fredag 14 oktober 2016

Älskade Angels Första Disco =) Blekte utväxten & Helena kom fixa mitt hår =) FredagsMys på hög nivå =)




Hello Godingar imorse åkte jag & Pernilla med & Lämna Angel & Loke i skolan sen hem hit & jag fick solat en snabbis sen blekte Finaste Rebecca  Min utväxt & Färga bryna ,så skönt & få det gjort jag hatar utväxt & tycker det ser så sluskigt ut =) 
Bästa Helena kom & fixa mitt hår så nu känns det så skönt igen =) 
Idag var det en jätte stor dag för älskade Angel gick på sitt FÖRSTA Disco på skolan & självklart gick hon med bästisen Loke =) 
Älskade Angel & Loke har super kul i hop & nu har dom även vart på sitt första disco ihop så underbara & goa dom är & dom gör allt i hop dom sötisarna =) 
Ni måste se i andra bloggen otroligt mycke där ang helgen & allt mysigt & kul vi gjort wiiie säger jag bara jag är så lycklig så jag svävar på rosa moln =)  
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis  & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel så LOVELY!!! 
Lite mer kul klappar kom =) 
Mer kul klappar =) 
Min & Angels nya vinter mössa kom idag =) 
Nu blir det blekning av utväxten =) 
Mina nya WR Up byxor kom idag =() 
Lite mer Lyx kaffe kom idag =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel är nu redo för sitt FÖRSTA Disco =) Angel så LOVELY!! 
Prinsessan Angel & Loke =) 
Älskade Angel & Loke redo för att gå på Första Discot =) 
Underbara Angel & Loke !! 
Mammis & Pappis Älskade Charmtroll Angel med bästisen Loke =) 
Världens bästa & Finaste Angel & Loke !!! 
Underbara Angel & Loke så fina ihop =) 
Angel & Loke har super kul ihop =) 
Mammis & Pappis Älskade Sötis Angel med sin Bästa vän Loke som hon gör & delar allt med =) 
Älskade Angel & Loke =) 
Angel & Loke har bus kul ihop =) 
Världens finaste vänner Angel & Loke !! 
Sötisarna Angel & Loke har kul & nu redo för disco =) 
Instagrambild på älskade Angel & Loke som ska på sitt förs5ta disco =) 
Pernillas instagrambild =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis & Pappis Älskade Mystrollis Angel !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärlekfrukt Angel !! 
Angel & Loke på väg till bilen nu blir det disco =) 
Vår sötis Angel så Go & Glad !! 
Underbara Angel & Loke på väg till discot =) 
Angel & Loke har bus kul i bilen =) 
Världens finaste & Bästa Angel & Loke =) 
Angel & Loke har super kul ihop =) 
Nu ska sötisarna på discot =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel inne på sitt första disco =) 
Prinsessan Angel hemma efter discot =) 
Vår fina Angel har myst ner sej i soffan =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel !!! 
Älskade Angel !! 
Sötisen Angel =) 
Mammis & Pappis Älskade Solstråle Angel Alltid så Go & Glad !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Lite FredagsMys =) 
Älskade Angel med sina kinder ägg =) 
Finaste Angel !! 
Fredagsmys här hemma =) 
Bästisarna Angel & Loke har fredagsmys =) 
Prinsen Loke =) 
På Discot fick Angel ett lys armband =) 
När Älskade Angel,Loke kom från discot så vi har nu dukat upp för fredagsmys =) 
Tänk vad fort tiden går & nu har redan våran underbara Angel vart på sitt första disco =) 
Nu blir det mysa ner sej i soffan med Min Älskade Make Peter & Vår Älskade Angel & Loke & Pernilla & ha fredagsmys =) så vi hörts i morgon igen så ha en underbar fredagskväll på er alla våra fina läsare =) 
Glöm inte andra bloggen wiiie såååå mycket positivt LYCKA säger jag bara =) 
kram