torsdag 24 mars 2016

Skärtorsdag Glad Påsk !! Angels PåskLov börjar idag =) Angel gick äggskattjakt & fick 4 påskägg & ett stort Kinderägg =)Påskpynta =) Min Underbara Make Överaska mej =)

Glad Påsk på er alla mina Fina Läsare ,då var det skärtorsdag & Älskade Angel börja sitt PÅSKLOV idag så vi ska nu njuta mysa & ha de påskkul =)
Idag har vi haft Massa påsk kul =) 
Vi har målat påskägg & pyntat påskriset & Älskade Angel har haft ÄggskattJakt ute på gården =) 
Angel fick en skattkarta att följa & hon tyckte det var super kul =)
Jag fick oxå gå på äggjakt & För min älskade underbara Romantiska Make Peter hade gömt ett stort påskägg till mej med alla mina favvo godisar & en super fin ,romantisk kärleksfull lapp i & 3 st röda rosor som står för att han älskar mej förevigt & det är plastrosor eftersom dom kommer blomma förevigt precis som hans kärlek för mej =) 
Gud vad romantisk han är min underbara Man ;) 
Jag fick även superfina örhängen & ett halsband med en Mammahand som håller sitt barnshand i ett hjärta super fint ,Tack världens underbaraste Man Jag älskar dej sååååå mycket Honey =) 
Älskade Angel fick ihop 4 st påskägg & i den ena påskägget låg ett guldhalsband med texten MOMMYS GIRL på =) 
Angel fick även ett stort stort kinderägg som hon älskar =) 
Kolla andra bloggen på lapparna osv Wiiie jag är ju bara såååå LYCKLIG går på rosa  moln här hemma men det ser ni i andra bloggen ;) 
Massa mysiga bilder & bus på oss ;) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel målar ägg =) 
Älskade Angel målar för fullt =) 
Prinsessan Angel så duktig på att måla =) 
Underbara Angel !! 
Mammis Älskade Docka Angel kollar in så det blir rätt målat =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Charmtroll Angel så otroligt duktig & gör så otroligt fina ägg =) 
Världens finaste Angel !!! 
Älskade Angel målar massa ägg super fint =) 
Dagens instagrambild !!! 
3 av Angels konstverk =) 
Älskade Angel har målat många fina ägg =) 
Älskade Angels fina Ägg =) 
Angels fina konstverk =) 
Underbara Angel pyntar påskriset =) 
Angel är super duktig på att pynta riset =) 
Angel hänger upp massa ägg & fjädrar & kycklingar =) 
Nu var Påskriset pyntat så fint =) 
Stolt & nöjd Angel =) 
Världens Bästa Angel så stolt över påskpyntet =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!!! 
Börjat ställa upp Påskpynt som Älskade Angel gjort på förskolan =) 
Massa fina påskpynt som älskade Angel gjort =) 
Se vad många fina kycklingar osv Angel gjort så duktig hon är min lilla Docka =)
Även lagt alla äg Angel målat i skålen bredvid =) 
Lite påskpynt på bordet =) 
Instagrambild på Angel påskpyntar =) 
Världens finaste påsk gumma =) 
Prinsessan Angel är nu Påskkärring =) 
Världens vackraste Påskgumma Angel =) 
Angel önskar er alla en Glad Påsk =) 
Underbara Angel som påskkärring =) 
Nu är min lilla påskgumma redo för blåkulla =) 
Angel kollar in allt påskpynt hon gjort =) 
En stor go påskpuss får ni av fina Angel =) 
PåskPuss =) 
Mammis Älskade Sötis Angel !! 
Älskade Angel som påskgumma =) 
Påskgumman Angel grejar med påskpyntet =) 
Angel är noga med hur allt påskpynt står =) 
Älskade Angel rättar till äggen hon målat =) 
Instagrambild på min underbara Påskgumma Angel !! 
Instagram Bild på min fina Angel !! 
Jag hitta ett stort Påskägg =) 
Mitt stora Påskägg =) Tack min underbara Make ;) 
Underbara 3 Röda rosor för att Min Make Älskar mej& dom är gjorda i plast för dom ska blomma förevigt & hans kärlek till mej är förevigt så otroligt romantiskt tack min underbara Make =) 
Ägget fyllt med mitt favvogodis =) 
& örhängen som är super fina =) 
