torsdag 17 mars 2016

Invigning på Avion Köpcenter =)Angel på Röda Mattan =) Möte Upp Fina Pernilla vi shoppa & sen fika vi här hemma =)

 
Godkväll sötisar ,idag har vi grejat här hemma sen åkte vi till den stora invigningen av Avion som öppnat här i umeå bredvid ikea =)
Det är mer än 90st nya butiker så självklart var vi på invigningen =)
Jag skoja med Angel & sa att när du blir stor & går här & handlar med dina barn kan du tala om att du självklart var på invigningen  första dagen det öppna med din shopping tokiga Mamma =)
Vi möte upp fina Pernilla & vi gjorde invigningen ihop =)
Sen åkte Pernilla med hem hit & vi fika käka maxburgare & spåde lite =) 
Massa Mys & Bus kolla andra bloggen ;) 
Hahaha skicka till Johnny vilken lunch vi fick idag haha 
Nu hota vi korven lite =)
Instagrambild på mina fransar jag gjorde igår =) 
Älskade Angel med stora syster Linn & Jonathan när vi ska in på avion =)
Prinsessan Angel & Linn & jonathan på röda mattan =) 
Nu ska vi in på invigningen =)
Mammis Älskade Guda Gåva Angel med stora syster Linn & Jonatan =) 
Mammis Älskade Docka Angel & Linn & Jonathan på den röda mattan =)
Underbart det är invigning & självklart är vi där =)
Mina Älskade Döttrar Angel & linn & Jonathan står fint på röda mattan =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel & Linn & Jonathan !!
Mammis Älskade Charmtroll Angel & Linn & Jonathan !!
Mammis Älskade solstråle Angel alltid så Go & Glad med stora syster Linn & jonathan =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!!
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!!
Instagrambild på Invigningen & mina älskade Barn är på röda mattan =) 
Angel på väg in i toysRus =)
Nu ska vi in & shoppa lite =)
Prinsessan Angel leker lite =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel fick köpt lego set med en speciell legogubbe i som hon önskat sej =) 
Angel köpte även 2 st söta grodor =)
Angels söta små grodor vi köpte på guldfynd =) 
Angel fick oxå Doc Mc Stubins bäddset =)
& en söt gul kramnalle =)
Världens Bästa Angel så glad över sina saker hon köpt idag =)
Mammis Älskade Mystrollis Angel så LOVELY!!!
2st Paket kom idag =) 
Med 2 st Georg Jensen ljusstakar som Daniel & Reb fick den tredje fick dom för några veckor sedan så nu har dom alla 3 Georg Jensen att ha på bordet =) 
Även min favvoparfym kom idag wiiie i love it =)
Mammis lilla docka Angel busar & gör grimaser =)
Älskade Angel äter en barnbox från max =)

Underbara Angel !!
Älskade Angel lyssnar på musik & dansar & har kul =) 
Mammis Älskade Angel alltid så Go & glad !! 
Underbara Angel i full gång & dansa & sjunga =) 
Älskade Angel kan verkligen med min iphone =) 
Prinsessan Angel dansar & busar för fullt =) 
Världens underbaraste Angel spelar musik =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Vi har haft en underbar dag & kväll & var så mysigt Pernilla föjde med & fika & babbla lite tjejsnack haha 
Självklart var vi på invigningen & shoppa =) 
Nu ska vi mysa ner oss här hemma se lite på tv så ha en underbar kväll på er alla fina läsare så hörs vi imorgon igen =)