lördag 29 oktober 2016

Happy Halloween =) Vi Är Lyckliga Familjen Vampyr =) Wow Vilken Halloween vi haft med underbara Vänner & massa Bus Mys & skratt =) Love My Life sooo !!!

 








Happy Halloween på er alla våra Fina läsare =)
Vi börja morgonen med halloween mys & Älskade Angel & Loke gjorde vår Halloween pumpa & Gud vad fin den blev =) 
Sen var det dax att duka & göra halloween middag & göra oss fina =)
Vi blev familjen vampyr & det var super kul & blev super bra =)  
Älskade Malin kom & MÅNGA Andra men de ser ni i andra bloggen ;) 
Efter vi ätit god & mysig halloween middag gick Angel & Loke " Bus el Godis " & dom fick ihop bra med godis =)  
Så ikväll har Vi ätit super god halloween middag med underbara vänner & haft super trevligt & kul & massa bus & mys & skratt =) 
Men ni ser allt i andra bloggen som vanligt ;) 

Älskade Angel & Loke har busat lekt & gått Bus el godis & dom har haft en toppen kväll precis som vi =) 
Det var super kul när det var tipspromenad för vuxna på älskade Daniel & Rebeccas fest att gå runt gården & vid en station vid skogen hoppa det fram en man & skrämdes hahaha 

