fredag 13 maj 2016

Grattis På Din Månadsdag Angel =) Vi flög Hem till Sverige & har haft en UNDERBAR LYX Semester =)

 
Hello Godingar nu är vi tillbaka i Sverige igen & det var med blandade känslor kan jag lova =) 
Fast Det där med borta bra hemma bäst stämmer verkligen ,fast vi har haft det gudomligt så är det ändå skönt att åka hemåt =) 
Vi starta vår morgon med att packa ihop det sista sen gick vi ner & käka god frukost med bästa vännerna sen checka vi ut & taxibussen kom & körde oss till flyget =) 
När vi skulle checka in hade vi överlast i bagaget så vi fick lasta & packa om haha ändå köpte vi en till resväska igår för att lägga de vi shoppat i men de räckte inte så vi stod där på flygplatsen & packa om osv hahaha =) 
Sen var det genom säkerhetskontollerna & denna gången kolla dom igenom lilla Angel & Loke & dom fick ta av sej skorna osv .
Men Angel & Loke är ju världens bästa så dom brydde sej inte så mycket =) 
Vi hade super mys på flyget hem till sverige & när vi landa på skavstad flygplats stod parkeringsbilen där med chauffören där för att hämta oss & körde oss till våra bilarna =) 
Så nu har vi börjat vår resa i bil hem till Umeå & kan bara säga att Angel & Loke är dom bästa Ever på att resa med, dom är ju bara som en dröm & så otroligt duktiga så man blir chockad ,bara glada miner & skratt =)
Så inte en enda sur min el nåt så otroligt duktig är min underbara docka & Bästa Loke =) 
Vi stanna & åt lite på vägen & gissa om jag tog en karamellfrappe i bilen wiiie gud vad jag längtat & saknat det kaffet =)
Nu längtar jag tills vi kommit fram till Umeå men det lär bli tidigt i morgon bitti .  
Kolla andra bloggen på alla toviga & busiga bilder på oss i bilarna & allt mys & bus haha så LOVELY & jag är sååå j-la lycklig så de finns inte ord som räcker till ;) 
Prinsessan Angel när vi ska ta hissen ner från vårat rum =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel är duktig & hjälper oss med grejerna till hissen =) 
Älskade Angel har tryckt på knappen & tar min rullator =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Docka väntar på frukosten på hotellet =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis Älskade Hjärta Angel i taxibussen på väg till flygplatsen =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Nu är vi strax framme på flygplatsen =) 
Här ska vi gå in =) 
Budapest flygplats =) 
Världens Bästa Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Charmtrollis Angel !! 
Älskade Angel vill dra den nya lilla resväskan vi köpte igår =) 
Underbara Angel så ivrig komma fram =) 
Mammis Älskade Sötis Angel satt & lekte lite medans vi packar om väskorna =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel leker på flygplatsen med dom nya dockorna hon fick igår i affären =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel =) 
Nu sitter vi & väntar på att få gå ombord på flyget =) 
Jag fick en super god kaffe latte med ett hjärta i av min underbara Make =)  
Lite av Budapest flygplats efter säkerhetskontrollen =) 
Rätt stor taxfree har dom med massa olika affärer osv =) 
Fina Pernilla & Loke =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel i bilen som ger oss assistans till flygplanet =) 
Där borta står vårat flyg =) 
Nu är vi bredvid flygplanet =) 
Assistansbilen kör nära & ska strax hissa upp oss i flyget =) 
Angel är Mammis & Pappis Kärlek & stolthet !! 
Vi flyger med wizzair hem oxå =) 
Underbara Angel i flygplanet =) 
Mammis & pappis sötis Angel =) 
Angel fick välja vad hon ville i taxfreen eftersom de är hennes månads dag & hon valde denna söta apa så nu har hon en apa från budapest =) 
Prinsessan Angel & hennes nya apa myser på planet innan vi ska upp i luften =) 
Instagrambild när vi är på planet =) 
Nu har vi börjat lyfta & man ser Budapest ... 
Otroligt fint !!! 
Tror det är aquaworld där nere till höger ... 
Underbart va uppe i lyften det är otroligt fint med alla fina moln =) 
Vi hade otroligt fint väder & det var otroligt mysigt på flyget hem oxå =) 
Inne i flygplanet =) 
Underbara moln =) 
Älskade Angel valde en stor kycklingmacka & cola på flyget =) 
Tillomed Angel tyckte mackan va superstor & god =) 
Mammi & Angel myser på flyget hem =) 
Mor & Dotter Kärlek =) 
Jag är världens stoltaste & lyckligaste Mammi & Fru Myspys med vår underbara Angel =) 
Angel hade super kul & mys med Mammi & Pappi på flyget så 2 timmar gick fort =) 
Mor & Dotter mys & bus på planet =) 
Angel med sin stolta & lyckliga Mammi & nya apan busar på planet =) 
Far & Dotter mys på flyget =) 
Min Underbara Make Peter & Vår underbara Angel =) 
Far & Dotter Kärlek !! 
Jag & Angel kolla ut & såg massa fina stränder osv ... 
Vet inte vart vi är men är otroligt fint =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel somna en stund på flyget =) 
Vår Älskade Kärleksfrukt Angel tog en liten powernap på flyget =) 
Nu har vi landat i Sverige igen ;) 
Skavstad flygplats Borta bra men hemma bäst =) 
Instagrambild på att Gizmo saknar oss & vi henne =) men snart är vi hemma =) 
Angel & Loke spela lite när vi stanna & käka innan vi fortsätter köra upp till Umeå =) 
Sötisarna Angel & Loke spelar lite tv spel medans vi väntar på maten =) 
Kompisarna Angel & Loke =) 
Angel & Loke är nog världens bästa & lättaste barn & ha med sej överallt =) 
Tror ni jag har saknat svenska karamell frappen el =) YUMMIE !!! Gud vad gott det var =) 
Nu rullar vi vidare mot Umeå blir en lång natt & köra !! 
Ja denna semester har varit helt otroligt underbar & de var lite trist att redan åka hem ,tiden gick otroligt fort ,men tycker vi har haft det bäst & vi har hunnit otroligt mycket på kort tid =) 
Nu är vi i allafall i sverige & ska fortsätta bila upp till Umeå =) 
Jag har redan extremt ont i axlar nacke & rygg men har nu sån hemlängtan så vi vill inte ta in på hotell heller utan nu kör jag Bebben med älskade Angel,Pernilla & Loke i & Min älskade underbara Make  Peter kör andra bilen med Johnny & Ragnar i så nu kör vi  bara hemåt så vi kommer nog hem tidigt i morgon bitti men skönt ska det bli ,borta bra men hemma bäst =) 
Nu ska vi köra vidare så vi kommer hem nångång =) så vi hörs imorgon & då är vi hemma på Berget igen wiiie längtar =) 
Ha en underbar Kväll/natt & ge mej en tanke som kör bil inatt med denna trasiga kropp =)
Glöm ej kolla andra bloggen wiiie så LOVELY ;)