& ett halsband med ett diamanthjärta med en Mor som håller sitt barn i handen i så otroligt fint Tack världens bästa Man ,Älskar dej sååå mycket honey !! 
Självklart en instgarmbild på min romantiska Make Peter gjort =) Puss på dej going !! 
Nu har Angel fått Post .... 
Älskade Angel fick brev från Påskharen med ett brev & en skattkarta =) 
Prinsessan Angel på äggjakt =) 
Först till kaminen ute ... 
Påskharen har lämnat en toarulle hahaha Angel skratta så hon tjöt det var super kul =) 
Älskade Angel på äggjakt =) 
Angel går med bestämda steg =) 
Angel letar påskägg =) 
Angel följer kartan =) 
Nu hittar Angel nåt =) 
Kan det vara ett ägg tro =) 
Prinsessan Angel hitta första påskägget =) 
Angel fick en lapp till ... 
Angel älskar att gå på skattjakt osv =) 
ojoj nu närmar hon sej ägg nr 2 =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Underbara Angel så överlycklig & nu en ny ledtråd =) 
Mammis Lilla sötnos Angel går med bestämda steg mot nästa ägg =) 
Angel tyckte det var jättekul leta ägg =) 
Angel letar för fullt =) 
Lilla sötisen Angel på äggjakt =) 
Nu hittar Lilla Angel nåt =) 
Ojoj vad är detta Angel hittar =) 
Angel hitta ägg nr 3 =) 
Prinsessan Angel super glad över det stora kinderägget =) 
Underbara Angel ska gå in & hitta ägget inne oxå =) 
Älskade Angel hitta 3 st ägg & en toarulle ute på äggjakten & alla ledtrådar osv =) 
Angel hitta sitt ägg inne så hon fick ihop 4 st ägg & en toarulle =) 
Mammis Underbara Angel med sina påskägg =) 
Mammis Älskade Påskgumma med sitt stora kinder ägg =) 
Älskade Angel !!! 
Angel tyckte det var super kul få en toarulle av påskharen haha 
Angel visar upp sin karta =) 
Världens Bästa Angel !!! 
Angel öppnar sitt ena ägg .... 
Angel blevsuper glad över vad hon såg i ägget .... 
Ett Guldhalsband ... 
Som det står Mommys Girl på =) 
Angel Fick detta halsvand i sitt påskägg =) 
Instagram bild på Angel med sina påskägg =) 
Angel ville ha med toarullen haha 
Världens gladaste påskgumma =) 
Älskade Angels ägg =) 
Angel älskar Kinder ägg så ett stort kinderägg var lyckan =) 
Angels stora kinderägg =) 
Angel ivrig & öppna =) 
Angel öppnar sitt stora kinderägg =) 
Älskade Angel öppnar för fullt ... 
Se så Go & Glad Angel är över sitt stora kinderägg =) 
Angel super glad =) 
Älskade Angel tar ett stort bett i kinderägget =) 
Mmmm YUMMIE!!! Kinderägg är ju så gott =) 
Prinsessan Angel gottar sej med sitt stora kinderägg =) 
Mammis Älskade Charmtroll =)
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Hjärta Angel med sina Påskägg =) 
KÄRLEKSBARNETLinn så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! med sitt Påskägg =) 
Mammis Älskade Docka Linn så underbar & fin Älskar Dej !!! 
Underbara Linn spexar =) 
Dagens instagrambild på min vackra Prinsessa Linn =) 
Underbar god chillikassler & ris som vi önskat =) 
Mammis Underbara Angel =) 
Vi har börjat duka fram lite påskgotta =) 
Nu blir det skärtorsdags mys =) 
Nu blir det filmmys med påskgodis =) 
Test på Fb & självklart är vår kärlek evig  =) 
Mysigt min älskade Make Love you !!! 

Gud vilken mysig & Rolig skärtorsdag vi haft & Angel har skrattat & busat & lekt & haft super kul hela dagen & Kvällen =) 
Vart påskgumma haft påskäggs skattjakt gjort påskpynt & pyntat påskriset osv osv ... 
Saknar min älskade Make Peter & önska han var hemma med oss nu men han är med på skype & telen & han hade vart så gullig & Romantisk att han redan förberett & gömt påskägg till oss =) 
Jag har världens bästa Make Älskar dej Honey ;) 
Nu ska vi mysa ner i soffan se filmen MODIG & Frossa i påskgodis så önskar er alla en underbar kväll & skärtorsdagskväll så hörs vi imorgon igen =)

kram