måndag 4 april 2016

Påsklovet slut & Angel så Glad att börja på förskolan igen =)


Ny vecka nya möjligheter =) 
Angel var super glad över att få börja på förskolan i dag efter ett långt påsklov =)
Vi har verkligen myst & haft det bra hela påsklovet med massa bus & mys =) 
Jag fick grejat här hemma packat upp & tvättat upp osv =) 
Sen när älskade Angel kom hem byggdes det med hennes nya lego =) 
Vi käka middag & sen har vi sett barntv & fortsatt i vår mysiga anda & bara haft massa myspys =)
Nu är det bara 2 dagar kvar till min älskade Make Peter kommer hem & gud vad vi längtar =) 
Kolla andra bloggen my mys & massa bilder =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Docka Angel bygger med sitt Nya Lego =) 
Angel bygger för fullt =) 
Älskade Angel bygger sitt nya lego & blir superfint =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel spelar spel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis Älskade Hjärta Angel =) 
Världens Bästa Angel när vi myst ner & ska se barn tv i Mammis säng =) 
Underbara Angel spexar & busar lite =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel så underbar & fin =) 
Prinsessan Angel myser & ser barn tv med Mammi i Mammis säng =) 
Älskade Angel helt inne i tv =) 
Prinsessan Angel & Mammi kollar på Ninjago =) 
Mammis Älskade Sötis Angel myser för fullt & tyckter vi har det lyx & mys här hemma =) 
Prinsessan Angel & Mammi mys =) 
Instagrambild på min underbara Angel !! 

Åhhh Gud se vilken underbar Make jag har ;) Han har antagit & utmanar andra killar/män att hylla sina flickvänner/fruar & han hyllar mej på fb så otroligt underbar Man jag har =) Älskar dej min underbara Peter =) 
Gud Vad Undervar Make jag har Älskar dej Peter =) 
Jag antog & Gjorde samma att jag hylla min Make på fb eftersom min älskade Make gjort det för mej =) 
Wow jag har världens bästa Make Peter Gud vad jag Älskar Dej Honey =) Här har han gjort status att det bara är 2 dagar kvar så är han hemma =) Gud vad vi längtar kan jag lova =) 
& han la en bild på mej & Älskade Angel =) Vi älskar dej Honey & längtar lika mycket som du men snart är du hemma wiiie så underbart =)
Nu sängmys & hoppas tiden går fort tills min underbara Make kommer hem =) 
Nu sover min lilla Prinsessa så gott & jag har krypigt ner i min säng & ska se film & hoppas jag somnar fort så tiden går fortare tills min underbara Make kommer hem =) 
Längtar som bara den & nu är det bara 2 dagar kvar tackolov =) Ha nu en underbar kväll på er mina fina läsare så hörs vi imorgon igen =)