torsdag 7 april 2016

Var i stan fixa Angels passfoto =) Angel & Pappi på badhuset =) Vi planerar en LYXIG otroligt Romantisk Spa resa =) Min Underbara Make överaska med min favvomat =)

 
Ojaaa underbart ha min älskade Honey hemma igen älskar dej sååå mycket my Love =) 
Hej & Hopp i alla hus & hem där på andra sidan skärmen =) 
Gud vilken underbar dag vi haft =) 
Angel var ledig från förskolan så det blev in till stan & tog Passfota av Angel för vi ska förnya hennes pass innan vi reser =) 
Kommer bli otroligt mycket resor på oss nu & vi börjar med en riktig Spa & Relax & Romantisk resa sen blir det massa olika varmare länder ;) 
Vi hade planer på att åka till Prag men nu efter lite efterforskning vinner helt klart Budapest som ska vara en spa stad & väldigt Romantisk fin stad & Gud vilka lyxiga fina hotell/lägenheter  dom har så nu är planen att vi åker till Budapest med fina Pernilla & John & Loke & Ragnar =)
Kommer bli underbart & precis det vi behöver en riktig lyxig resa med spa & Romantik wiiie =) 
Ni ser mer på andra bloggen & kolla alla underbara romantiska mysbilder på oss wiiie soooo Happy =) Älskar dej min underbara Make Peter ;) 
Fick lite påfyllnad till barskåpet av min Honey =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! Angel med sin nya cykel hon fick på sin 6 årsdag =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel cyklar på sin lilla cykel =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel på sin övningscykel =) 
Mammis Älskade Docka Angel älskar att busa i vattenpölarna =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så LOVELY !! 
Älskade Angel busar & leker för fullt så kul med vattenlekar =) 
Prinsessan Angel ute & busar =) 
Världens Bästa Angel cyklar för fullt på sin lilla cykel utan stödhjul =) 
Underbara Angel hitta älgbajs & det var kul tyckte hon & ville ta kort på det haha =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel leker för fullt ute med Pappi =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel snart redo åka till stan ta passkort =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens Underbaraste Angel !!! 
Mammis Älskade Angel hos fotografen & tar passkorten =) 
Prinsessan Angel är super duktig på att ta kort så passkorten va super lätt =) 
Såhär blev älskade Angels passkort så otroligt vacker & fin hon är !! 
Vår Underbara Fina Angel ,Mammis & Pappis kärlek !! 
Instagrambild på älskade Angels Passkort =) 
Angel & Pappi åkte till Haga badhus & Bada lite =) 
Angel åt renskavsrulle när dom stanna & köpte överaskningsmat hem =) 
Underbara Angel gottar sej i bilen efter badhuset på väg hem =) 
Jag blev överraskad med min favvomat av världens bästa Make Peter & Angel Tack goa ni är älskar er sååå =) Så vi myste till det & åt kina mat =) 
Världens underbaraste skratt har vår vackra fina Angel =) 
Kolla vilket romantiskt fint hotell i budapest ;) 
Underbara lägenheter & här kommer vi ha det romantiskt & lyxigt & trivas bra ;)  
Massa olika pooler =) 
Super romantiskt hotell i budapest =) 
Underbar romantisk stad & verkligen en spa & romantik stad =) 
Gud Vad kul det är att sitta leta efter spa resa & det kommer bli otroligt skönt & Romantiskt så kan säga att vi längtar redan otroligt mycket men snart snart åker vi =) 
Wiiie så LOVELY!!! 
Det är helt magiskt underbart att ha Min underbara Make hemma & vi myser för fullt & därför ska jag inte sitta här & skriva utan nu väntar min honey på mej så det blir massa kvälls mys =) 
Hoppas ni alla har det bra & får en lika mysig kväll som oss så hörs vi imorgon igen =)
Glöm ej kolla andra bloggen wiiie så UNDERBART & MYS  jag är så Lycklig & går på rosa moln ;)