onsdag 9 mars 2016

Min Älskade Make har åkt ut på jobb till sjöss !! Handlat lite & Slagit in Angels födelsedags presenter !! Sån Oro över min älskade Linn !! Värsta en förälder kan gå igenom :(

 
God kväll på er sötnosar ,När Angel vakna imorse hade Pappi åkt ut på jobb till sjöss .
Det känns redan tomt & vi saknar han såååå MYCKET just nu :(
Angel tog det hur bra som helst & vi tog en lång mysig frukost i soffan framför tv =) 
Jag har nog världens bästa Man & han är otroligt duktig som kämpar på ute till sjöss & han gör det bra min underbara Honey ;) 
Som ni förstår så är det en otroligt jobbig & Tuff period när min älskade Dotter Linn ligger på intensiven :( 
Hela dagen har jag gått i en bubbla av sorg & oro & gråter så ser ut som en uppblåst pumpa ...
Jag har prat med sjukhuset flera gånger . 
Försökt sysselsätta mej med att slå in lite av Angels födelsedags paket & nu ikväll åkte snälla Daniel & Rebecca & handla på ica maxi för jag orkar & klara inte åka & handla .
Fick även hämtat ut paket på ica .
Min Underbara Make ringer hela tiden & vi skypar osv han mådde så dåligt av att behöva åka & han var på väg att stanna men jag fick jagat iväg han .
För min älskade Linn blir inte bättre för att han är hemma & jag klara mej & kämpar på här & vi måste ju sköta jobb osv ändå för inget blir bättre av att bara stanna upp & skita i allt .
Jag har så många fina underbara vänner runt mej så jag har så bra stöd just nu .
Tack mina underbara vänner ni är guldvärda =) 
Vist har jag gått sönder totalt & hela min värld har rasat & jag har sån ångest hjärtklappning & tårar kommer hela tiden & har en extrem rädsla :( 
Kan faktiskt inte sätta ord på hur det känns mer än att jag är totalt trasig just nu & detta är det värsta en förälder kan va med om :( 
Men ni ser & läser mer i andra bloggen .
2 stora paket hämta vi ut idag =) 
Jag fick paket idag med ... 
En multiladdare ... 
Vår Söta Gizmo har så rolig mysstil haha 
Angels söta katt Gizmo ligger & Myser =) 
Gizmos mysställe haha 
Jag har slagit in Angels födelsedagspaket =) 
Angels paket inslagna ... 
Instagrambild på älskade Angels paket =) 
Handlat lite =) 5280kr & på andra affärs 2679kr så nu har vi fyllt på här hemma =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel har målat sej =) 
Prinsessan Angel har målat sej som ronja sa hon sötnosen =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel spelar på Mammis tele =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis Älskade Hjärta Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Underbara Angel grejar med Mammis tele =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel somna gott i Mammis säng =) 
Världens underbaraste Angel sover gott i Mammis säng inatt =) 
Gud vad Tomt det blev utan min älskade Make Peter ,men som tur är går 28 dagar fort .
Vi pratar i tele & på skype & fb hela tiden så det går bra ändå =) 
Min Underbara Honey mår inte bra & är orolig & ville inte åka men jag försöker stötta & jaga iväg han för det är viktigt han sköter sitt jobb även om min värld rasat just nu & jag tror jag ska dö av smärta & frustration inombords så måste jag ta mej igenom detta & Älskade Angel är min ledstjärna & hon får mej på andra tankar stundvis =) 
Min Lilla Angel somna gott i min säng eftersom vi brukar göra så när Pappi åkt ut på jobb sover Angel med mej första natten & det är så mys ha henne intill sej =) 
Jag har sån ångest & oro för min älskade Linn så håll alla tummar & Tår att allt går bra & att min underbara Prinsessa Linn blir bra igen .... 
Fick skickat packet till John idag som jag hoppas kommer fram innan fredag .
Nu blir det se lite på tv så vi hörs imorgon igen .