måndag 17 oktober 2016

Måndags Mys =) Var på sjukhuset skönt få det gjort =) Min Underbara Familj =)





Underbar Måndag ,ny vecka & nya möjligheter =)
Idag var jag på sjukhuset igen & allt gick bra .
Fast är lite trött & sliten så behöver nog vila en del .
Men har så underbar Man som bäddar ner mej & pusslar om mej =) 
Gud vad jag har det bra =)
Med posten idag kom lite mer paket  =) 
Älskade Angel hade ute idrott i dag & det tyckte hon var super kul =) 
Idag valde älskade Angel att vi skulle ha Tacos till middag i dag så det blev det & Gudars så gott =) 
Vi älskar Taco här hemma =) 
Det har börjat härja olika ligor runt om i sverige som klär ut sej till clowner & skrämmer folk & beter sej illa ,,,gud vad otrevligt & så sjukt ,man undrar var fan folk tänker på & hur dom ens kan göra något sådant jag blir så förbannad,vart är mänskligheten på väg .
 
Packa upp Lyx kaffet som kom häromdagen =) Gott & Ha fyllt på nu inför vintern med karamell kaffe & varm mjölkchoklad & oreo choklad =) 
Paket från Nelly kom =) 
Uff in på operation idag igen :( Men gick bra & skönt få det gjort =) 
Taco Mys här hemma =) 
Mmm YUMMIE !! Taco älskar vi här hemma =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE leende !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Far & Dotter Mys !!! 
Vår Underbara Angel & Pappi myser Far & Dotter Kärlek !! 
Så sjukt allt detta med dessa clowner som börjat springa runt & skrämma folk lite överallt i sverige !! 

Vi har haft en mysig dag & jag har försökt ta det lite lugnt efter jag var på sjukhuset .
Så har myst med älskade Angel & sett film & nu sover vår underbara docka så nu ska jag & min underbara Make se film & mysa lite så ni får ha en underbar kväll på er våra fina läsare =) 
Glöm inte andra bloggen ;) 

kram