torsdag 14 april 2016

Var Hos Fina Pernilla & Fika =) Var på Sjukhuset =) Grejat massa här hemma =) Daniel & Rebeccas Pool kom idag =) Min Älskade Make röjer med nya röjsågen blir otroligt fint =)



God kväll Godingar =) Kan bara säga det är otroligt magiskt att vakna & ta ett bad i bubbelpoolen ute gud vilken underbar känsla det är =) 
Vi älskar att bada här hemma så de lär bli en bra början varje dag att ta ett morgon bad =) 
Idag åkte jag & Rebecca ut till Pernilla & tog en fika innan jag åkte till sjukhuset .
Gick bra på sjukhuset & det känns otroligt bra vara igång med allt =) 
Sen var det lite shopping stanna även & tog mitt favvokaffe på Mc Donalds gudars så gott det är & riktigt lyxigt =)
När min älskade Angel kom från förskolan blev det bad direkt i poolen =) 
Min Underbara Make Peter har börjat röja med nya röjsågen i skogen & gud vad fint det blir ,Vi röjer upp överallt här så det blir riktigt fint kan jag säga =) 
Man vill ju inte ha massa skit & bråte stående osv =)
Älskade Daniel & Rebeccas Pool kom idag så nu är dom ivriga få byggt klart altan så dom kan fixa med sin pool =) 
Vi myser på & grejar för fullt här hemma & gör sommar fint ute =) 
Kolla andra bloggen så ser ni hur fint det blir med all röjning osv & hur mysigt & kul vi har under tiden haha blir mycket skratt mys & bus =)  
Men ni ser alla fina underbara bilder på oss i  andra bloggen som vanligt =) 
Kolla vad Magiskt vakna upp & poolen är perfekt varm varje dag 24/7 Lyx =) 
Unna mej världens godaste kaffe på mc donalds på vägen hem =) 
Mmmm YUMMIE !! Mitt Favvokaffe =) 
Karamell Frappe kaffe från Mc Donalds är ju bara så otroligt gott & Lyxigt =) 
YUMMIE !!!Underbar Lunch vårrullar & wokgrönsaker & sås =) 
Min & Angels nya hjärt glasögon kom =) 
Ett par rosa & ett par Blå svarta till mej & Angel =) 
Dessa rosa söta hjärt solglasögon till mej & Angel =) 
Även ett par svarta & ett par blå till mej & Angel för hon vill ha lika som Mammi =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel i poolen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Börjar bli fint på ute platsen =) 
Mammis Älskade Docka Angel leker & plaskar i poolen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Prinsessa Angel !!! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel la sej i sin säng & myste lite efter badet =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel äter kvällis i sitt rum & ser lite film =) 
Prinsessan Angel så underbar & fin !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens Bästa Angel busar & myser =) 
Underbara Angel alltid så snäll & omtänksam & busig =) 
Vår Älskade Prinsessa Angel somna fort !! 
Vår Underbara Kärleksfrukt Angel somna gott efter allt bad & bus =) 
Mammis & Pappis älskade Stolthet Angel så Vacker & Fin !! 
Test på Fb & självklart vet jag att min underbara Make Peter är mej trogen  =) Älskar dej Honey =) 

Vi har haft en underbar dag & fått gjort massa här hemma & det börjar bli fint ute & min make är duktig & gör fint i skogen & runt alla byggnader & på tomten & alla skit körs bort osv =) 
Nu sover vår lilla Prinsessa Angel & det blir massa vuxen mys här hemma så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll för det ska vi ha =)