torsdag 10 mars 2016

Posetiva besked ang Älskade Linn =) Linn blir inflygen hit imorgon =)Fina Pernilla kom hit & Johnny hade bakat knäckig äppelpaj till mej så gulligt =) Victoria & Mogge kom =)


Hej Sötnosar , idag kom fina Pernilla hit & hon hade med sej en super god knäckig äpplepaj som Johnny bakat till mej gud så snällt .jag blev rörd till tårar .
Victoria & Mogge kom hit & vi fika & babbla .
Min Älskade Linn är nu vaken men behöver komma hit till mej av olika anledningar ,så hon flygs hit imorgon så hon kan komma i min famn så imorgon kommer min älskade Docka Linn  .Men vi har en lång väg att gå men tillsammans ska vi klara detta !!!
Allt känns så overkligt kan jag lova !! 
Läs massa massa mer i andra bloggen !!! 
Världens Godaste Knäckig äppelpaj som fina Johnny bakat Tack älskade Vän =) 
Instagrambild på den super goda pajen Johhny bakat jag blev rörd till tårar tack vad snälla ni är =) 
Gofika med Pernilla ,Victoria & Mogge med den goda pajen Johnny bakat & vaniljglass =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel =) 
Handlat hem lite mer =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel äter en godis groda =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel =)
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens Bästa Angel så underbar !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad =) 
Prinsessan Angel myser =) 
Älskade Angel myser med filten =) 
Underbara Angel gottar sej med ett äpple =) 
Älskade Angel alltid så Go & mysig !! 
Underbara Angel äter äpple & ser barntv med Mammi =) 
Världens vackraste & Finaste Angel =) 
Mammis Lilla Prinsessa myser & busar innan hon somna =)
Världens mysigaste Angel =) 
Mammis Älskade Angel somna gott =) 
Test på fb =) 

Känns underbart att imorgon vid denna tid är min underbara Linn i min famn =) & Vi börjar en lång resa som måste gå bra !! 
Men ni läser om allt i andra bloggen ... 
Nu blir det mysa ner sej bredvid Angel se en film & ringa min älskade  Linn med jämna mellan rum & hoppas tiden går fortså hon snart är här =) 
Ha en fin kväll på er alla mina fina läsare =)
Glöm inte kolla andra bloggen !!