torsdag 13 oktober 2016

Beställt vit Vinter Jacka till mej & Angel =) Så nu är vår Vinter outfit klar =)Grattis Angel på din Månadsdag =) Pernilla & Loke kom & ska sova här =) Pernilla övningskörde i stan första gången =) Nervös inför helgen =) Wiiie Gud Vad Jag Älskar Mitt Liv =)




Tjohooo Sötisar ,Grattis Älskade Angel på din 6 År & 7månaders dag =) 
Imorse hade Pernilla redan åkt på jobb när vi vakna så Angel & Loke käka frukost & busa som bara den innan de var dax för skolan för dom små =) 
Idag hitta jag äntligen en vinter jacka som jag blev super kär i så klicka hem den & självklart en likadan till älskade Angel för hon vill ju ha samma som Mammi min lilla sötis =) 
Idag har jag grejat lite inför helgen & det är verkligen full rulle nu kan jag Lova & jag börjar bli positivt nervöst känns så underbart & är så j-la Lycklig  =) 
Älskade Angel & Pappi åkte till bibloteket & låna 2 st böcker som vi ska läsa lite varje kväll =) 
Vi älskar ju att läsa för våran underbara Angel =) 
Pernilla & Loke kom & Jag & Pernilla övningskörde & idag blev det Premiär Pernilla fick köra i stan & stads körning & det gick super bra =) 
Min Underbara Make natta Angel & Loke & det gick super bra så kan bara säga jag har då världens bästa Man =) 
Älskar Dej Honey du är bäst ;) 
Kolla in på andra bloggen massa massa mysbilder & Familjebilder på oss ;) Gud vad Jag Älskar mitt liv & alla som finns idet =) 
Kolla andra bloggen så ser ni & förstår hur lyckliga & mysigt vi har & även ang helgens trevligheter =) 
Denna snygga vinter jacka blev jag tok kär i så beställt hem en sån till mej & En till Älskade Angel =) 
Även 2 såna här mössor en till mej & En till Älskades Angel =) 
Min & Älskade Angels Vinter outfit självklart i Vitt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel visar stolt upp sin fina sten hon grejar med =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel visar stolt upp sin fina sten hon grejar med  =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så underbar & fin !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel =)
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så Vacker & Fin !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel busar =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel står på huvet =) 
Prinsessan Angel busar & har kul =) 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel med sin bok vi låna på biblioteket =) 
Pernilla övningskörde till subway ikväll så vi tog en go macka =) 
Vart en Gudomligt mysig & Trevlig dag men börjar känna den positiva stressen inför helgen ;)så imorgon blir det full fart & Fixa =) 
Fick tagit en snabb solning nu ikväll & hoppas på att hinna ta en snabb solning i morgon med =) 
Nu ska jag & Pernilla mysa ner bredvid våra underbara Barn Angel & Loke som sover & se lite film innan vi ska försöka få lite sömn =) 
Ha en underbar kväll på er alla söta fina läsare =) 
kram