måndag 21 mars 2016

Rocka Sockor här hemma ;) Magisk dag helt otroligt man kan vara såhär Lycklig =) Snart är min underbara Make Peter hemma igen ;)


Godkväll på er på andra sidan skärmen =) 
Sitter med ett stort Leende på läpparna & har skrattat otroligt mycket idag med ;) 

Jag har ju den turen att jag skrattar mycket varje dag men idag var det extra mycket så jag fick kramp i magen nästan =)  & det ser ni i andra bloggen ;) Tänk att få vara såhär lycklig =) 
Snart är även min underbara Honey hemma i min famn igen Tiden har gått super fort denna gång & det är tur det =) 
Älskar dej min underbara Make Peter ;) Annars idag har vi haft otroligt mysigt & Trevligt ,märker att våren är här & solen skiner så det är såååå underbart =) 
fast lite Skumt när solen sken som bara den kom de ändå snö mitt på dagen men som tur är fräter ju den nya snön bort de som redan ligger så det kanske snabbar på att ta bort snön =)  
Självklart har vi Rockat sockor här i dag & det tycker Angel är super kul =)
Mycket som hänt i dag som gör att jag inte får ner mitt leende så in & kolla andra bloggen så förstår ni ;) 
Massa Bilder osv soooo HAPPY I am ;)  
Självklart är vi med i år igen =) 
Älskade Angel,Jag & Rebecca Rockar sockor =) 
Prinsessan Angel med Mammi & Rebecca rockar sockar =) 
Mammi & Angel Rockar sockor & Angel ville ha med badde =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Instagrambild på att vi Rockar sockor idag =) 
Även Fb inlägg =) 
& inlägg på downföreningens sida att vi stöder & rockar med dom =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Dagens middag ostsnitzel & potatis i ugn =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel =) 
Mammis Älskade Docka Angel så underbar !! 
Prinsessan Angel så otroligt Mysig & go =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Älskade Angel har målat sej med läppstift =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel ser barn tv =) 
Världens Bästa & Underbaraste Angel !! 
Självklart ska vi med på detta =) 

Ja dagen har vart väldigt speciell & annorlunda & jag sitter & skrattar & ler än så ett måste att gp in på andra bloggen wiiiie säger jag bara =) 

Nu ikväll har vi haft myspys & nu har jag & Angel myst ner oss i Min säng för hon ska få sova med mej inatt för vi ska se lite på barnfilm innan vi dejtar kudden så ha en underbar kväll på er alla för det ska vi ha =) 
Glöm inte andra bloggen så förstår ni min lycka & leendet jag har på mina läppar haha =)