lördag 7 maj 2016

Fina Anneli kom & fixa mina Naglar =) Fina Belinda kom & Fixa mina fransar =) Sola en snabbis =) Angel fick min Iphone 6 =) Wiiie Imorgon åker vi Gud jag har resfeber & Längtar som bara den Äntligen =)

 

Ojoj vilken dag & snacka om att jag nu har resfeber haha....
Shit imorgon börjar vår semester & vi ska bila ner till Stockholm för att sen ta flyget på måndag morgon wiiiie så nervös jag är nu men samtidigt så lycklig =)
Jag tog en snabb solning & det var skönt & avkopplande =)  
Idag kom fina Anneli hit & fixa två naglar som behövdes fixas & hon hade med sej sin Make Mikael som satt & fika & babbla med min underbara Make =) 
Sen kom fina Belinda hit & fixa mina ögonfransar ,gud så skönt få de gjort innan vi åker så man slipper sminka sej utan ser målad ut hela tiden ändå =) 
Även Rebecca gjorde sina fransar & vi båda är super nöjda =) 
Jag har fått skrivit ut våra flygbiljetter & hotellbokning & fixat med Angels nya mobil min Iphone 6 fick hon så jag har tömt den & fixat ett egen icloudkonto & mail osv till den .
Eftersom jag har den nya iphone 6S så blev min iphone 6 över & den är ju stor i minnet 128gb så Angel kan nu ladda ner hur mycket spel som helst =) 
Hennes samsung galaxy som hon fick för att använda som en surfis  & spela på så hon ska INTE använda den som telefon =) 
Men jag klara inte av samsungen & höll på bli tokig för de va så krångligt & hjälpa henne med spel appar osv så därför är det bättre hon har samma program som jag ,nämligen Mac/Apple så därför fick hon min iphone 6 för den låg ju bara i lådan ändå & tanken är att hon ska ha den som en surfplatta fast denna iphone är mindre & lättare att ta med =) 
Angel blev super glad & så lyrisk av glädje av att få min tele & vi köpte ett nytt fodral & hon ville ha exakt samma som jag fast lite ljusare nästan vitt =)
Vi grejar för fullt här hemma & har haft massa besök osv så kolla andra bloggen på vårat bad i poolen & myspys massa andra bilder på oss =) 
Wiiie soooo HAPPY jag är så jag blir avundsjuk på mej själv ju hahaha =) 
Kolla andra bloggen säger jag bara så förstår ni & imorgon åker vi äntligen wiiie ;)  
Underbart fått fransar så nu slipper jag sminka mej för dom ser ut såhär hela tiden =) LOVELY!!! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Docka Angel klättrar upp i kojan hos Björn & maria =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel gungar =) 
Älskade Angel har kul hos Björn när vi var där hämta bilen vi ska låna =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !!! 
Vi Grilla i det sköna vädret & gjorde dollarstrips & johnnys dionnäs =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! Angel så stolt & Glad över att få min Iphone 6 =) 
Älskade Angels nya Mobil Iphone 6 128gb så nu kan hon ladda ner massa spel =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! Se Angels glädje hon grät nästan av lycka =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel med sin nya iphone 6 så lycklig hon blev =) 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet & Kärlek Angel grejar med sin mobil =) 
Världens underbaraste Angel Gud Vad Vi Älskad Dej !!! 
Underbara fina teckningar Angel ritat detta är en rymdraket & i rymden =) 
Älskade Angel ritat av en blomma =) 
Underbara Angel har ritat en tjej som var på tv =) Så otroligt duktig Angel är =) 
Mammis Älskade Charmtrollis Angel har tagit på sej läppstift & gjort sej fin inför resan imorgon =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel med våra Pass =) 
Världens Bästa Angel är super taggad för att resa Angel med våra Pass & självklart sin bebisdocka sötisen =) 
Instagrambild på våra Pass & flygbiljetter är Redo imorgon åker vi tjohoooo =) 
Prinsessan Angel hjälper till packa lite & tar fram sina glasögon som hon har pimplat =) 
Älskade Angel har tagit fram vilka glasögon hon vill ha med & fodral & hon har Pimplat sina glasögon super fint =) 
Se vad fint Angel har satt på blommor på sina glasögon & gjort dom fina inför resan imorgon =) 
Gud vad Underbar Älskade Angel är & gjort sina glasögon så fina med blommor =) 
Gud vilken dag det har varit & jag har verkligen resfeber & min underbara Make bara skrattar & tycker jag e söt när jag snurrar runt ,ja mer än vanligt haha =)

Älskade Angel har super koll på våra pass & kollar dom så dom kommer med lilla sötisen så underbar hon är & hon är så förväntansfull nu =) 
Nu ska Vi ha lite lördagsmys & sen ska jag börja packa & greja det sista eftersom vi åker tidigt imorgon bitti 
wiiiiie gud vad det pirrar & jag e ju bara så LYCKLIG =) 
Nu har jag inte tid att sitta här längre & när jag skriver i morgon kväll är vi i stockholm på hotellet & inväntar vårat flyg =) 
Ha en underbar kväll på er alla för de ska vi ha & jag ska fortsätta snurra runt & packa osv =)