onsdag 6 april 2016

Älskade Angel gjort så fin drömfångare =) Satt ihop barnstolarna =) Fick mina 2 nya extra stolar =) ÄNTLIGEN kom Min Underbara Älskade make Peter hem tjohooo wiiie LYCKAN är total =)

 
Godkväll på er Godingar,Tjohooo vi är så otroligt LYCKLIGA  så finns inga ord & wow va mys vi har =) 
Men börjar från början av dagen haha ,idag satte vi ihop älskade Angels nya barn stol jag köpte på ikea =) 
Köpte även en extra stol till Loke som han kan ha här så dom har samma =) 
Fick även leverans av mina 2 extra matstolar som vi satte  ihop så nu har jag 8 st likadana & 2 st nya barnstolar så vi får plats 8 vuxna & 2 barn runt bordet =) 
Min Underbara Angel hade gjort ett superfint Hjärta drömfångare på förskolan idag med massa glitter på gud så fin =) 
Vi greja på här hemma & jag lova Angel få va vaken tills vi skulle hämta Pappi som kom med flyget 21,40 & vi har tagit ledigt på förskolan imorgon eftersom det blir sent ikväll & kan va skönt för Angel få umgås & mysa med Mammi & Pappi imorgon =) 
Angel kämpa verkligen för satt hålla sej vaken & hon var lika glad O lycklig som jag när vi åkte till flygplatsen för att äntligen hämta upp älskade Pappi =) 
Var ett otroligt kärt återseende kan jag lova =) wow wow wow =) 
Gud vad de Blev mycket puss & kram när min underbara Make klev av flyget =) 
Men det ser ni på alla bilder osv på oss i andra bloggen ;) 
Wiiiie så underbart nu är han hemma igen & allt känns så skönt & jag/Vi  är så otroligt lyckliga =) 
Angel strålar av glädje & vi fick så otroligt fina presenter av Pappi =)
Men ni ser allt det & mycket mer i andra bloggen wiiie LOVELY & WOW säger jag bara =) Gud vad jag Älskar min underbara Honey & jag har världens bästa Man ;) 
Angels nya barnstol en hög & bra stol & jag köpte 2 st så även Loke har en här med =) 
Tjohoo äntligen kom dom 2 extrastolarna så nu har jag 8 st =) 
Instagrambild på Angels nya stol & Lokes =) 
Instagrambild på leverans av matstolarna =) 
Underbart nu har jag 2 st till =) 
Nu har jag 8 st matstolar =) 
& 2 st nya barnstolar står en på var sida av bilden =) 
Instagrambild nu ska vi allt få plats här hemma =) 
Rebecca gjorde super god lunch idag skinkcreeps ,ägg kycklingröra & champinjoner =)  
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Angel visar stolt upp sitt fina hjärta hon gjort på förskolan idag =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel med sitt fina hjärta hon gjort i dag =) 
Wow se vad fint Hjärta älskade Angel gjort & hon sa det var en drömfångare =) Så otroligt duktig hon är !! 
Superfin teckning älskade Angel gjort !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad & provsitter sin nya stol =) 
Älskade Angel tycker om sin nya stol =) 
Prinsessan Angel sitter bra =) 
Supergod kycklingfile med ris & chillisås YUMMIE!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Vår söta lilla Gizmo busar =) 
Gizmo kommer & tittar & luktar in i kameran haha 
Äntligen är vi på flygplatsen & inväntar Pappi =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Världens Bästa Angel i bilen väntar på att Pappi ska komma med flyget =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel spelar lite medans vi väntar på underbara Pappi =) 
Underbara Angel är så förväntansfull att älskade Pappi kommer snart =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel =) 
Instagrambild när vi vänta på Min Underbara Make Peter =) 
Tjohooooo Nu kommer äntligen världens bästa Pappi & make =) 
Min Underbara Make Peter Gud vad Vi Älskar dej Honey =) 
Älskade Angel satt beredd med sin mobil & tog kort när älskade Pappi kom =) 
Angel & pappi kramas för fullt =) 
Älskade Angel skratta av lycka =) 
Angel & Pappi kramas för fullt så mysigt =) 
Pappi ger älskade Angel en puss =)  
Angel & pappi så lyckliga =) 
Underbart se den otroligt fina Far & Dotter kärlek =) 
Far & Dotter Kärlek ,Älskar er så mycket !! 
Älskade Angel får presenter av Pappi =) 
Älskade Angel så glad Pappi är hemma igen =) 
Världens vackraste Angel visar upp dom fina hårtofsar & hårspännen Pappi gav henne =) 
Pappi & Angel kollar in dom fina sakerna Angel fick =) 
Mammis & Pappis älskade KÄRLEKSFRUKT Angel så lycklig & nu är hela familjen samlad !! 
Pappi kommer med mer presenter till Angel =) 
Prinsessan Angel så lycklig & Tacksam =) 
Angel fick olika fina handgjorda hårtofsar & hårspännen med söta små nyckelpigor på =) Kul & ha nåt som ingen annan har =) Massa mer presenter men det ser ni i andra bloggen wiiie =) 
Vackra Angel prova ett hårspänne direkt =) 
Vår Vackra fina Prinsessa Angel =) 
Angel så glad över sina fina hårgrejer hon fick av Pappi =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !!! 
Även jag fick en special beställd & handgjord hårspänne så otroligt fin tusen tack min älskade make =) Fick massa mer presenter men de e i andra bloggen så underbart gå in o kolla wiiie =) 
Mammis & Pappis Älskade Angel så Underbar !! 
Mammis & Pappis Älskade Kärleksfrukt Angel !!! 
Gizmo sover alltid med Angel =) 
Älskade Angel & Gizmo sover så gott & alltid bredvid varann så sött =) 
Min Underbara Make Peter har skrivit så fint på fb ang nerd räkningen =) 
& la in denna bild så otroligt gullig go & romantisk han är =) Älskar dej my love =) 
Även jag gjorde fb inlägg när det bara var några timmar kvar tills min älskade make kom hem =) 
Ja la även ut denna otroligt söta musikvideon till min underbara Make Peter =) Gud vad Jag Älskar dej & så underbart du är hemma =) 
Wow finner inga ord för hur lycklig & skönt det är att ha min älskade Make hemma & Angel sin Pappi Familjen är samlad igen & vi går på rosa lyckomoln =) 
Vi är otroligt lyckliga & allt är så otroligt underbart ;) 
Nu har jag inte tid sitta här utan vi ska myspysa för fullt men skriver mer imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla för det ska verkligen vi ha =)
Glöm inte kolla andra bloggen på alla fina bilder på oss & alla fina presenter osv wow säger jag bara WOW ;)