söndag 17 april 2016

Köpt Stor Paviljong Till Daniel & Rebecca & nu väntar vi så till altan är färdig byggd så Poolen kommer på plats =)Min Älskade Make överaska mej =)Angel & Ebba leker & busar för fullt =) Shoppingdag =)Daniel.K kom & Fika =) Familjemys & bus på hög Nivå =)

 
Hello Godingar,Wow vilken dag shopping shopping säger jag =) 
Jag,Daniel & Rebecca drog iväg till stan medans min underbara Make Peter & Vår underbara Angel åkte till Ludde & Ebba & hjälpte dom riva deras gamla altan osv =) 
Vi shoppa en stor fin paviljong & ute krukor blommor lyktor mattor osvosv kommer bli så otroligt snyggt här ute & även hos Daniel & Rebecca =) 
Nu längtar vi tills deras altan är färdigbyggd & poolen är på plats för dom =) 
Även att altan på framsidan bli klar snart =)
Min Underbara Make överaska mej & kom hem med dom skorna jag önskat mej Tack My Love vad underbar du är =) 
Angel & Ebba har haft super kul & busar & leker för fullt =) 
Kolla andra bloggen för allt fint vi shoppat & hur underbar min älskade make är =) jag är så lyckligt lottad de ser ni i andra bloggen =) Wiiiie sooo Happy & jag älskar dej honey =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel så LOVELY!! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel !! 
Världens Bästa Angel så Underbar & Fin !! 
Mammis Älskade Docka Angel i sina nya kläder & ska till stan för shopping =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mmmm YUMMIE !!! Mitt Lyx Kaffe =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad =) Rulltrappan upp till ikeas resturang  med Ebba =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel & Ebba käkar på ikeas resturang =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Min Älskade Make kom hem & Överaska mej =) 
Med dessa fina promenadskor som jag önskat mej =) 
Nu har jag & Prinsessan Angel likadana skor =) 
Tack Världens Bästa Make Peter =) Jag Älskar dej =) 
Självklart dagens instgarmbild på hur underbar min underbara Make är älskar dej honey =) 
Passa perfekt tack My Love =) 
Älskade Angel fick en söt nalle av Pappi som hon blev super glad för =) 
Jag shoppa underbara vita utekrukor så snygga =) 
& 4 st stora vita rosbuskar att ha i =) 
Fick shoppat lite tändare att ha ute till alla fina ljuslyktor =) 
En till Wellpur kudde börjar ha rätt mycket nya wellpur nu men det är bra kvalité osv  =) 
Nu är rosorna i dom nya utekrukorna så snyggt det blev =) så Nöjd =) 
Dagens instagrambild =) 
Älskade Daniel & Rebeccas paviljong är nu uppsatt & de blev super bra men kommer bli ännu bättre när altan & poolen är byggd & på plats =) 
Kommer lägga ut bilder sen när allt är klart & det kommer bli så fint ;) 
Angel har haft super kul med Pappi hos Ebba & Ludde idag medans Mammi var & shoppa =) 
Nu sover vår älskade Prinsessa & Daniel.K kom förbi & fikar & det är alltid lika trevligt =) 
Nu blir det massa vuxenmys här så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er sötnosar =) 
Kolla andra bloggen vilka magiska bilder wiiie säger jag bara =)