söndag 13 mars 2016

Hipp Hipp HURRA Stort Grattis Älskade Angel på din 6 Årsdag =) Vi Älskar Dej !!! Frost Kalas =)


Ja må hon leva HURRA HURRA Stort GRATTIS Älskade Angel på din 6 Årsdag =) 
Tänk i dag har det redan gått 6 år sedan våran underbara lilla Prinsessa kom & berika oss & hon har verkligen berikat oss varje sekund sen dess & vi älskar henne mer än något annat & det finns inga ord som kan beskriva vår kärlek till Angel !! 
Nu är hon en stor tjej & ska börja skolan efter sommaren ,,gud vad fort tiden går !! 
Jag & Linn väckte älskade Angel med tårta sång & paket & vi hade bäddat upp bäddsoffan & sovit på den för de var vad Angel önskat sej inför födelsedagsmorgonen =) 
Angel blev super glad & öppna ivrigt sina paket =) 
Angel fick en samsung Ace style telefon eftersom hon hela tiden vill ha min telefon & ladda ner spel på osv & hon önskat sej en egen tele så passa det bra att hon fick en telefon & kunna spela på & ladda hem spel på =) 
Vet att det är alldeles för tidigt ge henne en egen telefon men som sakt hon lånar jämt min & spelar på & min tanke är ju att hon redan har en samsung surfplatta men den är ju större Så denna tele blir ju som en mindre surfplatta för hon kommer ju inte ringa osv på den utan bara ha sina spel & sin musik & appar & spela på & en samsung mobil är lättare & mindre så därför gav jag vikac & tyckte det var okej att hon fick en egen mobil =) 
Så Angel var super lycklig =) 
När Angel sen gick in i köket blev hon lyrik när hon såg alla ballonger ,dukning & allt vi gjort där inne =) 
Angel gick fram till cykeln & börja dra av filtarna & hon blev så glad av sin nya cykel en 6växlad mounten bike med extra fjädrar extra breda hjul ringklocka korg osv osv så hon hoppa & studsa av allt hon fått =) 
Sen satte vi oss i soffan käka tårta & kolla på dagens grattis på barnkanalen som Jag skickat in Angel till =) 
Sen fortsatte Angel öppna sin presenter & vi busa lekte & fixa & vips var kl 13  & barna kom till Angels kalas som blev så lyckat =) 
Victoria & Mogge ,My & Vinnie kom lite innan & vic & Mogge hjälpte till super mycket så tack snälla för all hjälp =) 
Vi sjöng för Angel & åt tårta & fira Angel .
Alla barn lekte busa & hade kul =) 
Vi avsluta med fiskdamm & det är väldigt poppis hos barna =) 
Så Angel har haft en underbar dag & kalaset var lyckat & hon fick massa fina presenter så Angel är så Glad & nu 6 År min lilla Prinsessa har blivit stor =) 
Älskade Angel klev in i köket till detta =) 
Jag & Linn har tänt tårtan & ska gå in & sjunga & ge Angel Tårta ,sång & paket på sängen =) 
Hipp Hipp HURRA GRATTIS Mammis Älskade Docka Angel på din 6 årsdag =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel får sång ,tårta & paket på sängen =) 
Älskade Födelsdagsbarnet Angel blev så glad av att vakna till sång ,tårta & paket =) 
Grattis Världens finaste & Bästa Angel !!! 
Prinsessan Angel blåser ut ljuset =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel med några paket =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Dagens instagrambild på när vi väckte Angel =)
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad Öppnar mer paket =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel öppnar paket =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel blev glad över ett skal typ till mobil ,hon hade inte fått mobilen än ,men blev så glad över skalet ändå sötisen & sa jag kan låtsas jag har telefon =) 
Underbara Angel öppnar paket =) 
Älskade Angel så glad över paketen hon ar önskat sej lego friends doc mcstuffins & de fick hon =) 
Underbara Angel blev chockad över att få en telefon =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel blev lyrisk av telefonen =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
FÖDELSEDAGSBARNET Angel så LYCKLIG över sin telefon =) 
Sötisen Angel med sin nya telefon =) 
Grattis min älskade Angel på din 6 Årsdag ! 
