måndag 25 april 2016

Vår 9 Års Förlovningsdag =) Fick Chanel väska & Mycket annat fin =) Har världens bästa Man =) =) Pernilla & Anneli kom & vi Fixat Naglarna =) Bytt till Vinterdäck på Bebben då vi ska till fjällen imorgon !! Snöat som bara den idag :( Angel tog simmärket silverfisken idag =)Äntligen Angels Pass kom =)

 
Hipp hipp Hurra för mej & min Älskade Make Peter idag ;) 
Idag har vi vart Förlovade i 9 Magiska År =) 
Tänk att det redan gått så många år sedan jag svara "JA" på Peters frieri nere i Kalmar på sjömanshemmet där Peter gick sjökaptens utbildning =) 
Jag fick frukost & kaffe på sängen sen massa paket ,blommor & ja fick fixat naglarna & det har vart go fika hela dagen låååång =) 
Ja tror jag nästan dog när jag fick en Chanel väska av min älskade Make Självklart med äktehetsintyg hologram & siffror =) 
Fick även världens finaste stor "Me to you" nalle med underbar fin text på & olika doft ljus som jag älskar =) 
Ja blir så bortskämd av min fina Make så finner inga ord för hur lyckligt lottad jag är =) 
Anneli & Pernilla kom & Vi fixa våra naglar & vi valde samma mönster osv fast Pernilla tog blå & jag ljusrosa =) 
Vi fika babbla & hade det super trevligt =) 
Min Älskade Make har uppvaktat mej hela dagen & han är så lycklig att ja svara JA för nio år sedan på hans frieri & blev hans fru så han har firat mej hela dagen lång =) 
Min Underbara Make & Angel åkte till badhuset & Angel så otroligt duktig & tog Simmärke igen & denna gången var det Silverfisken så självklart är vi otroligt stolta & glada & Angel är lyrisk av glädje =) 
Älskade Angel fick även en ny badmössa så hon var super glad =) 
Gud vad det har vräkt ner snö idag helt otroligt igår bada vi & de var typ sommar & idag är de massa snö :( 
Min Älskade Make åkte & byte till vinterdäcken igen eftersom de kom så mycket snö & imorgon ska jag upp till kittelfjäll & hämta fina Johnny så Peter vill inte jag ska köra med sommardäck så han var gullig & byte dom så nu har Bebben vinterdäck igen .
Jag Har då världens omtänksammaste Man jag =)
Kolla andra bloggen på alla magiska fina bilder på oss & vår förlovningsdag =) Så fina vi är =) 
Massa bilder på oss & vårt firande myspys delux säger jag =) 
Lyckan är total =)  
Mysigt Fb påminner oss oxå om vår dag =) 
Vår ena livshändelse på fb =) 
Tänk det redan gått 9 år sedan vi förlova oss =) 
Se vad underbart fint min älskade Make skrivit till mej på fb under vår livshändelse förlovning =) Många gilla & Gratulera oss idag så mysigt =) 
Underbart kaffe & Upp passning fick jag hela dagen av världens bästa Make =) 
Go fika som min älskade Man fixat =) 
Massa paket till mej =) 
Wiiie tror knappt mina ögon =) 
Jag fick en chanel väska jag önskat mej =) Jag har världens bästa Man =) Gud vad ja Älskar dej Honey & Tusen miljoner tack my love =) 
Har suddat ut siffrorna på äktighetskortet =) 
Wow jag har fått en Chanerl så lycklig jag är & vilken lyx =) Tack Honey du är bäst & världens bästa Make Älskar dej sååå =) 
Jag fick en super stor Me to You nalle =) 
Med denna underbara text på tack min underbara Going du är bäst =) 
Jag fick även 3 st röda rosor som kommer blomma förevigt precis som vår kärlek =) 
Underbar Doft ljus =) 
Dagens instagrambild =) Tack min underbara Man Peter gud vad ja älskar dej honey =) 
Fina Anneli kom & Nu fixar jag & Pernilla naglarna =) 
Fick även 12st till servetthållare i strass blir super fint till dukningar osv =) 
Mina ljusrosa naglar med blommor & blingbling =) Pernilla & jag gjorde samma bara hon i blått & ja i rosa =) 
Mina naglar är nu redo för valborg & sen vår resa =) 
Superfina blev dom med ljusrosa & fina blommor med bling bling =) 
Instagrambild på mina valborgs & semester naglar =) 
Tjohoooo ÄNTLIGEN kom det med posten =) 
Älskade Angels Norska Pass kom idag så nu är det bara res tjohooo gud vad vi längtar =) 
Angels pass kom idag så nu är allt klart inför vår resa =) 
Har självklart suddat ut alla personliga uppgifter här men såhär fin är Prinsessan Angel i sitt pass =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!
Mammis Älskade Guda Gåva Angel ska in på badhuset med pappi =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Mammis Älskade Docka Angel ska bada med Pappi =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel !! 
Älskade Angel shoppa en badmössa =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Prinsessan Angel i sin nya badmössa så otroligt underbar & fin !! 
Världens Bästa Angel tar silverfisken så otroligt duktig hon är =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel har tagit ett simmärke till , silverfisken så otroligt duktig ,Grattis vår älskade Prinsessa =)  
Angels fina simmärke silverfisken som hon är otroligt stolt över =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Charmtroll Angel låter dockan testa hennes nya badmössa =) 
Älskade Angel ska öppna sin post =) 
Underbara Angel !!! 
Prinsessan Angel blev super glad att hennes Pass kommit =) 
Världens Bästa Angel sa att Nu Mamma har jag oxå körkort för att åka utomlands haha Underbara sötisen =) 
Mammis & Pappis Älskade Guda Gåva Angel kollar stolt i sitt Pass =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel är så nöjd över sitt pass =) 
Angels nya badmössa hon & pappi köpt idag =) 
Angel ville korta båda sidor på badmössan =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Prinsessan Angel tar på dockan badmössan igen =) 
Älskade Angel är så otroligt duktig & go mot alla & även sina dockor =) 
Wow kolla vilken underbar blombukett jag fick av min underbara Make =) 
Tack min underbara Man Peter den doftar ljuvligt =) 
Underbar fin blombukett fick jag av världens bästa Man Tack Honey ,Gud vad ja älskar dej =) 
Självklart instagrambild på underbara Blommorna jag fick av min älskade Make =) 
Test på Fb & självklart kommer vi leva ihop förevigt jag har ju världens bästa Make =) 
Gud Vad jag blivit bortskämd jag  är helt mållös över hur underbar min Man Peter är =) 
Kan bara säga att jag älskar dej otroligt mycket Honey & tack du är min Man & jag är så otroligt glad jag svara JA på ditt frieri för 9 år sedan =) 
Nu sover våran älskade Angel med ett stort leende eftersom hon var så glad hon tagit ett till simmärke idag ,vi är så stolta & glada över vår lilla kärleksfrukt som är så otroligt duktig =) 
Nu ska jag & Min Underbara Make fortsätta fira vår förlovningsdag & ha massa myspys här så vi hörs imorgon så ha en underbar kväll för det ska vi ha =)
Kolla våra fina bilder på oss & vårar firande på andra bloggen riktigt fina romantiska bilder ;) Happy happy & älskar dej så min underbara Man Peter ;)