söndag 8 maj 2016

Wiiie vår semester börjar idag =) Vi bila ner till skavstad flygplats & sover på hotell & Imorgon flyger vi till Budapest =)



Tjohoooo nu har vi äntligen påbörjat vår semester med våra underbara vänner ,Pernilla ,Johnny,Loke & Ragnar =) 
Vi gick upp tidigt bröja packa de sista & hade mys frukost sen åkte vi & hämta upp våta underbara vänner =)
Angel,Jag & Pernilla & Loke åkte i min bil som jag körde & Min underbara Make Peter,Johnny & Ragnar åkte i en bil så vi körde följde ner till skavstads flygplats =) 
Älskade Angel & Loke är ju bara så otroligt duktiga på att åka bil så lång ,man blir chockad av hur duktiga dom är =)
Vi stanna till på vägen & käka både lunch & senare middag =) 
Vi hade ett stopp i klockestrand hon Johan =)
Det var världens bilkö som vi blev stående i vid uppsala ca så det var drygt & vi var framme ca 01 på skavstad flygplats & checka in på hotellet där =)  
Men Gud så mys vi har & detta är verkligen lycka & Romantik på hög nivå ;)
Ni ser MASSA MASSA MER  i andra bloggen massa bilder & tokigheter på oss wiiiie =) 
Älskade Gizmo imorse =) 
Vår älskade Gizmo mös som bara den innan vi åkte =) 
Kommer sakna vår lilla tjej men hon får det bra hos Daniel & Rebecca =) 
Vår älskade Tjej Gizmo fattar att vi ska åka bort så hon myser som bara den vår lilla sötis !! 
Världens Finaste Gizmo =) 
Gizmo pussar & myser innan vi åker =) 
Vår fina goa Gizmo så älskad & önskad !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel i bilen när vi hämtar Pernilla,Johnny,Loke & Ragnar =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!!!
Prinsessan Angel när vi tog lunch på Burger king i övik =)
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel så underbar & fin !!! 
Älskade Angel plocka fina blommor till mej =) 
Tack min älskade Docka vad go du är =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Älskade Angel har plockat så fina blommor till mej tack min gumma =) 
Lite lunch satt bra =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel !!! 
Världens Bästa Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARBET Angel  så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Underbara Angel skiner som solen =) 
Efter lunchen blev det lite lek & bus =) 
Underbara Angel leker en stund innan vi åker vidare =) 
Vår Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Angel & Loke busar en stund =) 
Älskade Angel Hemma hos Johan i klockestrand =) 
Angel & Johans hund Diva =) 
Angel & Loke busa lite hos Johan =) 
Johnny hos Johan =) 
Nu ska vi köra vidare igen =) 
Nu är det middags stopp =) 
Prinsessan Angel & Johnny =) 
Min Underbara Make Peter  Älskar Dej Honey =) 
Vår underbara Angel så LOVELY!!! 
Min Middag varm äggmacka =) 
Älskade Angels middag blev pannkakor =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel !! 
Min Älskade Makes kaffe på maten ute i solen =) 
Min Goa kaffe på maten njöt vi av ute i solen =) 
Nu kör vi igen & Pernilla fotar =) 
Angel spelar spel på sin tele =) 
Prinsessan Angel så otroligt duktig på att åka bil =) 
Fina Loke spelar oxå spel på en tele =) 
Prinsen Loke oxå otroligt duktig på att åka bil =) 
Sötisarna Angel & Loke i bilen =) 
Världens d kutigaste barn Angel & Loke =) 
Pernilla fotar när jag kör haha 
Jag kör för fullt & Fina Pernilla fotar haha 
Nu äntligen är vi på vår semester tjejbilen kör förbi killbilen haha =) 
Pernilla fotar lite olika ställen vi passerar =) 
Shit vilken bilkö ...suck .... 
Min Underbara Make kör bilen bakom & Johnny fotar oss & kön så man ser min lilla bebbe framför dom =) 
Äntligen framme på hotellet på skavstad flygplats =) 
Älskade Angel & Loke sprang & måla & rita medans vi checka in på hotellet =) 
Fina Angel & Loke så otroligt duktiga =) 
Skavstads hotell här ska vi bo inatt =) 
Var ett fint hotell =) 
Vi hamna på våning 3 så vi fick fin utsikt =) 
Connect Hotell ska vi sova på i natt =) 
Mysigt & Fint hotell =) 
Älskade Angel lika go & glad som alltid i sin säng på hotellet =) 
Älskade Angel blev super glad att det var våningssängar & valde sin plats fort =) 
Vår underbara Duktiga Angel har myst ner sej =)
Prinsessan Angel har myst ner sej med badde & kaninis & Pappi i sängen under & väntar på att jag ska krypa ner bredvid =) 
Världens Bästa Angel så  otroligt duktig & underbar !!! 
Mammis & Pappis älskade Prinsessa Angel ,Gud Vad Vi Älskar Dej Gumman !! 

Vart en lång dag i bilen & nu är klockan mycket & jag ska erkänna att jag är rätt mör i kroppen & ont i axeln & rygg men de var det värt nu är vi på plats =) 
Vi ska försöka få några timmars sömn för imorgon tar vi flyget till Budapest wiiie så underbart =) 
Jag är otroligt stolt över Älskade Angel & Loke som är så otroligt duktiga på att åka bil ,inte ett enda gnäll el nåt utan vara glada söta miner snacka om att vi har världens bästa barn =) 
Så underbart att äntligen va iväg på semester med dom bästa vännerna Pernilla & Johnny & det ska bli så otroligt kul =) 
Nu blir det försöka sluta dom blå & få lite sömns & Mys med min älskade Make ;) men vi hörs från Budapest imorgon =)