tisdag 25 oktober 2016

Beställt Angels TomteBrev =) Älskade Daniel & Rebecca köpt ny bil =) Skyltarna klara =) Hämta Även Loke på skolan han ska sova här =) Beställt så coola adventskalendrar =)

 



Hello Godingar ,Gud vilken dag/kväll det varit =)
Imorse åkte vi & lämna Angel & Loke på skolan sen börjades de texta på våra skyltar som ska vara på mjölkbänken & vägskylten & gud vad snyggt det kommer bli =) 
Längtar tills det är på plats =) 
När älskade Daniel kom från jobbet åkte vi & köpte Daniel & Rebecca sin nya bil =) 
En Bmw e60 med M paket & ALL utrustning som går tillomed dvd & tv i taket =) 
Idag fick jag beställt älskade Angels Tomtebrev ,det är ju så mysigt när hon får ett personligt brev från Tomten varje år =) 
Så nu var det oxå beställt & klart så ännu en sak på jul listan att bocka av =) 
Vi hämta även Loke på skolan idag eftersom han ska sova här inatt oxå =) 
Angel & Loke har busat & lekt som bara den & dom har så otroligt kul ihop =)
Kolla andra bloggen massa mys & bus & Massa Fina bilder på Daniel & Rebeccas bil & massa familjemys bilder =) 
Gud vad jag Är Lycklig & allt känns så bra & är så varm i Mammi hjärtat när man ser glädjen i sina barns ögon ,som ikväll när jag såg hur min Älskade son Daniel blev så lycklig när han & Rebecca fick köpt sin dröm bil =)
Gud vad jag Älskar mina barn & min underbara Make Peter, finns inget underbaras än att se dom lyckliga =)
Så kika in på andra bloggen ;)    
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE leende !!!
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek så undervbar & Fin !!
Prinsen Loke myser ner sej i soffan =) 
Prinsessan Angel myst ner sej i soffan med sin gose orm =) 
Älskade Angel & Loke !! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel myser & ser tv med Loke =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Mammis & Pappis Älskad Charmtroll Angel har myst ner sej =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Loke somna gott efter lek & bus med Angel =) 
Underbara Angel somna fort efter allt lek & Bus med Loke =) 
Angel somna med sin Gose orm =) 
Världens Vackraste & Sötaste Angel sover gott !! 
Glömt visa instagrambild på min underbara skinnjacka som kom igår =) 
Imorgon ska vi på bio wiiie gud vad vi längtar = )
Wow kolla vilka snygga skyltar som vi ska ha här =) 
Målat Mjölktunnorna vita =) 
Underbart goda kvällsmackor =) 
Fina chassi sitter med mej & vänytar när Älskade Daniel & Rebecca ska köpa sin bil =) 
Jag & Chassi sitter & myser i min älskade Bebbe =) 
Här är Älskade Daniel & Rebeckas Nya familjemedlem en super snygg Bmw med ALL utrustning tillomed tv & dvd i taket =) 
Daniel & Rebeccas nya Bil =) 
Underbar & fin Bmw med all utrustning & bara 2 ägare tillomed motorn blänkte av renhet & inte ens körd 5000mil =) 
Min Stolta Fina Prins Daniel & Rebecca med sin nya Bil =) 
Instagrambuld på älskade Daniel & Rebeccas nya familjemedlem =) 
Mammi & Angel =) Mor & Dotter Kärlek !! 
Så Mysigt för Angel att få brev från Tomten i år igen =) 
Så nu är Tomten i gång skriva ett personligt brev till älskade Angel =) 
Instagrambuld på Älskade Angels Tomte brev är beställt & klart =) 
Jag är så otroligt stolt & Glad för älskade Daniel & Rebeccas skull som har köpt den bil dom vilja ha =) 

Rebecca & Daniel tog med sej Mej ut på en åkt tur sen fick jag äran att provköra den & Wow säger jag vilken bil ;) 
Vi plocka upp Pernilla som kom med bussen nu ikväll så hon fick åka med på provturen =) 
Pernilla ska sova här inatt så nu blir det kärringsnack här ,eftersom underbara Angel & Loke somna fort efter hon sett älskade Store bror Daniel & Rebeccas nya bil =)