söndag 24 april 2016

Hipp Hipp Hurra Grattis Älskade Malin !! Badar i bubbel poolen njuter av det sköna vädret =) Ludde kom & hjälpte dra ris inför vår stora Maj brasa =) Hämta Pernilla På Jobb & åkte till Malin Fira henne =)


Hipp Hipp Hurra stort Grattis Till Älskade Malin som fyller år idag ;)
Självklart var jag & Pernilla där & fira Malin som bjöd på super god tårta osv =) 
Ludde kom hit & hjälpte till dra lite mer ris till vår stora majbrasa säger bara wow vad stor den blir & kommer bli så mysigt ha valborgs fest här med massa vänner & bekanta blir stor brasa grillning & bada i poolen osv =) 
Så Älskade Daniel,Rebecca ,Ludde & peter drog massa ris =) 
Vi bada i poolen idag igen som alla andra dagar men idag så sken solen så skönt =) 
Jag åkte hämta Pernilla på jobbet sen drog vi till Malin & Jimmy & gud vad fint dom bor =) 
Malin hade bakat & grejat & vi hade massa tjejbabbel så mysigt & trevligt =) 
Sen var det hem mysa med lilla Angel & min Älskade Make =)
Kolla andra bloggen wiiie sååå lycklig & så mysigt vi har ;)  
Grattis min underbara Vän Malin =) 
Jag & min Älskade Vän Malin när vi flöjlar oss haha 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
UNDERBART BubbelPool väder jaar vi =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel njuter i  poolen  =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Paket till Älskade Malin =) Den filten hon önska sej & ett storet doft ljus från Victorias i stan =) 
Världens bästa Malin Öppnar sina paket =) 
Stort Grattis Älskade Gumman !! 
Världens Finaste Pernilla när vi var & fira Malin =) 
Malin har bakat en super god marängtårta =) 
Malin dukat upp & gjort så fint =) 
Instagrambild på Älskade Malins födelsedags firande med oss =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade solstråle Angel alltid så Go & Glad !!! Angel har gjort Angels Cafe i sitt rum =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel gottar sej i sitt rum på Angels Cafe =) 
Världens Bästa Angel Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Kärleksfrukt Angel =) 
Blev så rörd av Johnnys fina kommentar tack älskade Vän =) 
Test på fb som stämmer bra =) 
Haha Ännu ett test på fb = )

Vart en underbar fin dag med sol & bad & vart & Firat älskade malin =) 
Prata med fina Johnny & vi bestämde att vi Åker upp kittelfjäll på Tisdag & hämtar hem han =)
Nu blir det massa familjemys här så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla för det ska vi ha ;)
Kolla andra bloggen alla fina bilder på oss ;) Love You sooooo Honey ;)