Kan lova det var många som blev rädda & skrek haha =) 
Älskade Angel & Loke fick en jättefin Halloween hink av Fina Lena med massa gotta i Tack Lena vad gulligt av dej =) 
Massa mer underbara bilder på oss & våra fina gäster på andra bloggen wow wiiiie säger jag bara så Otroligt underbart vi har det & jag är så lycklig så jag kan spricka ;) 
LÖÖÖÖÖVE MY LIFE ;) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel målar Halloween pumpan =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel så duktig & Gör så fint =) 
Sötisen Loke ska oxå måla på pumpan =) 
Loke duktig & målar så fint han oxå =) 
Nu var Pumpan klar så fin Angel & Loe målat & jag skar ut = 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Underbara Angel har målat så fint på pumpan =) 
Angel gör grimas som ska lika pumpan = 
Loke är glad över hur fin pumpan blev =) 
Loke grimaserar oxå =) 
Loke försöker likna pumpan =) 
Sötisen Angel ska oxå lika pumpan =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERAR !! 
Älskade Angel grimaserar & ska va lika pumpan haha 
Mammis & Pappis Älskad Charmtroll Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel !! 
Andra motivet på pumpan =) 
Angel & Loke gjort två fina motiv =) 
Instagrambild på hur duktiga Angel & Loke är =) 
Prinsessan Angel & Loke =) 
Glassbilen kom så Angel & Loke shoppa lite glass =) 
Angel & Loke valde varsitt glasspaket =) 
Underbara Angel & Loke så glada att glassbilen kom ner på gården =) 
Nu är den fina skylten vid vägen men ska ändra plats på den senare =) 
Lite dekoration ... 
Lite av dukningen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
Världens vackraste Angel som Vampyr =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så vacker & Fin !!! 
Vackra Angel är nu Vampyr =) 
Mammis & Pappis Älskade Lilla Vampyr Angel !! 
Världens vackraste & Finaste Vampyr ,vår Älskade Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Angel med vampyr tänder =) 
Mammis & Pappis Älskade Vampyr Tjej Angel !! 
Vackra Fina Angel som Vampyr !! 
Instagrambild på underbara Angel !! 
Mor & Dotter som vampyrer = 
Älskade Angel & Mammi & Jag är världens stoltaste & Lyckligaste Mammi & Fru =) 
Mor & Dotter som Vampyr Mamma & Vampyr Dotter =) 
Mor & Dotter Kärlek !!! 
Mor & Dotter Mys & Bus !! 
Underbara Angel & Mammi !! 
Mor & Dotter Kärlek ,jag fick en världens godaste vampyr puss av underbara Angel =) 
Mammi pussar på fina Angel =) 
Angel ger Mammi en go puss =) 
Stolt Mor & Dotter som Vampyrer =) 
Blev mycket bus & skoj =) 
Världens stoltaste & Lyckligaste Mammi & Fru =) 
Jag är en så lycklig Vampyr Mammi & Fru =) 
Mor & Dotter mys & Bus =) 
Angel & Mammi har kul ihop =) 
Älskade Angel & Mammi Myser !! 
Finaste Familjen Vampyr =) 
Familjekort på familjen Vampyr ikväll =) 
Världens lyckligaste Familj =) 
Min Underbara Make pussar på mej som vanligt & Älskade Angel pussar åt oss i luften =) 
KÄRLEKSPARET Man & Fru Hedström som Vampyrer ikväll =) 
Världens stoltaste & Lyckligaste Mammi & Pappi !!! 
Man & Fru Hedström !!! 
KÄRLEKSPARET Man & Fru Hedström LYCKA & KÄRLEK !! 
KÄRLEKSFAMILJEN Hedström !!! 
Stolta & Lyckliga Mammi & Pappi med vår Älskade Kärleksfrukt Angel !! 
Världens Lyckligaste & Stoltaste Kärleksfamilj som Vampyrer ikväll !!! 
Ikväll är vi Familjen Vampyr =) 
Min Älskade Make kan inte låta bli pussa på mej som vanligt LOVELY !!! 
Man & Fru Hedström KÄRLEK på Hög Nivå !!! 
Jag & min Underbara Make !!! 
Angel myser med Mammi & Pappi =) 
Familjemys =) 
Stolta Familjen Vampyr =) 
Min Älskade make & Vår underbara Angel har nu sina huggtänder =) 
Älskade Angel så Go & Glad & tycker det var kul att vi va vampyr familj =) 
Vist är vi fina =) 
Älskade Angel & Pappi med sina Huggtänder =) 
Min Underbara Make busar & ska bita mej i halsen haha 
Familjen Vampyr med hugtänder =) 
Jag Är världens stoltaste & Lyckligaste Mammi & Fru =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel =) 
Världens stoltaste Mammi & Pappi med våran underbara Guda Gåva Angel !!! 
Världens stoltaste & Lyckligaste Man & Pappi =) 
Man & Fru Hedström så underbart vi har det med så mycket bus & mys & skratt =) 
Gud Vad jag Älskar er Min Underbara Make Peter & Vår Underbara Dotter Angel !!! 
Instagrambild på Kärleksfamiljen som vampyrer ikväll =) 
Världens Finaste & Lyckligaste Familj =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Lite av dekorationen ikväll =) 
Ballonger ,spindelnät med spindlar i & fladdermör osv 
Cool godis skål som ögonen lyser rött & rätt var det är kommer en hand upp när man ska ta godis haha 
Lite av halloween dekorationen =) 
Jag har dukat lite =) 
Mmmm YUMMIE!!! Halloween middagen =) 
Baconinlindad kycklingfile fylld med ost & marinerad fläskfile & vitlökspotatisgratäng med ost  & Olika såser =) 
Älskade Angel till bords =) 
Vitlöksbröd =) 
Lite av dukningen =) 
Jag har dukat lite hallowen =) 
Instagrambild !! 
Lyckliga Kärleksfamiljen =) 
