fredag 22 april 2016

Fina Pernilla kom tidigt sen åkte vi till stan =) Fixat med Angels sommarlov =) Shoppat ännu mer nya sängkläder så nu är ALLT Nytt & sommar fräscht i sängen =) FredagsMys Alá Hedström =)

 
Lovely Fredag med massa fredagsmys pys här hemma =) 
Vi Älskar ju helg & det brukar vi fira lite extra här hemma =) 
Idag när älskade Angel var på förskolan fixa jag lite inför Angel sommarlov osv .
Fyllde i alla papper & på hemsidan så nu är de inbokat att Angels sommarlov börjar den 13 Juni & är till 15 augusti så nästan 10 veckors sommarlov får vår lilla Prinsessa =) 
Men tycker det är bra för vi planerar göra rätt mycket & självklart ska Angel vara hemma om vi är hemma =) 
Så vi kommer ha ett långt mysigt sommarlov att njuta av =) 
Jag fick även klickat hem en ny hylla till ute platsen & ännu mer nya sängkläder =)
Jag har bytt ut ALLT i sängen täcken kuddar sängkläder osv & gjort det sommar fräscht som jag gör 2 gånger per år =) 
Har även köpt Kingsize täcken i sommar dun så har beställt ännu mera sängset till kingsize täcke & det blir super fint =)
Skönt med nytt & fräscht framför allt i sängen.
Jag & min Underbara Make älskar att ligga nära nära så ett kingsize täcke var super för oss & vi undra varför vi inte köpt det tidigare ;) 
Pernilla kom i morse & vi tog morgonkaffe i hop sen åkte vi till stan ,sen körde jag henne till jobbet =) 
Alltid så kul & Trevligt umgås med fina Pernilla så jag är så tacksam & glad över att ha henne som vän ;) 
Jag & Angel förberede FredagsMys tills Pappi kom hem för han var på takjobb sen 6 i morse & kom vid kl 17 eftersom det var långt för han att åka . 
Kolla andra Bloggen för alla våra fina Familjebilder & äktenskapsbilder vi tog i kväll på myset wow säger jag bara =)  
Detta snygga sängset har jag beställt hem & Till Kingsize täcke =) Vi tycker ju om att ligga under samma täcke & NÄRA NÄRA Varann =) 
Denna vita smide hyllan till den vita avdelningen på ena sidan uteplatsen  =) 
Nu var det inlämnat att Angel är ledig =) 
Instagrambild =) 
Älskade Angels sommarlov blir långt & skönt =) 
Mitt Nya Träningslinne kom idag =) 
Jag bara älskar detta linne =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Docka Angel dansar =)
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel har gjort fredagsmys med Mammi tills Pappi kommer hem =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel väntar ivrigt på att Pappi ska komma från Jobbet =) 
Vi har dukat upp FredagsMys =) 
Tänt massa ljus =) 
Älskade Angel grejar för fullt tills Pappi kommer =) 
Massa vattenmelon,vindruvor,kex,riskakor ,ostar,morötts stänger,gurkstänger & paprikastänger med olika dippar ,naturgodis ,smågodis ,chips & dipp & självklart kinderägg till Angel =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel kortar melonen =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel busar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel ska öppna sina kinderägg =) 
Världens Bästa Angel =) 
Underbara Angel öppnar ivrigt sina kinderägg =) 
Älskade Angel gör en fin dansuppvisning =) 
Underbara Angel är super duktig på att dansa =) 
Angel har lagt microfonen & sjunger i den samtidigt som hon dansar så fint för oss så duktig hon är =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Vackra Fina Angel !! 
Vi har gjort massa idag & nu är allt vad det gäller papper osv klart så det är så otroligt skönt & ligga förre i tiden med allt =) 
Nu har vi gjort massa massa  fredagsmys & Min Älskade make har kommit hem efter en lång dag på jobb & Vi ska nu se film & ha massa Fredagsmys men vi hörs imorgon igen så ha en underbar fredag på er alla mina fina läsare =) 
Kolla alla fina bilder på oss i andra bloggen wiiie wow så mysigt ;)