fredag 8 april 2016

Norska Kungliga Ambassaden & Förnya Angels Pass =) Älskade Angel & Pappi cykla Till Täfteå så otroligt duktiga =) Min Underbara Make Peter Överaska mej med både favvomat & Fina Blommor =) Älskar dej Min underbara Make =) FredagsMys alá Hedström =)

 
Äntligen är det fredag & då blir det massa fredagsmys här hemma =) 
Imorse åkte vi in till stan & upp på Norska ambassaden & förnya älskade Angels pass & det kommer om ca 14 dagar så det känns så skönt fått gjort det för snart åker vi ju på resan wiiie gud vad vi längtar =) 
Vi möte upp fina Pernilla som åkte med oss till sävar =) 
Pappi åkte kolla på några jobb & Jag & Angel myste för fullt här hemma & idag blev jag korthårig igen =) 
Gud vad skönt & funderar på att klippa lite till men ser imorgon hur jag gör =) 
Glassbilen kom in på gården & vi köpte på oss massa glass & fyllde frysen & nu känns det verkligen som sommaren är på väg ;)
När min älskade Make kom hem överaska han med favvomat & en fin bukett tulpaner som jag älskar =) 
Tack min underbara Make du är världens bästa & vi älskar dej så mycket =)
Helt otroligt fint väder vi har & Älskade Angel & Pappi skulle ut cykla lite men envis som Angel är så cykla dom helt till Täfteå ,Wow säger jag inte många som är 6 år hade klarat cykla ända ditt så det var otroligt starkt gjort av våran underbara Angel =) 
Men hon var bestämd & ville cykla ditt & hon klara det super bra fast hon & pappi fick ta nån paus =) 
Älskade Daniel åkte till Täfteå & hämta dom & cyklarna när dom skulle hem =) 
Angel var super glad & stolt av att ha cyklat med Pappi så långt =) 
Nu har Vi dukat upp för fredags Mys al´a Hedström =) 
Kolla MASSA MASSA mer bilder & familjebilder & kärleksbilder på oss i andra bloggen wiiie så Lycklig att det finns inte ord men kolla andra bloggen wiiie =) 
Alla Papper & kort på Angel & mitt pass redo för att åka & Förnya Angels pass =) 
Mammis Älskade Docka Angel utanför Norska Kungliga ambassaden =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel nu var vi klar på Norska ambassaden =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !!
Prinsessan Angel under den Norska Kungliga skylten =) 
Älskade Angel har nu förnyat sitt pass & det kommer inom 14 dagar =) 
Våran underbara Kungliga ambassade symbol =) 
Världens Bästa Angel så underbar & fin !! 
Instagrambild på att nu har vi förnyat älskade Angels pass =) 
Vi köpte 3 st stora lådor med glass av glassbilen men glömde korta alla innan vi la in i frysen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Min Underbara Man överaska mej med min favvomat idag igen wiiie så bortskämd jag blir =) Älskar dej Honey =) 
Älskade Angel & Pappi ska cykla till Täfteå =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel cykla helt till Täfteå med Pappi så otroligt duktig hon är =) 
Angel & Mikael ,när Angel & Pappi hälsa på Mikael i täfteå & Angel drack cola =) 
Angel & Mikael i Täfteå =) Duktig Angel är som cyklat hit med Pappi =) 
Vår Underbara Angel hemma igen efter cykelturen & myser med snövit som gömde sej här när Daniel leta efter henne haha 
Mammis Älskade Mystrollis Angel & Snövit =) 
Kolla vilken fin tulpan bukett jag fick av min älskade Make Peter =) Tack Honey jag älskar dej såååå =) 
Instagrambild på den fina tulpanbukett jag fick av min underbara Man Peter tack älsklingen =) 
Vi har dukat upp lite fredagsmys =) 
Massa tända ljus överallt älskar vi =) 
Olika ostar ,kex ,riskakor ,vindruvor ,melon naturgodis,smågodis ,chips ,,dipp,ostbågar ,kinderägg osv osv 
Instagrambild på vårar FredagsMys al´a Hedström =) 
Underbara Angel så vacker & Fin !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Underbar dag & kväll & solen har skinit & det var underbart väder & jag är fortfarande så impad av att älskade Angel & Pappi cykla ändå till Täfteå det är inte dåligt gjort så duktiga dom är =) 
Jag blir ordentligt bortskämd med favvomat ,blommor massa mys ,helkropps massage osv osv =) 
Kan bara säga jag har världens bästa Man & vi har det så extremt mysigt & bra & Lyckan är total här hemma & vi njuter av varann =) 
Vi sa båda att vi blir ju svartsjuka på oss själva så bra & Underbart vi har det  hahaha =) 
Nu ska vi fortsätta ha myspys här så önskar er alla en underbar fredagskväll för det ska vi ha så hörs vi imorgon igen =)