad fina den gula nalen blev som Angel tillverka på kalaset =) 
Angel fick coola glasögon på kalaset =) 
Angels nya gula Didriksons vantar =)  
Världens Bästa & Underbaraste Angel så stolt som lagt sitt ägg i vatten & nu ska den ligga i vattnet i en vecka sen knäcks ägget & Angel blir Mamma =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så underbar & Fin !! 
Vår Underbara Angel så stolt & Förväntansfull =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel !!! 
Nu har älskade Bebben fått på sej sina vinterskor =) Tack min underbara Make du är bäst = 
Gud se vad underbar min älskade Make är ,han har skrivit & Tackat mej för allt jag gjort inför vårat halloween firande igår =) 
Jag har då världens bästa Make Peter ,ja älskar dej min going  =) 
Han la upp detta kort på mej som han tog på me igår  så otroligt romantisk & go han är min underbara Man =) 
Ja min underbara Make & Vår underbara dotter Angel =) 
Lite roliga test på fb haha 
Ja det stämmer ,älskar min underbara Make & Vår underbara familj =) 
Fick denna bild av min underbara Make som han vill ha ,vad go du är honey =) Love you honey =) 

Vart en mysig & otroligt rolig söndag & nu ska vi gå upp & mysa ner oss i sängen & bara ha mys & se tv =) 
så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla för det ska vi ha =) 

Glöm inte andra bloggen massa mys bilder på oss wiiie sooo Happy happy ;) 

kram