onsdag 4 maj 2016

Grattis Lars =) Fina Johnny & Perniolla kom =) Fina Emma kom & Vi grilla bada & myser =) Wiiie Min Chanel Tröja kom =)

 


God kväll i alla hus & hem =)
Hipp hipp Hurra Stort Grattis Fina Lars på din dag & vi försökte fira Lars lite idag med grill & sång osv men de ser ni i andra bloggen =)
Idag har vi haft underbart väder & vi har badat & grillat för fullt =)
Fina Johnny & Pernilla kom & Johnny tog över grillningen & gudars vilken underbar middag de blev =) 
Jag fick tag på fina Emma som kom hit & fika & käka med oss så otroligt trevligt =)
Lars var & hämta mer kläder osv & de är trevligt ha huset fullt & vi har kul kan jag lova =) 
Wow jag fick Min Chanel tröja idag som satt perfekt =) 
Så jag är så otroligt glad för de är verkligen super snygga kläder & Chanel älskar jag ju precis som Georg Jensen =) 
Kolla andra Bloggen på alla underbara bilder ;) 
Wiiie så satans lycklig jag är finns inga ord ;) 
Wiiiie Lovely en ny Chanel tröja =) 
Jag bara älskar denna Chanel tröja =) 
Självklart är de en Äkta Chanel =) 
Jag bara älskar min nya Chanel tröja =) 
Vi Fira Lars som fyller år idag med kladdkaka grädde & jordgubbar =) 
Njöt av go kaffe & godsaker ute i de sköna vädret =) 
Älskade Angel badar för fullt =) 
Prinsessan Angel dyker =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Docka Angel badar & njuter =) 
Mammis Älskade Charnmtroll Angel i poolen =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Johnny vid grillen =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel på sin skateboard =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens Vackraste & Bästa Angel !!! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel =) 
Mammis Älskade Sötis Angel !!! 
Prinsessan Angel skatar =) 
Underbara Angel så LOVELY!!! 
Världens Bästa Angel !!
Vår underbara Angel Gud vad Vi Älskar dej !!
Fina Johnny grillar & fixar middag =) 
Mmmm YUMMIE!!! Världens godaste middag =) 
Älskade Angel har klätt ut sej i badmössa & spelar gitarr vid bordet så vi fick live musik =)
KÄRLEKSBARNET Daniel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!
Min älskade Make Peter & Son Daniel & Johnny =) 
Mmmm YUMMIE!!! Underbar Middag Johnny grillat & Fixat =) 
Prinsessan Angel ville oxå ta kort =)  
Mor & Dotter mys =) 
Självklart är vi det perfekta paret =) 
Lite test från Fb =) 
Vart en underbar dag & kväll & så mysigt ha massa vänner hemma & vi har trevligt kan jag lova =) 

Nu sover vår underbara Angel & vi ska fortsätta ha mys här hemma så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er för det ska vi ha ;)