måndag 11 april 2016

Wiiie ÄNTLIGEN Resan Bokad & betald =) Min Älskade Make Peter fick nya Röjsåg osv idag =) Fina Pernilla ,Loke & Ragnar kom =)

 
Jiippiiii HURRA ÄNTLIGEN ;) 
Då har vi Bokat & betalat vår underbara Lyxresa Wiiiie såååå LYCKLIG & Pirrar i magen av lyckorus =) 
Nu är det inte lång tid kvar så åker vi på en lyxig Romantisk spa resa med våra underbara vänner Pernilla,Johnny,Loke & Ragnar =) 
Wiiiie Gud vad vi längtar kan jag säga =) 
Jag & Pernilla har grejat med resan nästan hela dagen bokat bästa lyxigaste hotell, flyg osvosv =)
Pernilla,Loke & Ragnar kom hit & vi käka hamburgare & babbla & hade super trevligt & vi planerar för fullt just nu =) 
Min Underbara Make var så söt när jag berätta om flygturen att det blir en mellanlandning kanske  osv så han bara 
"Men skulle vi inte till Prag" hahaha 
Nej Honey jag & Pernilla ändra & hitta något mycket bättre haha 
Peter sa då att jaha jag som gått & sagt till alla att vi ska till prag hahaha 
Men som sagt när det är jag & Pernilla som fixar bokar osv så blir det många suprice för våra älskade Män =)
Jag & Pernilla har planerat in lite mer överraskningar till våra underbara Män Peter & Johnny hihi gud vad kul & mysigt detta ska bli =) 
Angel & Loke lekte & busa för fullt & dom är ju bara så söta ihop =) 
Angel & Loke hoppa i studsmattan & greja för fullt ute =)
Vi har underbart väder & vi grejar ute för fullt =) 
Ni ser massa mer bilder på oss osv i andra bloggen =) Riktigt fina familje bilder så romantiskt & mysigt =) 
Vi är så lyckliga & Går runt på lyckomoln här hemma men det ser ni i andra bloggen ;)  
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Fina Pernilla med sina söner Ragnar & Loke =)
Min Älskade Son Daniel steker hamburgare =) & Pappakatt väntar på att få en smakbit =) 
Prinsen Daniel så duktig på att göra hamburgare =) 
Min Älskade Make fick en present idag =) 
En helt ny röjsåg med alla tillbehör som sele osv =) 
Instagrambild på min Älskade Makes röjsåg som han blev super glad för & gick ut & testa direkt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Angel är fotograf idag & hon har kortat Badde så fint =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! Angel som tar alla dessa kort på sej själv =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel tar massa kort på sej själv så duktig hon är =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Världens Bästa & Underbaraste Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel fotar sej själv =) 
Älskade Angel spexar & tar massa söta kort på sej själv =) 
Prinsessan Angel så otroligt Vacker & Fin !! 
Mammis Älskade Charmtrollis Angel tar så söta gulliga kort på sej själv =) 
Mammis Älskade Sötis Angel !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Docka Angel !!! 
Underbara Angel tar massa fina kort på sej själv =) 
Vår underbara Angel =) 
Älskade Angel tar massa kort på sej själv med nåt program i telen så duktig & söt hon är =) 
Underbara Angel stenslockna snabbt i vår säng =) 
Prinsessan Angel sover så gott !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt som Pappi säger =) 
Angel gjort massa grejer på telefon =) 
En till bild Angel gjort på telefon så duktig hon är =) 
Kolla Vilket underbar hotell =) 
Olika ute poolar =) 
Otroligt Romantiskt hotell med  ALLT =) 
Inomhus Pooler Här ska vi ha det otroligt romantiskt & mysigt =) 
Massa olika inomhus pooler finns på hotellet =) 
Olika pooler grekiskt /turkiska bad =) 
Magiskt fint =) 
Olika pooler & spa på hotellet =) 
Kolla vad underbart =) 
Här kommer vi trivas & ha det riktigt magiskt & Romantiskt wow säger vi bara =) 
Underbara Lyxiga resturanger osv på hotellet =) 
Mer Pooler som finns på hotellet =) 
Ett spa rum =) 
Massa olika rutchkanor & badäventyrland för barna =) 
Självklart dagens instagrambild på att vår resa är bokad & klar =) 
Pernillas instagramfoto =) 
Vårat Hotellrum/lgh =) 
Stor fin lgh med kök & allt =) 
Fina badrum i lgh =) 
Kommer bli underbvart kan jag lova & vi längtar som bara den =) 
Gud vad Allt är som en MAGISK  dröm ;) 
Jag kan inte sluta le & jag har nog redan börjat få resfeber hahaha 
Pirrar i magen & jag är så LYCKLIG =) 
Gud vad jag längtar tills vi åker & det ska bli magiskt underbart få romantisk semester med min underbara Make Peter & vår Älskade Angel & Underbara vännerna Pernilla,Johnny ,Loke & Ragnar =) 
Wiiie kan inte beskriva lyckan i ord =) 
Har visat Angel hotellet vi ska bo på & hon är helt salig & längtar hon oxå så hela familjen går i lyckorus just nu =) 
Så nu hoppas jag Älskade Angel Pass kommer fort fort =) 
Nu ska jag & Min Underbara Make ha massa Myspys så Ha nu en underbar kväll på er alla fina läsare så hörs vi imorgon igen =)
Glöm inte kolla andra bloggen på alla mysiga familjebilder på oss wiii soooo HAPPY =)