Världens gladaste 6 åring =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel så lycklig =) 
Underbara Angel med sin nya telefon =) 
Instagrambild =) 
Paketen Angel fick på sängen i morse ,en samsung telefon ,skal & skydd osv & friends lego Doc mcstuffins =) 
Älskade Angels telefon =) 
Angel ivrig öppna & kollar in sin nya tele = 
Angel visar stolt upp sin telefon som hon önskat sej för att ladda hem spel & spela på =) 
Nu är Angel på väg in i köket =) 
Angel blev glatt överraskad =) 
Angel kollar runt & säger woooow wooow vad fint Mamma =) 
Födelsedagsbarnet Angel blev överasskad när hon kom in i köket =)  
Hipp hipp Hurra Grattis min älskade Docka Angel på din 6 Årsdag =) 
Världens bästa 6 Åring =) 
Underbara Angel ska riva av filtarna till sin present =) 
Angel grejar för fullt =) 
Prinsessan Angel tar bort filtarna ... 
Nu ser Angel var de är =) 
Älskade Angel kämpar på få bort filtarna .. 
Angel ser nu vad hon får ;) 
Angel blir ivrig & kämpar bort sista av filtarna för att se cykeln helt =) 
Älskade Angel blev super glad över sin nya cykel =)
Angel plingar på ringklockan =) 
Födelsedagsbarnet Angel med  sin nya cykel =) 
Prinsessan Angel med sin nya cykel =) 
Bilderna kom i fel ordning ,här är när hon tar bort filtarna =) 
Angel har fått bort alla filtar =) 
Älskade Angel så glad över sin nya cykel en 20tum mountenbike med 6 växlar ,skärmar ,ringklocka,korg & super bra fjädringar & bredare däck osv =) 
Angels Cykel som hon blev super glad för =) 
Instagrambild =) 
Angel ville provsitta sin plats =) 
Grattis Våran underbara Angel på din 6 Årsdag =) 
Älskade Angel på sin hedersplats under ballongbågen =) 
Underbara Angel !!!
Självklart var Angel inskickad till bolibompa =) 
Såhär Grattar Bolibompa Angel på tv =) 
Vår Underbara Angel på tv barnkanalen =) 
Dom sjöng & Gratta lilla Angel =) 
Födelsedagsbarnet Angel på barnkanalen & blir Grattad =) 
Älskade Angel i tv =) 
Massa sång & gratulationer =) 
Angel var med i sitt favvoprogram Dagens Grattis i barnkanalen =) 
Så kul att även tv gratta vår älskade Angel =) 
Nu satte vi oss i soffan & käka lite tårta & fira Angel =) 
Tårta Älskar Angel =) 
Angel öppnar med paket =) 
Angel är ivrig & river upp ... 
Födelsedags Barnet Angel dansar av glädje & lycka =) 
Angel öppnar paket från Farmor & Farfar =) 
Ett spännande av långt kuvär =)  
Älskade Angel öppnar present .. 
Angels present från Farmor & farfar =) 
Prinsessan Angel blev förtjust över vad som låg i =) 
Angel kollar in jättenoga & blev så glad =) 
Det var ett super fint silverhalsband med en söt nyckelpiga från Farmor& farfar Tusen tack =) 
Älskade Angels present från Fina Farmor & Farfar ett silverhalsband med nyckelpiga på som Angel älskar =) 
Nästa paket ... 
Angel sliter upp pappret =) 
Angel blev super glad =) 
Frost friends lego som Angel önskat sej länge =) 
Angel går på nästa paket =) 
Angel är duktig på att öppna paket =) 
Angel blir så glad av alt hon får =) 
Massa olika play dho lera & tillbehör =) 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Gizmo är med & öppnar paket & passar det stora paketet =) 
Angel kollar in sitt lego =) 
Lego älskar Angel =) 
Angel vill börja bygga lego direkt =) 
Gizmo vilar på paketet =) 
Angel fick en Doc Mcstuffins väska =) 
Prinsessan Angel fortsätter öppna paket =) 
Lite smink & hårgrejer =) 
Nu kom Älskade Store Bror Daniel ner & gav Angel present =) 
Rebecca kramar Angel grattis =) 
Store Bror Daniel kramar Angel Grattis =) 
Älskade Angel ska öppna paketet från Daniel & Rebecca =) 
Angel sliter upp paketet =) 
Det ena paketet var ett Frost Yatzy =) 
Nu ska Angel öppna Det andra paketet från Daniel & Reb =) 
Angel förstår först inte vad det var =) 
När hon förstod det var en märkessköld till sina simmärken vart hon lyrisk av glädje =) 
Nu blir det mer paket =) 
Angel 6 År idag =) 
Älskade Angel i full gång & öppnad paket =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Angel är duktig på att öppna paket =) 
Älskade Angel !! 
