söndag 27 mars 2016

Underbar Söndag & strålande sol =) Vi myser & har det bäst =)

 
Gud vilken mysig söndag vi haft här hemma & det är så mysig & kul ha båda mina döttrar samlat & se & höra dom busa & leka =)
Angel stor trivs att ha sin stora syster Linn här =) 
Vi har grejat lite & det har vart super skönt väder fast det har blåst lite .
Fick bokat Älskade Linn & Jonathans flygbiljetter idag & dom åker den 29e så det känns lite trist men snart är dom tillbaka som tur är =) 
Det tisslas & tasslas lite bakom min rygg men jag fyller ju år imorgon så det ska bli spännande tror jag kommer få tårta ;) 
Ni måste kolla andra bloggen wiiiie så myspys vi har & jag är så otroligt lycklig att jag finner inga ord =) Love my life =) 
Stor njöt av en kopp kaffe medans alla andra sov imorse =) 
Man sr att all snö runt poolen är så gott som borta =) 
Underbart väder & dricka kaffe i fast det blåste lite väl mycket senare på dagen .. 

Fick shoppat massa doft ljus =) 
Jag älskar den blå doften den är lovely = )
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis Älskade Docka Angel i sitt bad =) 
KÄRLERKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel lite trött efter badet =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Prinsessan Angel ny badad & ska mysa se film =) 
Älskade Angel så underbar & fin !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens Bästa & underbaraste Angel somna gott i Mammis säng =) 
Vi har badat ,myst busat & lekt & grejat hela dagen & det var en trött liten Angel som stenslockna i min säng  så nu blir det mysa lite med Linn & Jonathan innan jag ska dejta kudden så ha en underbar kväll på er alla för det ska vi ha =)
Så hörs vi imorgon igen =)