lördag 23 april 2016

Angel på kalas Hos Meja & Nellie =) Shoppa massa kläder =) Grillning Hos Daniel.K & träffa hans Mamma =) Min Älskade Make fotar mej som bara den haha =)

 
GodKväll på er Godingar =) idag har det var kalas för hela slanten =) 
Men vi börja förmiddagen med att shoppa lite i stan & det blev mer kläder till älskade Angel =) 
Sen åkte Angel på kalas hos Meja & hade kul =) 
Direkt efter det kalaset åkte vi ut till Daniel.K på kalas hos Nellie =) 
Daniels Mamma var där & hon var super trevlig =)
Vi grilla & fika & det var super trevligt & Angel & Nellie busa & hade kul =) 
Min Älskade Son Daniel & Rebecca kom ditt med moin bil så Körde min älskade Make Peter dom till stan & Jag & Angel tog ,min bil & vi körde till Pernilla en stund sen hem =) 
Gud vilket skumt väder vi haft i dag ,det har snöat ,regnat,haglat  & sol ...
Det har ändrat sej typ varje kvart så det har vart alla väder på en & samma dag & varje kvart byts vädret =) 
Men skönast var när solen sken =) 
Var lite skumt när vi var hos Daniel & Grilla & solen sken var varmt & skönt sen pang kom det snö haha & sen sol igen =)
Min Underbara Make har fotat mej hela dagen,kvällen så kolla andra bloggen haha så otroligt söta & roliga bilder även på oss ;) 
Gud vad jag Är happy =) 
Till Lunch blev det Big Boy mat =) 
Kycklingburgare är ju bara såååå gott =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Lite mer nya trosor strumpor & leggings utan fot  till Angel =) 
2 st shorts till Angel =) 
& en bikini =) 
Ett linne =) 
En sommar jacka =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel älskar jackan =) 
Sjömans leggings ... 
Fin Sjömansklänning =) 
Mammis Älskade Docka Angel testar nya kläderna =) 
Svarta vindbyxor =) 
En cool T-shirt =) 
Mer trosor ... 
En slipover kofta ... 
Harembyxor typ 
Med tillhörande jacka ... 
Fjärilsklänning =) 
En hel dress =) 
Mjukisbyxor ... 
Med tillhörande munkjacka =) 
Med ett Glitter A på som i Angel =) 
Angels mjukis set =) 
En Frost klänning till Angel =) 
& en Till Nellie =) 
Köpte trädgårds Yatzy en till Angel =) 
& en Till Meja =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Slår in paket till Nellie ett helt dock set =) 
Nellies paket ,frost klänning ,dock set & hårblommor =) 
Paket till Meja Trädgårds yatzy =) 
Världens vackraste Angel på väg in till Meja på kalas =) 
Prinsessan Angel ska på kalas hos Meja =) 
Paket som kom igår =) 
Ett till paket som kom igår med .... 
Lego till Älskade Angel men detta får hon inte än =)
En stor brandstation i lego som Angel ska få en annan dag =) 
En Lego helikopter som Angel fick idag ... 
& en söt kattunge i lego som Angel ska få en annan dag =) 
Ninjago lego som Angel fick idag =) 
& denna special påsen fick Angel idag =) 
Galaxy legot la jag oxå undan till en annan dag =) 
Detta kom idag & lite fick Angel i dag & kommer överaska henne nån annan dag med resterande =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Underbara Angel så vacker & Fin !!! 
Mammis Älskade Charmtroll Angel så glad över legot =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel blev super glad över legot =) 
Älskade Angel så otroligt Go & Glad jämt =) 
Älskade Angel Mammis & Pappis stolthet & Kärlek !! 
Angel ger Nellie paket =) 
Angel Ger Nellie presenter =) 
Fina Angel & Nellie =) 
Kompisarna Angel & Nellie =) 
Daniel .K står i snö & grillar haha 
Vi grilla fast det snöa ,så skumt väder vart alla väder i dag ,sol,snö,hagel,regn & sol omvartannat ... 
Mammis Älskade Prinsessa busar & har kul =) 
Angel & Nellie ute & leker =) 
Prinsessorna Angel & Nellie har kul =) 
Angel & Nellie =) 
Tjohooo här kommer tjejerna åkandes =) 
Världens Bästa Angel =) 
Angel & Nellie klättrar & leker =) 
Sötnosarna Angel & Nellie =) 
Älskade Angel åker för fullt =) 
Mammis & Pappis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Mmmm YUMMIE !!! Super god mat bjöd Daniel på =) Vilken lyx =) 
Mammi & Pappi & Älskade Angel,Nellie & Daniel & Daniels Mamma vi åt super god mat Tack Daniel det har du gjort super gott =) 
KÄRLEKSPARET Man & Fru Hedström !!! 
Instagrambild =) 
Jag blir fotad haha 
Min underbara Make tar massa kort haha 
Go & Glad Fru är jag trött & sliten & avsminkad =) 
Gud vad Jag Är Lycklig ,Älskar min Underbara Make Peter  =) 
Min Underbara Make tar massa kort haha 
Världens Lyckligaste Mammi & Fru =) 
Gud vad Jag Älskar min underbara Familj =) 
Jag blir fotad av min underbara Make & utmanad att lägga ut korten hahaha så vad säger du nu honey du ser jag våga hahaha 
Älskade Angel stenslockna efter en dag med massa kalas & bus =) 
Älskade Angel somna gott !! 
Mammis & Pappis älskade Kärleksfrukt Angel sover så gott =) 
Lite roliga test på Fb =) 
ja då har jag 2 st nya smeknamn Muffin & Finaste ;) 
Hahaha ja det lät ju bra =) 
 Ja gud vilken dag det var Tack Daniel för super god middag & Trevlig sällskap =) 
Nu sover våran underbara Angel & vi ska ha vuxen mys här hemma så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er mina fina läsare =)
Glöm inte kolla andra bloggen på alla underbara bilder min make tagit på mej & oss =)