tisdag 26 april 2016

Åkte till Fjällen tur & retur hämta hem Fina Johnny =)Var trist väder i fjällen tur vi inte stanna för nu vill vi ha sommar & sol inte snö & fjäll =) Angel fått så fin & cool cykelhjälm =)

Hej & hopp i alla hus & hem ,imorse ringde jag & Väckte både Pernilla & Rebecca vid 05 eftersom vi starta vår resa upp till kittelfjäll & hämta Johnny vid 06 =) 
Jag körde tur & retur & det gick super bra & känns skönt att ha hämtat Johnny nu =) 
Kan säga att min bil har nog aldrig var såhär smutsig haha 
det är lera över hela bilen så blir att skölja av henne imorgon & byta tillbaka till sommardäcken igen  =) 
Min underbara Make var ju & byte till vinterdäck igår eftersom det börja snöa som bara den igår & att jag skulle köra till fjällen ,gullig & go & omtänksam Make jag har =) 
Det var en trevlig resa med Fina Pernilla & Rebecca Men Gud vad trist & grått & snöigt det var i fjällen så vi var så Glada att vi bara skulle ditt & vända ;) 
Nu vill vi inte ha snö & fjäll utan sol & bad =)
Min underbar Make & Angel var & shoppa i stan & Angel köpte en ny cykel hjälm som är super söt & cool =) 
Angel blev jätte glad när jag kom hem & krama pussa & myste med  mej =) 
Angel är ju inte van vid att jag inte är hemma eftersom de är jag & Angel 24/7 Vilket jag älskar att kunna vara  =) 
Men jag hade berättat för Angel igår kväll att jag inte skulle va hemma när hon vakna utan bara hon & pappi eftersom jag skulle köra till kittelfjäll hämta Johnny =)
Men allt gick bra & Angel ringde mej när hon & pappi vakna i morse så vi fick sagt godmorgon ändå =) 
Min Älskade Make har ringt typ 1000000gånger på resan & vart orolig & frågat hur allt går för han tycker inte om att jag ligger på vägen & kör när de är dåligt väglag & väder ,så vi har prata i telen typ hela dagen ändå så gullig han är min underbara Make & Vår underbara dotter Angel =) 
Gud vad jag älskar er =)  
Känns så skönt nu när jag landat i soffan hemma & veta att Nu är äntligen Johnny hemma =) 
Min Älskade Make passar upp på mej & snart blir det massage osv ;) 
Fick Mail idag med att nu var Angels klass klar vilka hon ska gå med & vilken klass osv =) 
Känns lite konstigt att Liten blir stor så fort ;) 
Angel är jätte stolt & längtar tills skolan börjar efter sommarlovet =)
Men ni ser hela klasslistan osv i Andra bloggen sen alla tokiga & bus bilder på oss idag ;) så kika in där & se =) 
Gud va jag Är lycklig & älskar min underbara Familj så otroligt mycket !! 
Nu åker jag & Rebecca & ska hämta Pernilla sen kör jag upp till kittelfjäll & hämta Johnny sen hem direkt =) 
Nu är vi framme i kittelfjäll & här har Fina Johnny bott i en månad ... 
Tjohoo Johnny hade packat färdigt & var startklar när vi kom =) 
Underbart Att Nu äntligen kommer Johnny hem igen =) 
Nu är vi i kittelfjäll & gud vad trist & grått ,tur vi vänder & åker hem igen till de snöfria =) 
Grått & trist i fjällen ,tur vi bara vänder & åker hem igen =) 
Världens Bästa Angel leker & busar =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! Angel i sin nya cykel hjälm =) 
Prinsessan Angel coola söta cykelhjälm Angel & Pappi köpte idag =) 
Se vilken söt & cool cykel hjälm Angel valde idag =) 
Instagrambild på Angels nya cykel hjälm =) 
Angel kortar sin nya cykel hjälm =) 
Älskade Angels nya coola cykel hjälm =) 
Världens Underbaraste Angel =) 
Älskade Angel myser i soffan =) 
Mammis Älskade Docka Angel så Vacker & fin !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel myser i soffan =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!!
Prinsessan Angel äter kvällis & ser barn tv =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel spexar =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!
Självklart dagens stora händelse & instagrambild =) 
Gud vad underbart komma hem efter en sån långresa tur retur umeå-kittelfjäll ,så det känns i kroppen kan jag lova men nu är Fina Johnny hemma & jag har landat i soffan & jag har myst med min underbara Angel innan hon somna gott =) 
Min underbara Make masserar & passar upp på mej ;)så underbar han är =)
Nu vill han jag ska stänga datan & få mer massage så vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla för det ska vi ha =)