onsdag 26 oktober 2016

Angels skolkort på magnet & nyckelringar kom så Fina =)Fina Malin kom & ska sova här & vi gick på Bio såg Morran & Tobias Filmen =)






Hello Sötisar,när vi lämnat Angel & Loke på skolan var det full fart här hemma & Greja lite innan Pernilla kom hit & vi åkte in till stan & möte upp fina Malin & Daniel.k eftersom vi skulle på bio & se filmen Morran & Tobias " En skänk från ovan " 
Gode Gud vad vi hade det trevligt & mysigt & vi skratta så vi hördes i hela salongen & även efter skratta vi så nu har jag kramp i magen hahaha 
Kan varmt rekommendera denna underbara roliga film =) 
Idag kom äntligen lite av Angels skolfotopaket jag beställt ,det var 2 st nyckelringar & Magnet med Älskade Angels skolkort på sååååå Otroligt fint så jag blev helt tårögd =) 
Nu längtar jag tills hennes skolkort kommer oxå =) 
Det är stort & väldigt speciellt med att få skolans FÖRSTA Skolfoton =)
Efter filmen möte vi upp min älskade Make Peter & Angel vid Mc Donalds & hade följe hem =) 
Fina Malin åkte med hem & ska sova här så det blir Girly kväll här hemma =) 
Så kul & mysigt ha Malin här igen =)
Vi planerar för fullt ang vår stora Halloween fest här på lördag ;) 
Gud vad kul det kommer bli & vi blir en hel del underbara vänner som ska äta & ha bus men det ser ni mer om i andra bloggen som vanligt =)
Det är stora planer & kommer bli en helt magiskt speciell Halloween kan jag lova med massa underbara vänner ;) 
Wiiie gud vad jag Älskar mitt Liv &  Min Familj & vänner så lyckligt lottad jag är =)   
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !! Superfint skolkort vi har beställt 2 st nyckelringar & en magnet med de fina fotot på =) 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!!! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel busar & Leker =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Här är våra biljetter, Malin,Pernilla,Daniels till Morran & Tobias " En skänk från ovan " =) Världens roligaste film kan jag lova =) 
Lite Bio Mys =) 
Reklam innan bion börjar så nu blir det bio mys =) 
Instagrambild =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR ! !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel när dom möter upp oss efter bion =) 
Världens finaste & sötaste Angel !!! 
Prinsessan Angel med sin bebis docka =) 
Mammis & Pappis Älskade Hjärta Angel så Underbar & fin !!  
Vart en otroligt rolig kväll vi har skratta så jag är helt slut i magen av kramp & nu har vår underbara Angel somnat gott efter massa lek & bus & massa Mammi & Angel mys =) 
Nu ska jag & fina Malin mysa ner oss & se film & ha massa tjejsnack som vi är bra på =) 
Hoppas ni andra har det bra där på andra sidan skärmen =) så hörs vi imorgon igen =) 
Glöm inte andra bloggen Lyckan är total  kan jag lova =)