fredag 29 april 2016

Hipp hipp HURRA Stort Grattis Älskade Pappa !!! Bada i Poolen med Pernilla =) Daniel.K & Johnny hämta en barndomsvän i kramfors Johan & Diva =) Wow vilken underbar Hund Johan har ;) FredagsMys & massa bad i poolen =)

 
Hipp Hipp Hurra stort Grattis till min älskade Pappa som fyller år idag ,Gud Vad jag saknat han & önskat så jag var där & kunde  fira han ordentligt .
Men hoppas han får en underbar dag för det är han värd .Älskar dej & Saknar dej min underbara Pappa !!
Det har vart en Underbar Fredag med hela Gänget Johnny kom hit tidigt & börja förbereda maten inför imorgon sen hämta han & Peter Angel & Loke & Ragnar =)
Daniel.K kom & Hämta upp Johnny & dom åkte till kramfors hämta deras kompis Johan & hans Fina hund Diva .
Pernilla kom hit efter jobbet & då hade jag lagt Loke & Angel efter massa fredagsmys & bad i poolen & massa bus ,lek & självklart massa hoppande i nya studsmattan =)
Jag & Pernilla hoppa i poolen & hade kärringsurr haha  
Peter var snäll & körde hem Ragnar ,sen kom Johnny,Daniel.K. & Johan & hans hund Diva hit & vi hoppa i bubbelpoolen & satt & msyte & hade det trevligt =)  
Kolla andra bloggen så underbart & mysigt vi har & så underbara Vänner =) 
Grattis Älskade Pappa !!Du är Världens Bästa Pappa & Jag Älskar dej så mycket !! 
Jag & Min Underbara Pappa !!! 
Världens Bästa Pappa & Morfar !! Vi Älskar Dej !!! 
Jag & Min Underbara Pappa & Angel =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Docka Angel i sin nya topp med fina vingar bak =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad & så fin i sin nya Angel topp =) 
Kom fler paket idag =) 
Mer paket =) 
Lite lego till Angel som hon ska få lite då & då =) 
Turtles lego gubbar ... 
Massa andra lego gubbar till Angel =) 
Min CC Topp kom =) 
Min underbara CC Top kom =) 
Jag bara älskar denna topp =) 
Paket från jotex med massa servetter osv =) 
Ännu mer paket =) 
Massa söta Panda doftisar till bebben =) 
Så Happy hitta rosa torktorkar med underbar doft =) 
Dagens instagrambild som ni alla vet så är jag beroende av dessa torktork & nu när jag hitta rosa med underbar doft är lyckan gjord =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Äntligen kom även Pernillas present =) 
Pernilla fick 6 st Bodum dubbelväggade glas av mej som hon önskat sej =) 
Älskade Angel & Loke hoppar & busar =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så underbar & Fin !! 
Angel & Loke har kul ihop =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel & Loke hoppar för fullt =) 
Mammis Älskade Sötis Angel !! 
Världens Underbaraste Angel så fin !!! 
Världens Bästa Angel så vacker !!! 
Vi dukar fram lite fredagsmys =) 
Nu blir det Fredagsmys här hemma =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel !! 
Underbara Angel redo för fredagsmys =) 
Älskade Angel & Loke med sina Fredagspåsar =) 
Sötisarna Angel & Loke =) 
Angel & Loke ska nu fredagsmysa =) 
Angel & Loke så glada över sina godispåsar =) 
Instagrambild på lite fredagsmys =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Prinsessan Angel med sin godispåse =) 
Angel redo att fredagsmysa =) 
Vår Underbara Kärleksfrukt Angel !! 
Mammis & Pappis älskade Stolthet & kärlek Angel !!! 
Angel gjort ett konstverk =) 
Nu ska jag & Pernilla ta ett kvällsdop =) 
Vi har tänt ljuslyktor inför vårt bubbelbad =) 
Underbar kväll att bada bubbelbad =) 
Mysigt med alla ljuslyktor tända =) 
Mammis njuter i badet ute  =) 
Fina Pernilla i bubbelpoolen =) 
Daniel.K tar sej ett bad i poolen när dom kom =) 
Fina Johnny,Daniel,K & Johan är med & badar i poolen =) 
Johnny & Daniel.K har vart & hämtat Johan & det var ett kärt återseende för dom r gamla barndoms vänner & inte setts på många år =) 
Fina Vännerna Johnny,Johan & Daniel.K i poolen =) 
Nu var dom samlade w st barndomsvänner =) 
Detta fina la Pernilla på fb tack söta =) 
Jag & pernilla bada i poolen & babbla lite kärringsnack innan Johnny,Daniel.K & Johan kom från kramfors =) 
Vi har super trevligt & Johan hade med sej sin jättefina hund Diva =) 
Vart en dag i full rulle & nu sover min älskade Angel & Make Peter =) 
Nu ska jag ut i poolen igen till Pernilla,Johnny,Johan & Daniel,K & umgås & bubbla lite =) så hoppas ni alla har det bra så hörs vi imorgon igen =) 
Igen ett stort Grattis till min älskade Pappa Jag älskar dej Pappa & önskar jag kunde fira din dag med dej .
Kolla andra bloggen på allt mys vi har =)