Angel kämpar på med paket =) 
En Magnet tavla med bokstäver & siffror =) 
Prinsessan Angel blev glad för hon älskar att skriva & räkna =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel =) 
Nu ska Angel öppna sitt andra stora paket =) 
Angel tar en barnsax & klipper upp snörena =) 
Angel kämpar på =) 
En glad liten 6 åring =) 
Angel fick den vileda städvan hon önskat sej =) 
Angel blev super glad =) 
Angel på nästa paket =) 
Angel öppnar för fullt =) 
Här är Angels vileda städvagn =) 
Hipp Hipp HURRA Stort Grattis Min Älskade Angel på din 6 Års dag !! 
Mor & Dotter KÄRLEK !! 
Jag är världens STOLTASTE & LYCKLIGASTE Mammi till min underbara Angel !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Idag Firar Vi att Älskade Angel fyller 6 År Grattis min underbara Docka Angel !! 
Mor & Dotter Mys !!!C 
Mammi & Angel förre kalaset börjar =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Tack Älskade Angel att du kom & berika oss för 6 år sedan & du berikar oss varje sekund & jag är så lycklig & stolt över att vara din Mamma ,jag Älskar dej gränslöst mycket !!! 
Prinsessan Angel & Mammi Mys !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Stor Puss & grattis Mammis älskade Guda Gåva Angel på din 6 Årsdag !! 
Mammi & Dotter Mys !! 
KÄRLEKENMellan en Mor & Dotter är gränslös & otroligt underbar !! 
Dagens instagrambild på Mor & Dotter KÄRLEK!!! 
Vi börjar duka fram iför kalaset =) 
Dukat fram lite =) 
Tårtor & cupe cakes & cake pops osv ... 
Lite blandat festisar & läsk =) 
Chokladbollar osv ... 
Tårtan vi åt i morse =) 
Lite av det vi bakat =) 
Älskade Angels Frost tårta på plats =) 
Instagrambild på dukningen =) 
KÄRLEKSBARNETLinn så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mor & Dotter Kärlek älskar dej min vackra Linn !! 
Prinsessan Angel fick present av My & Vincent som kom först =) 
Födelsedagsbarnet Angel med sin present =) 
Victoria läser vad My skrivit så fint till Angel =) 
Victoria läsår att My skrivit att Angel är hennes BÄSTA  vän & dom ska vara vänner förevigt osv så gulligt =) 
Jag & Fina My =) 
Angel öppnar paketet från Fina My & Vincent =) 
Angel fick frost gipsgrejer =) 
Nu fick Angel paket av Juni som kom =) 
Angel & kompisen Juni =) 
Prinsessorna Angel & Juni =) 
Angel & Juni går på samma förskola =) 
Vican busar =) 
Angel fick fint Frost sminkset av Juni =) 
Detta fina frost smink fick Angel av Juni =) 
Nu kom Fina Nova =) Angel fick ett fint set med massa lomband =) 
Store bror Daniel ,Mogge & Angel =) 
Nu kom Antonio som renen i frost & Benjamin som olof =) 
Fina Angel & Fina Antonio =) 
Angel,Antonio,Benjamin ,My & Vincent =)
Älskade Angel fick mer presenter =) 
Barna samlas & skac försöka hoppa samtidigt medans jag tar kort haha 
Alla hoppar för fullt haha 
Fina Angel,Benjamin,Antonio,Vincent,My & Juni =) 
Av Antonio fick Angel en söt my little ponny =) 
& av Benjamin ett pysselset =) 
Prinsessan Angel så glad att det kom så många kompisar =) 
Älskade Angel & Vincent =) 
Ludde & Ebba kom =) 
Fina Nova,Angel fick en fin bok av Ebba =) 
Angel fick mer presenter av Fina Nellie =) 
Angel fick fina frost saker av Nellie =) 
Angel öppnar sitt andra packet från fina Nellie & Daniel =) 
Det var en fin Frost docka =) 
Fina Nellie Har kommit =) 
Vincent ,Juni & My =) 
Angel,Nova ,Antonio ,Nellie & Ebba =) 
Nu sjunger vi ja må hon leva för Angel =) 
När alla barn satt sej börja vi sjunga för älskade Angel =) 
Prinsessan Angel blev lite generad av att vi sjöng men hon tyckte det var kul =) 
Mammi kom fram & pussa & gratta älskade Angel igen i slutet av sången =) 
Nu har Älskade Angel tagit första tårtbotten & det blev kö för dom andra barnen =) 
Nu blev det tårta =) 
Fina Ebba & Nova =) 
Fina Nellie & Angel =) 
Nellie & hennes pappa Daniel =) 
Nu är det tårta för hela slanten =) 
Alla äter tårta osv =) 
Alla barn äter ,skrattar & har kul =) 
Angel & Nova =) 
Antonio & Benjamin !! 
