söndag 6 mars 2016

Passa Fina Loke =) Hämta Daniel & sen Pernilla på jobbet & Vi åkte till Ikea =)

 
Hello Sötisar , idag kom Pernillas Mamma hit & lämna Loke så han & Angel har busat & lekt hela dagen =) 
Barna har ritat lekt ute i snön & spelat spel ätit & haft kul ihop =) 
Sen packa vi in barna i bilen åkte plocka upp Daniel & sen Pernilla på hennes jobb & så åkte vi till ikea en sväng =) 
Angel & Loke gick in på småland & busa lekte med Peter var utanför ifall det skulle va något =) 
Jag ,Pernilla & Daniel gick in & shoppa lite på Ikea & jag fick med mej dom salladsbesticken jag velat ha för nu fanns dom inne så jag passa på ta ett par till min älskade Daniel & Reb oxå =) 
Några doftljus fick följa med hem =) 
Efter vi shoppat tog vi en korv & Go fika innan vi åkte hem =) 
Angel & Loke fick mjukglass efter korven =) 
Vi släppte av Pernilla & Loke & sen åkte Daniel med hem hit & vi tog en fika innan han åkte =) 
Kolla andra Bloggen wiiie underbara bilder på oss ;) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Angel & Loke är ute & busar i snön =) 
Angel & Loke har kul ihop =) 
Prinsessan Angel & Loke busar =) 
Älskade Angel har super kul i snön men pappi tog suddigt kort =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Fina Prinsen Loke =) 
Älskade Angel blåser upp ballonger =) 
Loke blåser oxå upp ballonger =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel knyter ballongen =) 
Mammis Älskade Docka Angel är expert på att blåsa ballonger & knyta =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Underbara Angel & Loke så glada =) 
Prinsessan Angel & Prinsen Loke =) 
Instagrambild på charmtrollen Angel & Loke =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Angel & Loke utanför ikea =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Underbara Angel & Loke så glada vi är på ikea =) 
Vi checka in Angel & Loke på Småland på ikea fast Pappi satt utanför ifall =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel ska in & busa & leka på ikea =) 
Kompisarna Angel & Loke så fina =) 
Nu ska Angel in & busa på småland på ikea =) 
Pappi & Angel =) 
Instagrambild =) 
Nu har Prinsessan Angel fått på sej väst med nummer & en låda med sina kläder & ska nu in & busa =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel äter korv på ikea =) 
Efterrätt kladdkaka =) 
Mmmm YUMMIE!!! Angel gillar kladdkaka =) 
Världens underbaraste Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel tar lite mjukglass till efterrätt & det var kul att hälla upp själv =) 
Mammis Älskade Prinsessa så Go & Glad & spännande se mjukglassen komma =) 
Sötnosen Angel kollar noga när glassen kommer i struten =) 
Prinsen Loke tyckte oxå det var super kul se glassen komma =) 
Sötaste Prinsen Loke med sin mjukglass =)
Mammis Älskade Charmtroll Angel äter mjukglass =) 
Mammis Älskade Docka Angel så underbar !! 
Prinsessan Angel njöt av mjukglassen =) 
Shoppa dessa salladsbestick på ikea =) 
& dessa två doft ljus =) 
Denna filur börja jag & Angel kolla på & gud vad vi skratta haha 
Test på Fb =) 
Fick denna fina bild på mitt älskade Barnbarn Hugo se så söt han är lill Prinsen =)Gud Vad Jag Saknar han !! 
Vart en rolig & Trevlig söndag & kul umgås med Pernilla & Daniel ,va bara Johnny som saknades .
Angel & Loke har haft super kul hela dagen så hon slockna fort kan jag lova =) 
Nu blir det vuxen mys här så vi hörs imorgon igen så ha en underbar söndagskväll med er för det ska vi ha =)