söndag 3 april 2016

Underbart Mysig Morgon på hotellet & Mysig Hotellfrukost =) Borta Bra men Hemma Bäst =) Kolla Min Underbara Make Peter vad Go han Är =)


Underbar Morgon igen ,vi har det verkligen lyxigt här ;) 
Jag & Angel låg & morgon myste länge innan vi gick ner & tog underbar hotellfrukost =) 
Sen var det mysa & busa lite på hotellrummet & sen vid 14 börja vi packa ihop & göra oss klara & vi checka =) 
Vi körde hem Fina Malin & sen bort till Pernilla så hon fick hämta & lämna lite saker & så åkte vi hit =) 
Säger bara Borta bra men hemma bäst =) 
Vi har haft det super bra & lyxigt men ändå så skönt få komma hem =) 
Älskar mitt hem så det är så skönt när man vart borta komma hem & de är ny städat & fräscht =) 
Angel & Loke lekte byggde lego & har super kul =) 
Vi tog take away mat hit & bara slöa i soffan innan Pernilla & Loke åkte hem på kvällen .
Då fortsatte jag & Angel med att gå upp lägga oss i min säng kolla på en barnfilm & poff så stenslockna älskade Angel så sött =) 
Hon var väl helt slut hon med efter en hel helg med bus & lek på hotell =) 
Detta har vart en lyckad helg & vi har haft det så bra & lyxigt ,fast jag sakna min älskade Make Peter ,hade vart mysigt om han var med ,men nästa gång är han med oss =) 
Skönt nu är han snart hemma wiiie längtar som bara den =) 
Peter är så gullig & skriver inlägg på fb med olika bilder på mej & hur många dagar det är kvar tills han kommer hem så underbar han är min älskade Honey =) 
Kolla andra bloggen på allt LYX & MYS & alla underbara bilder på oss wiiie =) 
Mor & Dotter Morgon Mys innan vi kliver upp =) 
Jag får en godmorgon puss av Älskade Angel =) 
Mammis Älskade Docka Angel kollar barn tv från hotellsängen =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel myser & ser barn tv från hotellsängen =) 
Älskade Angel relaxar innan frukosten =) 
Älskade Angel morgon myser =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel äter massa frukt till frukost =) 
Vi åt äggröra bacon korvar ,plättar ,yoggi,kokta ägg,juicer ,frukter osv osv =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel gottar sej med hotellfrukost =) 
Underbara Angel åt otroligt mycket =) 
Instagrambild på vår lyxiga hotellfrukost =) 
Massa olika pålägg osv fanns allt man kan tänka sej =) 
Älskade Angel & Loke sitter med varsin mobil efter frukosten & spelar haha 
Mystrollen Angel & Loke har lite speltid efter frukosten medan vi Mammor dricker kaffe =) 
Samma idag fick supergoda crossianter med choklad i till kaffet=) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad & gör sej redo för att checka ut från hotellet =) 
Världens Bästa Angel så LOVELY!! 
Underbara Angel i hissen när vi är på väg att checka ut från hotellet =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Angel så Go & Glad i Hissen !! 
Ett coolt öra hängde i korridoren =) 
Hemma myste vi till det med hämtmat =) 
Underbara Angel njuter av att vara hemma & Angel valde kebabtallrik med pommes =) 
Mammis & Pappis älskade Kärleksfrukt Angel =) 
Prinsessan Angel myser & busar för fullt =) 
Älskade Angel & Loke leker & busar =) 
Angel leker robot med Loke =) 
Loke & Angel är så bra kompisar =) 
Min Lilla mysis somna superfort i min säng =) 
Världens vackraste & Finaste Angel !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej vår underbara Angel som somna så gott i Mammis säng =) 
Instagrambild på älskade Angel somna somna fort hon var nog trött efter en hel helg på hotell =) 
Jag har myst ner mej & ska se premiären av Becks senaste Sista dagen =) 
Instagrambild =) 
Pernilla har gjort instagrambilder på helgen =) 
Pernillas bild på insta =) 
& denna är Pernillas insta bild =) 
Fina Loke & Angel har haft super kul i helgen =) 
Ett roligt men sant test på fb jag gjorde =) 
Wow se vad underbar min älskade Make Peter är =) Han har skrivit på fb att nu är det bara 3 dagar kvar så är han hemma =) 
& denna bild på mej =) Älskar dej min underbara Make Peter !! 
Mitt inlägg på fb för ikväll =) 

Ja det är magiskt underbart ligga hemma i sin egen säng & inatt sover Min lilla Angel bredvid mej & hon stenslockna tryggt & gott i min famn =) 
Hon var väl trött efter helgens busigheter & mysigheter =) 
Vi har haft det otroligt bra & lyxigt men känns ändå lyxigt krypa ner nyduschad i nybäddat & nystädat hem & bara få se tv & nu blir det Becks nya -sista dagen så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll ni med =)
Glöm ej andra bloggen för allt lyx mys & bus på oss i helgen ;)