söndag 10 april 2016

Wow Vilket underbart väder vi fira med att ta ut utemöbler & satte upp Paviljongen =) Daniel & hans Dotter Nellie kom =) Även Patrik & John kom förbi =) Gud vad Underbart Livet är =)

 
Lovely Söndag säger jag bara Gud vad vi njuter & har det bra ;) 
Gud vilket väder det är verkligen vår & det har vi firat genom att börja ta utemöblerna & greja lite på altan =) 
Angel har ritat & målat ute medans jag satt & drack kaffe vid Poolområdet =) 
Älskade Daniel & Rebecca satte upp paviljonen & Gud vad fint & mysigt det blir =) 
Gud vilka Vår/Sommarkänslor vi har här hemma & mycket mys ,skratt & kärlek kan jag lova =) 
Min Underbara Make tog bort all julbelysning som ska ner ute på huset Tack Honey du är bäst ;)
Daniel.K. & Hans dotter Nellie kom hit & Angel & Nellie busa & lekte för fullt & Snälla Daniel hjälpte min underbara Make ta ut lite mer utemöbler så imorgon blir det ställa iordning torka av & göra det fint här ute =) 
Patrik.S. & John  kom & låna Vår lastbil för han skulle hämta en sån pool som vi har =)
Patrik fick ta med lite grejer till oss som vi behöver från Mikael som rengörings grejer till pumpen osv för vi vill ha nytt fräscht & vi tänkt starta upp vår bubbelpool imorgon =) 
Sen kom han & John in & fika & babbla super trevligt =) 
Snälla Daniel & Rebecca hämta Pernilla i stan efter jobb =) 
Kolla andra bloggen på allt myspys vi har här hemma wiiie sooo Happy happy & massa fina Vår/sommar bilder på oss =)  
Kolla vilket underbart väder =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Älskade Angel ritat sån fin teckning till mej tack Gumman =) 
Älskade Daniel & Rebecca tar upp paviljongen =) 
Nu är snart paviljonen på plats =) 
Första lasset med utemöbler wiiie =) 
Instagrambild på att äntligen sätter vi upp paviljongen =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Vi njuter av god glass solen =)
& en god kopp kaffe LOVELY!!! 
Instagrambild =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel äter pannbiff genom köksfönstret =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Min Älskade Make & Daniel .K. när dom flytta upp ved burarna bakom lillhuset =) 
Min Underbara Make Peter & Danile .K =) 
Daniel.K vinkar glatt bland vedburarna =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel med kompisen Nellie =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Prinsessan Angel & Nellie så söta =) 
Här kommer Daniel.K & Min underbara Make med 3a lasset av utemöbler wiiie =) 
Instagrambild på att Daniel,K har det bra på släppet =) 
Älskade Angel så underbar & fin !!! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel & Nellie äter kvällis =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel spexar för fullt =) 
Vi har lite söndagsmys inne efter en heldag ute =) 
Test på Fb =) Älskar dej så min underbara Make Peter =) 
Vi har verkligen vår/sommar känslor här hemma & det är så mycket jag vi vill göra =) 
Men vi grejar på för fullt & imorgon blir det ut & greja på Altan & få fint & allt på plats =) 
Underbart att börja sitta ute & grilla & fika & vi har det ju så lyxigt här så vi trivs som bara den =) 
Nu ska vi ha Vuxen Myspys så vi hörs imorgon igen så ha en underbar söndagskväll ni med =)