lördag 14 maj 2016

Borta Bra men Hemma BÄST =) Packa upp & greja =) Nu Schlager Mys =)

 


Underbart säger jag bara =) Vi kom hem vid 04 på morgonen & kan säga att jag är helt kass kroppen & har extremt ont men gudars så skönt komma hem =) så min älskade Make ska ge mej helkropps massage 6 sen varm bad i bubbel poolen så är man som ny igen ;) 
Älskade Angel & Loke var som drömmar i bilen & dom somna & sov nästan hela natten =) 
Vi åkte & släppte av Fina Pernilla ,Johnny,Loke & Ragnar sen skynda vi oss hem & även Angel blev glad av att komma hem =) 
Vi skynda oss borsta tänder & kröp ner alla tre i vår säng & myste ordentligt av att vi kommit hem & somna gott kan jag lova =)
Synd bara Gizmo är uppe hos Daniel & Rebecca när vi kom eftersom dom passar henne så vi fick träffa vår lilla Gizmo när vi vaknade & gud vilket mysigt återseende tror hon saknat oss som vi saknat henne =) 
När vi väl fått sovit några timmar var det upp & ha mysfrukost här hemma & Mysa med Gizmo & jag gick igenom post & paket som kommit & börja packa upp & tvätta all tvätt & greja för fullt =)
Gud vad Överraskad jag blev av min underbara Make Peter =) 
Han har köpt dom Chanel örhängena jag önskat mej & han gav mej dom till frukost när vi vakna som en tidig Morsdag present & Wow gudars vilken Morsdags present jag fick =) 
Jag tror knappt det är sant ;) 
Gud vad Jag Älskar dej My Love =) Tack tack världens underbaraste Man & Dotter ni är BÄSTA EVER =)   
Borta Bra men Hemma Bäst säger jag bara =)
Älskade Angel fick det stora lego settet  idag & hon blev helt lyrisk av glädje =) 
Jag ville ge henne det eftersom hon är världens Bästa & har vart som en dröm på hela resan min underbara Docka som jag älskar så oändligt mycket & är så sjukt stolt över så därför ville jag ge henne nåt hon velat ha =) 
Vi har haft det underbart på semestern & med dom bästa vännerna & självklart skulle vi göra om de lätt igen & vi planerar redan nu en ny resa ihop så det kommer bli super kul =) 
Har städat i ordning här hemma & packat upp allt vi shoppat osv & nu ikväll blir det schlager mys här hemma =)
Tror ju inte Frans kommer vinna även om det är en favvolåt till oss men han vinner inte ikväll =)  
Mammis Älskade Hjärta slängde sej på sängen & sa Åhhh vad skönt vara hemma igen Mamma =) 
Mammis Älskade Docka Angel såhär glad när vi  Äntligen kom hem kl 04 i morse & hon ville öppna sin tidning med lego grej i som hon fick i bilen på vägen till Umeå =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
KÄRLEKSBANETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel kl 04 på morgonen när vi precis kommit hem & ska krypa ner & sova en stund =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Angel & Mammi myser & är så glada vi är hemma igen fast kl är 04 på morgonen myser vi =) Mammis Älskade Solstråle Angel alltid lika Go & Glad !!! 
Nu ska Mammi & Angel mysa ner oss i sängen med Pappi & sova några timmar =) Familjemys =) 
Hade fått lite paket när vi var borta =) 
Glömt visa lite Chanel shopping i Budapest =) en Chanelkräm =) 
Min Underbara Älskade make chocka mej & ÖVERRASKA mej Rejält han gav mej ett par Chanel örhängen nu imorse som han köpt i smyg till mej för att ge mej som tidig MORSDAG PRESENT=) Wow tack världens underbaraste Man Gud vad Jag Älskar dej Honey =) 
Glassbilen kom ner spelandes på gården så vi shoppa lite glass & även 2 st färdiga pizzor att värma =) Angel fick ett Yatzyspel & en glass grattis av glassbilen =) 
Prinsessan Anel fick sitt stora lego i dag & gudars vad Glad hon blev =) 
Älskade Angel med sitt nya legoset =) 
Mammis Älskade Chartrollis Angel visar stolt upp sitt lego hon fick idag av oss =) 
Här är min T-shirt från Budapest Hard rock cafe =) 
& älskade Angels T-shirt från Hard Rock Cafe Budapest =) 
En till topp till mej ... 
& samma som ovan fast i vitt =) 
En till topp =) 
Lite Chanel smink jag köpt i Budapest & dom helt otroligt underbara Chanel örhängena Min Underbara Make överraska mej med idag =) 
Skönt med lite mer nytt Chanel smink Me Love =) 
Självklart en instagrambild på mina nya Chanel make up & dom Magiskt fina örhängena jag fick av Min Underbara Make Peter =) 
Min Nya Chanel Tröja =) 
Vi shoppa med lite till barskåpet oxå =) 
Instagrambild =) 
Älskade Angels fina läskflaska hon valde själv i Budapest =) 
Lite av Leksakerna Angel fick i Buda Pest dockor med tillbehör =) 
Angel köpte med sej en Choklad från Budapest =) 
Även lite blixten klistermärken som Angel har grejat med idag =) 
Angel har klistrat på klistermärkerna & grejat för fullt med sina saker idag =) 
Älskade Angel har ritat ,målat klippt & grejat fina konstverk idag =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel spexar vid maten = 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel så LOVELY!! 
Världens Bästa Angel !!! 
Mammis Älskade Charmtrollis Angel spelar lite tv spel =) 
Prinsessan Angel är Mammis & Pappis Stolthet & Kärlek !!! 
Ja det stämmer bra vår Angel är världens bästa =) 
Nu ser vi på schlager festivalen & vi tror inte att Frans vinner men tycker han har en otroligt fin låt som vi älskar =) 
Frans sjunger för sverige men vi tror inte han vinner tyvärr ,även om vi tycker det är en favvolåt !! 

Gudars så underbart vi har det här hemma =) 
Nu har vi myst ner oss i soffan & ser på schlager festivalen & myser för fullt =) 
Så hinner inte skriva mer just nu men vi hörs imorgon igen så ha en underbar lördagskväll ni med =)