måndag 24 oktober 2016

Gjort Angels Årskontroll Av synen =) Räkmackor & Köttbullemackor =)shopping =)Milla följde med Angel hem =) Vi Hämta Loke som ska sova här =) Min Efterlängtade skinnjacka kom =) hämtat biobiljetter till Morran & Tobias =)




Godkväll sötisar ,vi börja vår morgon med att åka till sjukhuset för att göra kontroll Av Älskade Angels ögon .
Angel fick ju glasögon för ett år sedan men har inte velat använda dom så mycket som hon kanske borde  pga att nån på dagis sa något dumt :( 

Så idag gjorde vi årskontroll för att se hur synen var .
Angel var super duktig & fick droppar i ögat för att vidga pupillen.
Medans vi vänta dom 40min för att dropparna ska värka gick vi ner & fika i kafét & Angel valde en räkmacka & Bulle så vi gotta oss =) 
Ögonläkaren sa att om Angel nu använder dom nya glasögon så kan hennes syn bli helt bra så nu måste vi in till optikern & välja ut nya glasögon & hoppas nu Angel kan använda dom nya för då kan hennes syn bli helt bra inom ett år .
Efter sjukhuset åkte vi lämna Angel i skolan sen fort iväg lämna Pernilla i stan på ett möte .
Jag & Rebecca åkte till expo & Daniel.k kom ditt =) 
Meningen var att mötet bara skulle ta 30min enligt Pernilla & vi hade så mycket annat att göra ,men fick inget svar av Pernilla när jag försaökte nå henne efter 40 min & Tiden rann iväg så vi fick inte gjort det vi tänkt .
Vi snurra runt i stan för att vänta på Pernilla som inte kom el svara så tillslut var vi tvungna att åka så vi åkte förbi rusta lite snabbt & kolla innan vi åkte hem hit & Fika med Daniel.k =) 
Idag gjorde vi räkmackor & köttbullemackor & de gilla både Angel & min Älskade Make =) 
Angel hade med sej sin Bästis Milla från skolan & dom lekte & hade super kul =) 
Vi hämta även Loke på skolan eftersom Pernilla jobbar .
Alla tre barna hade buskul här hemma =) 
Loke var lite ledsen eftersom han sakna sin Mamma men tillslut somna han gott efter jag & han prata & myst lite .
Wiiie äntligen kom min efterlängtade skinnjacka så jag är så nöjd & Glad =)

Kolla andra Bloggen massa massa mer där som vanligt  ;)
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE leende !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel i bilen på väg till ögondoktorn =) 
Angel valde denna söta i leklådan för hon var så duktig =) 
Angel valde denna söta lekdjur i leklådan på ögonmottagningen =) 
Vi tar en fika på Cafet medans vi väntar på att dropparna ska verka =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel valde räkmacka medans vi fika =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel börjar få stora pupiller av dropparna nu medans vi väntar =)
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Världens Bästa & Underbaraste Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så duktig & kollar synen =) 
Nu har dropparna verkat i 40 min & dom kollar Älskade Angels syn =) 
Älskade Angel är super duktig !! 
Det var spännande & kolla i rutan & Angel sa det var ett hus där i som ändra sej hela tiden =) 
Älskade Angels vackra öga =) 
Angel får sin syn kollad ordentligt =) 
Min Nya skinnjacka =) 
Gud Vad jag Älskar Denna skinnjacka =)
Äntligen kom min efterlängtade skinnjacka wiiie =) 
Idag shoppa jag en snygg fejk brasa att hänga på väggen i sovrummet & de är även en värmefläkt i .kommer bli snyggt & mysig ha öppen brasa i sovrummet myspys =) 
Köpte även denna söta Tomte kvast att ha utanför dörren nu till jul =) 
En ny adventsstjärna till stora badrummet =) 
köpte 4 st fina juldukar till köket =) 
Älskade Angel & Milla busar =) 
Prinsessan Angel & Milla & Loke busar =) 
Prinsen Loke !! 
Bästisarna Angel & Milla så söta & Fina !! 
Loke busar & ville inte ha räkor men köttbullar gick bra =) 
Sötisen Loke =) 
Gjorde köttbullemackor =) 
& Räkmackor =) 
Instagrambild på att jag överaska min underbara Make & Vår dotter med räkmackor som dom älskar =) 
Älskade Angel,Milla & Loke busar =) 
Angel,Milla & Loke pysslar med kartongerna =) 
Angel & Milla inreder kartongerna Angel gjort till hus = )
Angel,Milla & Loke !!! 
Sötisen Angel & Milla !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel leker med Milla =) 
Nu blev det pyssel dax igen med Milla =) 
Underbara Angel & Milla !! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel sover så gott !! 
Prinsessan Angel så underbar & Fin !! 
Loke sover gott !! 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel sover gott efter en busig & Rolig dag med Milla & Loke =) 
Se vilket underbart inlägg min älskade Make gjort på fb igen =) 
Min underbara Make la upp denna bild & så fin text på fb =) 
Tack min älskade Make du är världens bästa & jag älskar dej så mycket =) 
Ja de har vart en dag med fart & fläkt kan man säga =) 
Synd bara vi inte hann det som var tänkt eftersom vi snurra runt & vänta på Pernilla .
Fick även hämtat biobiljetterna tills onsdag till premiären Morran & Tobias ska bli så kul & Gå & se med min älskade Wifi Malin =)
Så kul att Angel haft så roligt & haft med sej sin bästis Milla hem idag var hon super glad för & dom har haft så kul ihop =)

Nu sover älskade Angel med ett leende på läpparna & Loke somna till slut.

Jag ska se lite på tv innan jag ska försöka få lite sömn jag med .så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla våra fina läsare =) 

kram