måndag 2 maj 2016

Våra Tröjor osv med Firma Namnet kom =) Självklart fick Angel en egen special beställd tröja med firma namnet på =) Underbart Väder & vi njuter för fullt =)

 
Godkväll Godingar,idag fick jag en påminnelse att det bara är 7 dagar till vi åker till Budapest Gud vad underbart längtar som bara den nu =) 
Idag kom våra nya tröjor med vårar firma namn BERGA TAK på =) 
Självklart hade vi beställt en egen Berga Tak tröja till älskade Angel som blev super glad över tröjan =) 
Vi beställde både tröjor & T-shirt & är super nöjda =) 
Idag har vi grejat för fullt här hemma & fick medd att stereon jag beställde kommit så vi hämta den så får se när vi hänger upp den =) 
Fick även mer nya sängkläder för jag har bytt ut allt i sovrummet så allt är nytt & sommarfräscht =)
Vi har badat i poolen & myser för fullt här hemma =)
Massa familjemysbilder i andra bloggen ,gud vad lycklig jag är & allt känns så otroligt bra ,vi går på små rosa moln kan jag lova men det ser ni i andra bloggen wiiie =) 
Instagrambild på vår resa närmar sej =) 
Mer paket kom med ... 
Lite mer lego som jag ska ge Älskade Angel lite då & då =) 
Mer paket med lite kläder osv =) 
Detta snygga sängset till kingsize täcke kom idag underbart rent & snyggt =) 
Detta är vitt & grått med sött text =) Har även beställt samma fast till normala täcken osv som kommer snart hoppas jag =) 
Även mera vita lakan ,jag har bytt ut allt i sovrummet inför sommaren & det är så fräscht ha allt i vita fräscha färger =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Min Svarta CC top kom idag =) 
Jag bara Älskar CC =) 
Min nya sommar bikini kom =) 
Mammis Älskade Docka Angel håller stolt upp sin Bärga Tak tröja =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så glad över firma tröjan =) 
Vi beställde både tröjor & T-shirtar osv med vårar firma namn på =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Världens Bästa Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis Älskade Charmtroll Angel !!! 
Världens Underbaraste Angel =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel ser tv med grodis =) 
Prinsessan Angel myser & ser tv med sina nallar =) 
Mammis & Pappis Stolthet & kärleksfrukt Angel =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Vår underbara Angel börjar bli trött !! 
Älskade Angel gäspar stort vår lilla sötis =) 
Mor & Dotter Kärlek =) 
Vart en intensiv dag med massa städa & plock efter helgen men skönt börja komma i ordning igen =) 
Älskade Angel sten slockna & nu blir det vuxen mys här hemma så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll för det ska vi ha =)