torsdag 21 april 2016

Deklarerat & de blir STORA skatteåterbäringar ;) Mina Chanel Kuddar =) Skurat & Tvättat Hela soffan filtar osv =) Nya sängkläder täcken osv sommar fräscht =)Beställt Nya snygga Utemöbler =) Vart på promenad i vår skog =)

 
Godkväll på er alla sötisar , idag har jag grejat med papper & deklaration sen kl 06 på morgonen =) 
Men nu är alla deklarationer inskickat både privat & Firmor =) 
Så nu inväntar vi den stores skatteåterbäringen =)
Känner mej otroligt stolt & duktig & som min älskade Make sa Att jag är den Bästa Wife EVER =) 
Idag var vi hos Tandis med älskade Angel & gjorde årskoll =) 
Annars idag har vi vart på promenad i vår skog & ute & busat & haft kul =) 
Älskade Angel har målat & gjort så fina saker =)
Jag har Beställt världens snyggaste ute matgrupp så nu är jag så ivrig att det ska komma =) 
Kommer bli super snyggt kan jag lova & självklart i vitt =) 
Kolla andra bloggen wiiiie soooooo HAPPY HAPPY & jag Älskar Min underbara Make Peter så mycket & allt känns så jävla bra & allt flyter på & vi har så extremt kul ,mysigt busigt & bara njuter av vårar Liv & varann men det ser ni massa mysiga familjebilder osv i andra bloggen ;) Wiiie säger jag bara =) 
Kom paket idag =) 
Fick go kaffe & daijmtårta efter jag deklarerat & det var jag värd kan jag lova =) 
Har skurat & tvättat & fixat soffan & satt ditt mina nya Chanel kuddar =) 
Mina underbara Chanel kuddar =) 
Blev super fint med Chanel kuddarna =) 
4 st chanel kuddar på plats =) 
Även nya vita fällar & nytvättade filtar & soffa LOVELY!!! 
Dagens instagrambild på mina Chanel kuddar &nya fällar & ny tvättad soffa filtar osv =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel på förskolan när vi hämta henne =) 
Mammis Älskade Docka Angel när vi åkt till tandis =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!!! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad leker i väntrummet hos tandis =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel =) 
Nu var Mammis Underbara Duktiga Angel klar =) 
Underbara Angel väntar på leksakslådan =) 
Angel ska välja leksak eftersom hon vart så otroligt duktig =) 
Angel väljer noga vad hon vill ha = ) 
Älskade Angel valde en söt Bläckfisk typ =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad myser bland Chanel kuddarna =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Docka Angel !!! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel blev spå glad över presenten hon fick av mej idag =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel blev super glad över legot hon fick idag =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel ivrig att öppna sitt nya lego =) 
Detta Lego set fick Älskade Angel idag som hon blev super glad för =) 
Underbara Angel hoppar & har kul =) 
Prinsessan Angel lika vig som Mammi =) 
Älskade Angel gör gymnastik & är lika vig som Mammi är =) 
Världens Bästa Angel !! 
Underbara Angel gör en fin uppvisning för oss så duktig hon är =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Världens Underbaraste Leende & skratt har vår Underbara Angel !! 
Älskade Angel på skogspromenad i vår skog =) 
Pappi tog suddigt kort på vår lilla Prinsessa Angel =) 
Angel kämpar på & har bestämt vilken väg som ska gås =) 
Vår Lilla Kämpe Angel tar sej fram i skog & mark =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel som skogsmulle =) 
Prinsessan Angel ger tummen upp för hur kul det är att gå promenad i skogen =) 
Vår Vackra fina Angel !!! 
Mammis & Pappis Älskade Stolthet Angel så LOVELY!! 
Angel gungar lite =) 
Världens Bästa Angel gungar & njuter ute =) 
Idag blev det korvstroganoff till middag YUMMIE!! 
Min Älskade Make Peter Köpte en maj Blomma till mej & En till Älskade Angel =) så Gulligt gjort =) 
Beställde 6 st såna här positions stolar för 1764kr styck & Valde med gråa dynor för 598kr styck  =) 
Detta bordet för 2998kr till stolarna =) Så 17,170kr & frakt gick det på men gud så snyggt det är så längtar nu tills det kommer =) 
Finns självklart billigare på andra ställen men tror inte kvalitén blir lika bra ,man får vad man betalar för ;) 
Test på Fb =) 
Hahaha ja det låter ju bra =) 
Gott med jordgubbs milkshake =) 
Mysigt & självklart det gör vi hela tiden =) 
Beställt nya kalsonger till min älskade Make hahaha ;)  
Vart en rolig & busig dag fast den börja med massa pappersarbete men så skönt få klart alla papper både privat & firma & att deklarationen är inlämnad & klar =) 

Wiiie så duktig jag är ,känner mej så stolt & glad & min underbara Make är så lycklig & tacksam ;) 
Nu sover vår underbara Angel så gott & vi ska ha massa Vuxenmys här & Fira att vi får massa på skatteåterbäringen =) Ha en underbar kväll för det ska vi ha ;) 
Glöm inte andra bloggen alla mysiga familjebilder & kärleksbilder på oss =) LYCKAN är TOTAL ;)