måndag 18 april 2016

Shopping,shopping =) Nya infravärmare & ute matta osv =) Hyrt Bås =) Fina Pernilla & Malin kom & vi fikar & har Mys =) Malin ska sova över =)Angel frossar i Jordgubbar & badar i poolen =)

 
Hello Godingar ,idag var de ännu mer shopping shopping fast till ute platserna =) 
Jag fick även tagit tag i att hyra ett bås  & åkt ditt registrerat & hämtat massa lappar & sen hem & prismärka kläder ,skor osv som vi sen ställde upp i båset så från imorgon börjar försäljningen i båset =) 
Hoppas nu det går bra & jag kommer åka minst en gång i veckan & fylla mitt bås med grejer =) 
Fick shoppat några nya infravärmare till matplatsen så självklart blev dom vita =) 
Vi köpte även en sån utomhus matta som vi la under i paviljongen & hängde upp dom nya lyktorna & gud vad mysigt de blir kan jag lova =) 
Jag plocka upp Malin i stan & sen Pernilla & dom åkte med hit & vi fika & käka jordgubbar & njöt för fullt =) 
Sen gjorde vi stan sent & åkte till Mc Donalds & köpte nattamat haha =) 
Fina Malin ska sova här inatt så det blir mysigt =) 
Älskade Angel har badat i poolen frossat i jordgubbar & njutit för fullt =)
Kolla i andra bloggen på alla roliga bilder på oss idag & hur det börjar bli ute på uteplatsen wow så fint =) 
Känner sån otrolig lycka & glädje så tror knappt det är sant ;) 
Köpte lite frön att så i landet snart hoppas jag =) 
Nya trädgårdshandskar självklart Rosa =) 
Shoppa nya lyktor till att ha i taket i paviljongen =) 
Snöre att knyta upp lyktorna i =)
2 st nya vita infravärmare =) 
Underbart med Jordgubbar självklart i hjärtskål =) 
Go fika med Makke & Jordgubbar =) 
Instagrambild på våran go fika =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE leende !! Angel njuter av Jordgubbar =) 
Masmmis Älskade Guda Gåva Angel njuter av Jordgubbar =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !!! 
Prinsessan Angel badar & plaskar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel älskar att bada =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel leker för fullt =) 
Världens Bästa Angel så Underbar & Fin !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Vart en otroligt mysig & rolig & trevlig dag & det är så kul att både Malin & Pernilla kom & vi har fikat & haft kärringsurr haha 
Angel badar & njuter för fullt i poolen =) 
Min Älskade Make är så otroligt duktig & gör så otroligt fint runt omkring med röjsågen =) 
Nu ska jag & Malin ha "Girltime" se tv & fortsätta surra lite,det är så mysigt hon ska sova här =) 
Både Angel & min Älskade make sover sen en stund tillbaka så vi har verkligen egentid & tjejsnack på hög nivå haha =)
Ha nu en underbar kväll så hörs vi imorgon igen =) 
Kolla andra bloggen på alla fina & Roliga bilder på oss idag & hur de blev på uteplatsen =)