onsdag 27 april 2016

Byte till sommarskor på Bebben igen & bokat tid för byte av Fläkten & ruta nästa vecka ;) Angel & Pappi var på badhuset & busa =) Fyllde på mitt bås idag & fixa =)

 
Hello Godingar , idag har det vart full fart med att prismärka & greja med lite mer kläder sen åka & fylla på i mitt bås =)
Min Underbara Make åkte in & byte till sommardäck på min Bebbe igen så nu har hon sommarskorna på sej igen =) 
Tackolov är snön nästan helt borta nu ,det ligger nån liten plätt här & där men vägarna är rena & fina =) 
Fick även sköljt av Bebben all lera & gegga så nu är hon fin =) 
Var inne på Hyndai & har nu beställt att dom ska fixa fläkten helt ,har ju en knapp till fläkten nu men vill inte ha de så ,så nästa vecka byts de ut till ny fläkt osv,boka även tid samtidigt för att byta min ruta som det blivit en liten liten spricka i längst ner men lika bra få den bytt =) 
Så nästa vecka är min Bebbe Top of the Top med ny fläk & ruta,service  osv =)  
Älskade Angel kom hem med ett superfint halsband från förskolan dom gjort =) 
Angel så söt & gav mej den & sa här mamma detta är till ditt tarotrum =)
 Tack min älskade Prinsessa vad fint & duktig du är =) 
Angel & pappi åkte till Haga badhus & hade lite Far & Dotter kul =) 
Wiiie kolla andra bloggen så LOVELY vi har det ;) Gud vad jag Älskar min underbara Make Peter & vår familj ;) 
Men ni ser i andra bloggen som vanligt myspys på hög nivå vi kan verkligen njuta av livet vi ;) 
Min Underbara Make överaska med gofika =) 
Angels nya topp precis likadan som Mammi har & det står Angel på den =) 
Detta fina Halsband fick av min älskade Angel tusen tack min underbara Gumma =) 
Se vad fint halsband Angel kom hem med =) 
Angel shoppa ännu ett par simglasögon =) 
Vår vackra Fina Kärleksfrukt Angel så stolt över nya simglasögon =) 
Älskade Angel åker igen & igen detta var kul =) 
Nu kommer snart vår underbara Angel åkandes igen =) 
Här kommer Prinsessan Angel åkandes ur rutchkanan =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Nu ska Älskade Angel & Pappi äta lite mellan badningen =) 
Världens Underbaraste Angel äter lite på badhuset med Pappi =) 
Underbara Angel är duktig på att göra massa roliga grimaser =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel !! 
Älskade Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel spexar & busar på badhuset med Pappi =) 
Mammis Älskade Mystrollis Anel gottar sej med en bulle =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Världens Bästa Angel busar =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel gäspar stort efter allt badande =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel visar stolt upp badbandet =) 
Angel ville korta sitt badband =) 
Underbara Angel ska äta kvällis =) 
Mammis & Pappis stolthet & Kärlek Angel !!! 
Angel visar upp sina simglasögon =) 
Mammis Älskade Sötis Angel =) 
Prinsessan Angel poserar =) 
Världens Bästa Angel =) 
Test på Fb & Min älskade Make håller med hahaha =) 
Vart en dag med massa bus & mys & fått gjort lite pratiska saker så känns skönt =) 
Nu sover vår underbara Angel & jag & min Älskade Make ska mysa ner Oss se film så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla fina läsare =)