Mor & Dotter Bus & Mys =) 
Mor & Dotter bus så Lite Halloween bilder =) 
Stolta Mammi till bords =) 
Nu ska vi strax äta =) 
Mammi inväntar min underbara Make & Vår Underbara Dotter Angel !! 
Jag är världens lyckligaste Fru & Mammi !! 
Mor & Dotter till bords =) 
Jag med min underbara Make & Vår Underbara Angel !! 
Vår Underbara Familj ,gud vad jag Älskar er !! 
Prinsessan Angel & Mammi !! 
Jag är Lyckliga Fru Hedström =) 
Pernilla som fånge & Fina Loke =) 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel & Mammi !! 
Angel & Mammi !!! 
Mamma vampyr & Dotter Vampyr =) 
Se så vacker älskade Angel är !! 
Nu ska vi äta halloween middag & mysa för fullt =) 
Mmmm YUMMIE!! Så god Halloween middag =) 
Fina Malin som hondjävul =) 
Jag & Fina Malin !!! 
Fina Malin & jag har bus =) 
Min Fina underbara Vän Malin & jag =) 
Tack du finns min underbara vän !!! 
Jag & Mogge som kom ikväll med flera gäster =) 
Jag som vampyr & Mogge som är utklädd till Jack sparrow =) 
Mina Älskade Barn Angel & Daniel så vackra & Fina & Älskade & Önskade !! 
Angel så stolt & impad av store bror Daniels utklädnad med horn i pannan & tillomed röda ögon =) 
Store bror pussar på lillasyster Angel =) Syskon kärlek !!! 
Fina Rebecca som en grön häxa otroligt bra gjort !! 
Fina Rebecca utklädd som grön häxa =) 
Älskade Angel med Rebecca =) 
Rebecca bev oxå fint utklädd,hin & Daniel är så duktiga  =) 
Min Fina Wifi Malin som Hon Djävulen = )
Älskade Angel med den fina presenten honfick av Lena en halloweenhink med massa gotta i Tack Lena=)
Bästisarna Angel & Loke Med sina fina hinkar dom fått av Lena=)
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel som fin Vampyr tjej !!
Fina Loke som Vampyr kille =)
Nu ska Angel & Loke gå bus el godis =)
Underbara Angel & Loke redo att Gå Bus el Godis med sina hand hovar =)
Mammis & Pappis Vackra Angel med kompisen Loke =) 
Så fint Vampyr Par Angel & Loke =) 
Loke & Angel går Bus el godis =) 
Nu ska dom knacka på hos Daniel & Rebecca =) 
Instagrambild på Älskade Angel & Loke =) 
Angel har målat på Pappis underarm =) 
Angel har målat fint på sina fina händer =) 
Jag & Fina Malin =) 
Malin & jag har bus =) 
Jag & Min Älskade Vän Malin !!! 
Tack Min Älskade Vän Malin att du är min vän Love you gumman =) 
Gud Vad Glad jag är som har så fin vän som Malin =) 
Jag & Wifi tar lite bus bilder =) 
Jag med mina 2 underbara Vänner Pernilla & Malin !!! 
En Fånge & En Vampyr & en Hon djävul =) 
Vi är dom tre musketörerna =) 
Jag & Fina Malin !! 
Vi är dom tre musketörerna som firar halloweeen =) 
Jag är så glad över att ha så underbara vänner =) 
Fina PÅernilla,Jag & Malin busar med lite vänskaps kort =)
Kan säga att vi hade super kul =) 
Blev mycket skratt & bus på oss som vanligt =) 
Tack ni finns mina fina vänner !! 
Vi passar bra som fånge ,vampyr & djävul hahaha 
Vi har super trevlig halloween =) 
Bästa vänner firar halloween ihop =) 
Jag med mina fina bästa vänner Malin & Pernilla =) 
Jag & Pernilla som söta hundar haha =) 
Vist är vi fina haha =) 
Jag & Pernilla snapar lite haha 
Jag & Pernilla =) 
Vist blev vi söta =) 
Vi har kul med snap =) 
Ute mot skogen lyser marschallerna =) 
Vi blev skrämda lite haha 
I en station på tipspromenaden blev man ordentligt skrämd av att en man som hoppa fram från skogen & skrämdes ordentligt haha 
Jag & Min Underbara Make Peter så fina vi är på snap =) 
Man & Fru Hedström !!! 
Jag & Min Älskade Make Peter så fina vi är =) 
Världens lyckligaste Man & Fru & Mammi & Pappi =) 
KÄRLEKSPARET Man & fru Hedström Myser som vanligt =) 
Älskade Angel stolta & Lyckliga Mammi & Pappi !! 
Jag & Min Underbara Make snapar lite haha =) 
så söta vi är =) 
Jag som sjuksköterska med snap haha 
Gud Vad Vi Är Lyckliga & har det bäst !!  
Peters fina fru som sjuksköterska med snap =) 
Jag är världens lyckligaste Mamma & Fru !!! 
Jag som Vampyr =) 
Min Älsade Make kortar mej för fullt =) 
KÄRLEKSPARET Man & Fru Hedström så stolta & Lyckliga !! ÄKTA KÄRLEK !! 
KÄRLEKSFAMILJEN Hedström !!! Stolta & Lyckliga Man & Fru Med vår Kärleksfrukt Angel !! LYCKA & KÄRLEK!!! 
Gud vilken underbar dag/kväll det har varit med underbara vänner =) 

Nu har Fina Pernilla & Loke åkt hem till sej.
Älskade Angel somna med ett stort leende på läpparna efter en underbar rolig kväll =)
Älskade Daniel & Rebecca har halloween fest så de hörs ner hit hihi så kul dom har kul =)
Hoppas ni oxå haft en fin & rolig kväll där på andra sidan & att ni mår bra & är lika lyckliga som vi =) 
Nu blir det massa mys här & bus & fortsätta fira halloween lite =) 
Ni Måste kolla andra bloggen så otroligt många underbara bilder på oss & våra fina vänner som är här men inte vill va med på denna blogg men dom finns på andra bloggen =) 
Massa bilder på Oss alla som är här ikväll på andra bloggen så in & kolla så underbart vi har det ;) 
 wiiie LÖÖÖÖÖVE MY LIFE =) Gud vad jag Är LYCKLIG =) 
  kram