Vincent & Juni =) 
Juni & My =)
Nu ska födelsedagsbarnet Angel ta första biten på frost tårtan =) 
Angel & nova blir först på frost tårtan =) 
Fina Angel & Nova väntar på att få frost tårta =) 
Sötnosarna Angel & Nova !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Nu blev det fiskedamm & Angel var först att fiska =) 
Angel fick napp =) 
Nu fiskar Angel upp sin fisk =) 
ojoj en stor fisk haha 
Nu ska Angel kolla vad hon fått =) 
Men vilken busig fisk hon fick tandborstar haha 
Angel kasta tillbaka & fiska igen =) 
Nu fick hon napp igen =) 
& denna gången var det en frost godispåse =) 
Födelsedagsbarnet Angel med sin fångst en frost godispåse =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Nu ska Fina Nova fiska =) 
Nova fick oxå napp direkt =) 
Nu fiskar Benjamin =) 
Nu ska Fina Ebba fiska =) 
Ebba fick oxå napp =) 
Nu ska Fina My fiska =) 
My Fick oxå napp =) 
Nu var det Junis tur & fiska =) 
& fick oxå napp =) 
Nu ska Fina Vincent Fiska =) 
Han fick oxå napp direkt =) 
Vincent fick sin fångst =) 
Sötisen Vinnie =) 
Nu ska söta Fina Nellie fiska =) 
Nellie fick oxå napp direkt =) 
Nu var det Fina Antonios tur att Fiska =) 
Antonio fick oxå napp =) 
Nellie & My =) 
Vi sitter & fikar & har trevligt =) Angel sitter i Mammis knä =) 
Daniel gömde sej i fiskdammen haha 
Söta Store Bror Daniel fixa fiskdammen =) 
Fina Rebecca var oxå med & hjälpte till med fisk dammen =) 
Angel & Mammi myser =) 
Älskade Linn ,Juni ,Mogge & Nova =) 
Instagrambild ... 
& en annan instagrambild =) 
Jag & Angel tackar alla som kom & Fira älskade Angel med oss =) 
Prinsessan Angel nu ikväll efter ett lyckat kalas =) 
Världens finaste 6 Åring min underbara Angel !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel har bytt om & slappar efter kalaset =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
Nellies Pappa Daniel kom med en ny monster energidryck till mej & massa juice så snällt av han tack =) 
Mina Älskade Döttrar Angel & Linn Gud Vad Jag Älskar er !!  
Jag med mina underbara döttrar Angel & Linn !! 
Tjejligan =) jag & mina underbara tjejer =) 

Gud vilken dag det har varit & det viktigaste är att Älskade Angel har haft super kul & haft sitt Frost kalas med alla kompisar & lekt busat & haft super kul hela dagen =)

Angel fick otroligt mycket fina paket =) 
Tack alla som kom & Fira Angel med oss & tack för alla fina presenter osv =) 
Nu har jag ,Angel & Linn myst ner oss i soffan & jag njuter av att ha båda mina tjejer nära =) 
Vi är som dom tre musketörerna & tjejligan =) 
Tänk att min underbara Angel redan är 6 år ,det är helt otroligt för känns som igår man kom från BB typ =) 
Men jag är så tacksam & glad & Lycklig för Angel berikar mej varje sekund & hon är mitt allt =) 
Nu ska vi fortsätta mysa här & vi har bestämt att vi alla tre ska sova i min säng inatt så nu blir det upp & mysa & se tv i min säng =) 
Så igen ett stort Grattis min älskade Guda Gåva Angel & hoppas din dag vart bäst =) 
Ha en underbar kväll så hörs vi imorgon igen =)