fredag 15 april 2016

ÅrsMöte Med Kommunen =) Bebben Fick Nya sommarskor =) Shopping på Avion & Ikea =) Romantisk Fredags familje mys middag på shanghai med min älskade Make & vår familj =) FredagsMys på hög nivå massage & lyx =)

 
Lovely Fredag säger jag bara ,vi börja dagen med en lång härlig mys frukost sen när Angel lämnats på förskolan hade vi vårar årliga möte med kommunen ang vårdavanhörig & hur det gått under året & om jag behöver mer hjälp osv så mötet gick super bra som vanligt så nu är de ett år till nästa gång =) 
Sen byte vi om skorna på Min lilla Bebbe, så nu har hon nya fina sommarskor på sej =) 
Måste bara säga att WillmansDäck i umeå är den BÄSTA  verkstan & däckverkstan man kan hitta ,servicen är snabb & super trevlig personal & dom är otroligt duktiga så kan varmt rekommendera dom till alla =) 
När väl Bebben fått sina sommarskor åkte jag & Rebecca till Avion & Ikea & shoppa lite =) 
Min Älskade make Peter & Angel kom till Avion efter han hämtat henne på förskolan & Även Älskade Daniel kom ditt efter han slutat sitt jobb så hela familjen slöts upp där & vi gick runt lite sen åkte vi till 
Shanghai & hade världens mysigaste & romantiska Familjemys middag där =) 
Gud vi åt så vi sprack nästan & var mycket skratt & mys & bus =)
Fick lite nya byxor idag & Angel nya Frost stövlar & tröja osv osv =) 
Angel & Pappi hann med en sväng på badhuset & simma & busa & jag duka upp för massa Fredagsmys här hemma =) 
Kolla andra bloggen för alla roliga & mysiga familjebilder på oss haha så jävla underbart vi har det & vilka otroligt fina & Roliga kort på andra bloggen =) 
3 par nya leggings =) 
2 par nya stretch jeans med dragkedjor =) 
Min Älskade Bebbe har fått på sej nya sommarskor så skönt nu närmar sej verkligen sommaren med stormsteg =) 
Instagrambild på min underbara Bebbe med sommarskor på sej ;) 
Min Underbara Make Peter & Våran Prinsessa Angel =) 
Far & Dotter när vi shoppa på Avion =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Docka Angel älskar att shoppa precis som Mammi =) 
Nu ska vi in & ha romantisk fredags FamiljeMiddag =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel !! 
Mmmm YUMMIE!! Jag bara Älskar denna mat =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel gottar sej med den super goda maten =)  
Man & Fru Hedström med Älskade Kärleksfrukten Angel =) 
Världens Underbaraste Angel med sin stolta Mammi & Pappi =) 
KÄRLEKSPARET Man & Fru Hedström =) 
KÄRLEKSPARET Myser för fullt så underbart vi har det =) & som vanligt kan vi inte låta bli & pussas hihi KÄRLEK !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mmmm YUMMIE!!! Efterrätt friterad Banan & glass =) 
Underbart med en kaffe & efterrätt på maten =) 
Stolta & Lyckliga Familjen Hedström !!! 
Världens Lyckligaste Man & Fru Med våran älskade Kärleksfrukt Angel Vi myser för fullt =) 
Mammis & Pappis Charmtroll Angel =) 
Vi har svårt att låta bli pussas & myser hela tiden =) KÄRLEK på Hög Nivå =) Kolla söta lilla Angel ;)MASSA MASSA mer bilder på oss i andra bloggen helt tokiga & Roliga & romantiska bilder men gud så underbart & mys vi har det =)  
Mammis Älskade Mystrollis Angel så underbar & Fin !! 
Fick shoppat lite mer nya skedar =) 
& en ny tårtspade =) 
& en champagne Kylhink att ha ute vid poolen =) 
Dagens instagrambild =) 
Älskade Angel valde nya frost stövlar =) 
Angels nya frost stövlar =) 
Dukat upp lite FredagsMys =) 
Instagrambild på fredagsmys =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens Bästa Angel fredagsmyser med Mammi & Pappi =) 
Underbara Angel så söt & fin =) 
Angel shoppa även en ny tröja idag =) 
Prinsessan Angel med sina kinderägg =) 
Älskade Angel är ivrig & ska öppna sina kinderägg =) 
Mammis Älskade Sötis Angel !! 
Världens Bästa Angel fredagsMyser Mad Mammi & Pappi =) 
Prinsessan Angel tycker om att vi dricker ur fina glas när det är helg =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Roligt Test på Fb att jag förstår mej på män hahaha =) 
& ett test att jag är gudomlig hahaha =) 
Kan bara säga att vi fått otroligt mycket gjort & fixat en hel del & framför allt haft en otroligt romantisk & mysig dag/kväll =) 
Nu väntas det fortsätta ha fredagsmys här på hög nivå med massage & massa mys så vi hörs imorgon igen så ha en fortsatt underbar fredagskväll för det ska vi ha =) 
Glöm inte Kolla andra bloggen på alla roliga skämt & Skratt bilder & mys bilder & Romantiska bilder på oss haha så underbara dom är =)