tisdag 19 april 2016

Var Hos Veterinären med Kaira !! Shoppa mer vita infravärmare =) Nya Visakort kom =) Min Älskade Make byggde altan hos Ludde & Erika =) Packet kom =) Fyllde mitt bås =)Tror vi hitta Björnbajs på vår promenad !!

 
God kväll sötisar ,var super mysigt vakna & ha fina Malin här =) 
När Angel åkt till förskolan greja vi på hemma sortera ut lite mer klänningar & åkte & lämna i båset jag hyrt & i dag startar  försäljningen där =)
Jag & Rebecca lämna Av Malin i stan på möte sen åkte vi & shoppa stora vita infravärmare =) 
Sen var det full fart hem & hämta Katten Kaira eftersom vi bokat akut tid för henne .
Jag ,Daniel & Rebecca åkte till Din Veterinär &  dom konsttera direkt att  hennes mage är stor ,så dom tog blodprov & ultraljud osv.
Proverna visa bra & dom rekommenderar att Hon blir opererad för att kolla vad som är i buken :( 
Så Vetrinären rekommendera att boka in en sterilisering i morgon kl 8 & när dom gör det så kollar dom vad som är imagen ...
Gud hoppas nu att det inte är något allvarligt .
Det skulle aldrig Daniel klara av & Daniel har sagt hela tiden att Kaira Aldrig skulle klara en operation att hon aldrig skulle vakna ...så därför har dom inte steriliserat henne än .
Men nu måste ju hon sövas för att dom ska kolla vad & varför hennes mage är så stor & då blir det sterilisering samtidigt .
Så ber en bön till gud att det måste gå bra nu & att Kaira blir frisk & får må bra ... 
Idag var det första gången jag gick in till veterinären sedan min älskade Wille-kille fick somna & kan säga att ÅNGESTEN kom så fort jag parkera bilen utanför & det gjorde otroligt ont & tårarna kom direkt .
Så när vi kom in & möte veterinären & hon såg jag va ledsen & hon fortsod eftersom jag i alla år gått hos henne med min älskade Wille & hon tog mej i handen & det kändes både bra & sorgset eftersom mina tankar kom att det var HON som gav han sprutan :(
Men hon är världens bästa veterinär & jag litar fyllt ut på henne så därför valde vi att gå till henne med våra katter . 
Hon var snäll & vissa oss in i ett helt annat rum så jag skulle slippa gå in i samma rum jag var i med min Wille-kille :( 
Älskade Daniel sa direkt att Mamma du kan stanna i bilen om de känns bättre för han såg direkt när jag parkera att jag fick ångest & tårar kom ,men jag svara bara att jag måste ju nångång gå in här igen .
Angel & Pappi var i Vår skog & Promenera & dom hitta älgbajs men även Björnbajs otroligt nära gården så de känns lite otäckt att vi har en björn intill huset ..
Vi busar & myser för fullt här hemma & de blev så tomt direkt när fina Malin åkt hem till sin fina gubbe Jimmy =) 
Men vi ses snart igen & hoppas då även Jimmy följer med =) 
Kolla andra bloggen massa mer bilder & mys ;) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel redo för förskolan =) 
Mammis Älskade Docka har bara nya kläder på sej idag =) 
Kom packet idag =) 
& ett till paket =) 
Mitt nya Visa kort kom med nya bilden på mej & Angel från hennes 6 årsdag =) 
Mitt Nya Visa kort självklart med Älskade Angel & Mammi på =) 
Ena paketet var en ny bikini till Angel =) 
Andra paketet en topp till mej som det står ANGEL på =) 
Med fina ängelvingar bak & texten Angel även där =) 
Jag & Rebecca tog en fika på Victorias cafe efter vi fyllt på båset lite =) 
Söta Kaira på väg till veterinären =) 
Kaira är super snäll & duktig på att åka bil =) 
Världens vackraste katt Kaira =) 
Farmors sötis Kaira hos veterinären =) 
Mammis Älskade Dockas Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel hoppar i en liten snöhög på gården =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel gungar & katten Hammie sitter bakom =) 
Vår sötis Gizmo följde med på promenad =) 
Älskade Angel hittar älgbajs & det var kul tyckte hon =) 
Älskade Gizmo älskar att gå på promenad =) 
Världens Bästa Angel & Gizmo =) 
Gizmo med sin Lillmatte Angel på promenad i vår skog =) 
Underbara Angel myser & busar med sin Gizmo =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel hittar Björnbajs & vi har lagt Pappis snusdosa så man ser hur stort det var !! 
Vi tror detta är björn bajs .... 
Det var väldigt nära huset så känns lite olustigt om det är björnbajs !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Min Älskade Make & Affe rev & börja bygga upp altan till Ludde & Erika ... 
Affe & Min Underbara Make bygger altan till Ludde & Erika =) 
Jag fick en ny keps med symbolen S Som står för SUPER KVINNA,FRU  & SUPER MAMMA enligt min älskade make Peter =)
Köpt 2 st stora vita infravärmare till som roterar så nu har vi många =) 
Köpte ett litet lego set till Angel !! 
Köpte en ny elektrisk Flugsmälla =) 

Vart en intensiv men bra dag & vi grejar för fullt här hemma & min Make är för 2e dagen borta hos Ludde & Erika & har rivit & nu bygger upp en altan för dom & Affe är med & hjälper till =) Nu ska vi ha lite familjemys här hemma så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla sötisar =)