tisdag 5 april 2016

Älskade Angel Målar & Bygger Lego =) Nu Längtar vi som Tokar imorgon kommer Min Underbara Make Peter hem från jobb Wiiiie så LOVELY;)

 
& Vi saknar dej vår underbara Make & Pappi & Älskar dej såååå !!! 
God kväll i alla hus & hem , här fortsätter vi myser för fullt & älskade Angel är helt inne i sitt lego & de är rätt mycket att bygga ihop men hon fick bra hjälp av Fina Rebecca & Daniel =) 
När Angel kom från förskolan hade hon med sej en fin blomma på ett laminerat papper som hon satte upp i fönstret & måla av & det blev super fint =) 
Nu är det bara en dag kvar så är min älskade Make Peter hemma ;) 
Gud vad vi längtar & ska bli otroligt skönt han kommer hem =) 
Peter är så söt & underbar & skriver uppdateringar på fb med nedräkning osv så han saknar & längtar efter oss så han blir tokig snart =) 
Denna fina bild kom älskade Angel hem med & hon stolt berätta att den börjar på A som i första bokstaven hennes namn =)
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis Älskade Docka Angel visar stolt upp sin första bokstav i hennes namn =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel =) 
Älskade Angel spexar & busar & gör grimaser =) 
Prinsessan Angel ska nu äta middag =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel bygger sitt lego =) 
Världens Bästa Angel bygger lego för fullt =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Angel har tejpat upp bilden på rutan & la papper över & rita av =) 
Angel har ritat av superfint så duktig hon är =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel spelar lite =) 
Underbara Angel spexar & busar =) 
Mammis Älskade Sötis Angel =) 
Underbara Angel är helt inne i spelet =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel !! 
Älskade Angel somna fort i kväll igen =) 
Vår Älskade Prinsessa Angel sover gott !! 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Glömt visa en fin instgarmbild från hotellet i helgen på vår underbara Angel =) 
Wow se vilken underbar Make jag har så otroligt gulligt & romantisk han är =) Älskar dej Honey & nu är det bara 1 dag kvar wiiie =) 
Peter la denna bilkd på fb & att det bara är 1 dag kvar så underbart & fint älskar dej världens bästa Make =) 
Behöver knappast skriva att jag längtar så otroligt mycket efter min underbara Make Peter men som tur är att imorgon kväll är han här hemma så nu planerar jag för fullt wiiie så underbart & mysigt det ska bli =) 
Älskade Angel längtar självklart efter Pappi & är super glad att han kommer hem imorgon =) 
Älskade Angel sover så gott i sängen & 
Nu ska jag mysa ner mej se en film så tiden går fort .
Pirrar i magen av längtan wiee hoppas ni alla har det bra där på andra sidan skärmen ?!? ha nu en fin kväll så hörs vi imorgon igen ;)