tisdag 8 mars 2016

Var på Sjukhuset !! Angel så Duktig & Tagit 4 & 5e simmärket Sköldpaddan & silver pingvinen =) LÄS ANDRA BLOGGEN !!! VIKTIGT!!!

 
Hahaha ja de hade vart en medicin & få =) 
Godkväll i alla hus & Hem kan bara säga Ni MÅSTE LÄSA ANDRA BLOGGEN VIKTIGT!!! 
Nu till annat ,Idag var jag på sjukhuset & precis när vi kommer ditt ringer telefonen & jag fick mer tragiska besked men som sakt det läser ni i andra bloggen !! 
Jag fick min behandling & det gick bra känns skönt varje gång man har klarat av det =) 
Nu till de roliga, idag Åkte Min Älskade Make & Vår Angel till badhuset på Haga &  vår älskade Angel  har tagit 2 st till simmärken till så nu har hon tagit 5 st simmärken ;) 
Sköldpaddan & Silver Pingvinen tog Angel idag ,Gud vad DUKTIG hon är Vår älskade Prinsessa Angel är & Vi fick så mycket beröm av badvakten =) 
Angel är så stolt så hon skiner & de ska hon verkligen va så duktig som hon är =) 
Ni Måste läsa andra bloggen viktigt !! 
Jag fick paket idag ... 
Med några nya laddare dom går åt som smör här hemma men nu klarar jag mej ett tag hoppas jag =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis Älskade Charmtroll gör grimaser på badhuset med Pappi =) 
Wow Kolla vad högt upp älskade Angel är & hon hoppar som bara den & här tar hon silver pingvinen =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Docka Angel visar stolt upp sina simmärken hon tagit i dag ,sköldpaddan & silver pingvinen så otroligt duktig hon är =) 
Dessa två simmärken tog Älskade Angel idag Grattis Älskade Angel !!! 
Här kan man läsa om vad Angel klarat av & hpon har alla 5 första simmärken nu så otroligt duktig hon är =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel visar stolt upp sina simmärken hon tog idag =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angels fina simmärken sköäldpaddan & silver pingvinen Grattis älskade Angel vad duktig du är =) 
Självklart dagens instgarmbiuld på underbara Angel klarat 2 st simmärken =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel käkar äggmacka efter simningen =) 
Älskade Angel så underbar & fin !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !!! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel myser med Pappi som åker tidigt imorgon !! 
Världens Bästa Angel så underbar & duktig !! 
Far & Dotter Mys & Bus =) 
Underbara Angel myser för fullt =) 
Gud Vad Vi Älskar Dej Vår Underbara Angel !! 
Angel har nu klarat alla 5 simmärken =) 
Här kan man läsa om allt vår duktiga Angel nu kan =) 
Gulligt test på fb ... 

Jag kan bara säga att ni som har tillgång till andra bloggen vilket är extremt många just nu ,ni måste in & läsa säger jag bara ....
Nu blir det umgås med min älskade Make & Angel För imorgon när vi vaknar har tyvärr Han åkt ut på jobb till sjöss :( 
Gud vad vi kommer sakna han men 28 dagar går fort & vi har ju både telefon ,skype osv =) 
Vi hörs imorgon igen så var rädda om varann för det är vi & nu blir det familjemys =)