söndag 1 maj 2016

Välkommen 1a Maj =) Underbart Väder badar i poolen frossar i melon & njuter för fullt =)

 
Hahahahaha =) 
Välkommen 1a Maj nu närmar vi oss sommaren med stormsteg =) 
Gud vilket underbart väder vi haft sista dagarna vi njuter för fullt kan jag lova =)
Imorse när vi klev upp var Johnny fortfarande vaken haha han satt så fint i poolen & Log & bada ,han & Min älskade Son Daniel har badat hela natten & Daniel gick & la sej vid 7 imorse haha 
Johnny var super trött så han gick upp & la sej & sov & Pernilla hade åkt till jobbet vid 6 imorse .
Så Jag & Min Make Peter & Angel,Loke käka frukost sen var vi ute & Busa ,bada & frossa i melon =) 
Peter tog med sej Angel & Loke på fyrhjulingen till olika lekplatser osv =) 
Johan & Fina Diva kom & Johnny & min underbara Make Peter gjorde Fyllda baconinlindade baugetter Ohhh my gooood såååå gott =) 
Kan bara säga att Diva har tagit mitt hjärta så otroligt fin hund Johan har ,men samtidigt saknar jag min underbara Wille-Kille :( 
Undrar om de någonting ska bli bättre :( 
Saknaden & smärtan blir ju bara värre & värre men har lärt mej bita ihop & gå undan när tårarna kommer .
Kolla andra bloggen på alla underbara Mysbilder när vi badar & njuter =) 
Wow så underbart det är men de ser ni i andra bloggen ;) 
Njuter av Morgon kaffet & morgon dop i poolen =) 
Dagens instagrambild underbar morgon =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel badar & busar med Loke i poolen =) 
Mammis Älskade Docka Angel äter massa melon med Loke i poolen =) 
Massa god vattenmelon & honungsmelon =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Hjärta Angel & Loke ska ut med Peter på hjulis =) 
Prinsessan Angel leker & busar med Loke =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Älskade Angel åker linbana =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel & Loke på lekplatsen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens underbaraste Angel =) 
Mmmm YUMMIE =) Baconinlindan fylld baguett =) 
En med kyckling fyllning & en med massa annat gott =) Himmelskt goda baguetter som Johnny & Min Älskade Make Peter gjort =)  
Mammis Älskade Sötis Angel =) 
Världens Bästa Angel njuter av maten =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel & Loke ser film =) 
Fick beställt & köpt ny utestereo eftersom  det vältes öl över kontrollerna igår så gick de inte bara köpa en ny kontroll ,men nu är en ny stereo på väg =) 
Vart otroligt fint väder & vi njuter som bara den kan jag lova =) 
Pernilla kom efter jobbet & vi har super trevligt & mys =) 
Nu ska vi umgås mer & bada så vi hörs imorgon igen sdå ha en fin kväll på er sötisar =)
Glöm inte andra bloggen massa fina bilder wow =)