måndag 28 mars 2016

Grattis Till Mej & Rebecca som fyller År idag =) Wow Vilka presenter & vilken underbar dag =) Bästa EVER ;)

 
Stort Grattis till Fina Rebecca på din dag hoppas du oxå haft en fin dag & presenter har du fått av mej redan ;) 
Grattis till mej själv för vi fyller på samma dag så det är lite kul ;) 
Blev grattad med fin sång tårta kaffe massa presenter & otroligt fin teckning Angel gjort =) 
Jag fick otroligt fin hotellnatt på Nya hotellet som öppnar nu den 1a April här i umeå =) 
Så jag & Angel ska vara med på invigningen & va dom första som sover i rummet & inviger allt, för allt e nytt som sängar täcken kuddar osv så blir väldigt speciellt att få inviga nya hotellet Mimer Elits hotell här i Umeå den 1a April i ett Flux rum =)
Även Pernilla & co ska ditt & jag tar med mej Malin ditt så vi blir ett härligt gäng =) 
Jag fick även dom ÄKTA  Chanels kuddfodral 2 st svarta med strass på & 2 st grå vita jag blev otroligt glad för dom ÄKTA kostar ju en hel del.
Finns även billigare kopior för typ 3-400kr men ska de va så ska de va äkta =) 
Jag fick en super fin tavla av Älskade Linn & Angel med superfin tex & ett superfint kort ,Tack älskade Gumman =) 
Av Daniel & Rebecca fick jag blommor & ett kort =) 
Jag fick även en ny guldklocka & tumring i 9K & jag fick även en helt magisk present jag önskat mej länge & de är en fotmassage maskin =) Me Time säger jag bara wow vilken maskin & den verkligen knådar fötterna & den har infravärme osv =) 
Den har blivit försenad pga av att det vart påsk o mycket röda dagar men den kommer förhoppningsvis i dagarna =)
Fick även 2 st till nya köks stolar som oxå kommer komma snart =) 
Jag har ju 6 st nu men eftersom vi blivit fler i familjen (Pernilla,Johnny & Loke ,Ragnar ) Så måste jag ha fler stolar så nu har jag snart 8 st & ska även köpa på mej 2 st mindre stolar som Angel & Loke kan ha  =) 
Ja Gud jag har fått otroligt mycket fina saker idag & Fina Malin låna en bil & kom tuttandes så gulligt av henne =) 
Victoria & Mogge & My & Vincent kom förbi på en smörgåstårtebit & Tårtbit & jag fick ett otroligt stort fint doftljus från victorias home & det dofta ljuvligt så tusen tack snälla ni =) 
När dom åkt hem var vi tvungna städa upp & greja .
Det har vart en kanon & underbar dag & jag är så tacksam & glad att jag har 3 av mina 4 barn hemma & fira min dag =) 
Vi har verkligen frossat i tårta smörgåstårta & gottat oss hela dagen =) 
Detta var den bästa födelsedagen ever säger jag & ni MÅSTE KOLLA  andra Bloggen wiiie WOW  säger jag även massa massa bilder på oss idag ;) ;) 
Jag är så extremt lycklig finner inga ord & gud vad jag Älskar dej Min underbara Make Peter ;) 
Men som sagt ni ser allt i andra bloggen så förstår ni wow säger jag ,ja har världens BÄSTA Man älskar dej Honey =) 
Detta Nya Hotell i Umeå ska jag & Angel bo på & vara med på invigningen den 1a April så otroligt mysigt =) 
Min tårta & paket =) 
Fick underbar tårta med vit choklad & hallon YUMMIE!! 
Mysigt & så fint =) 
Mammis Älskade Docka Angel väntar på Go tårta =) 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Se vilken fin teckning älskade Angel gjorde till mej med ett stort hjärta & skrivit A & M i för Angel & Mamma så gudomligt fin blev så varm inombords tack min underbara Angel !! 
Älskade Angel har klistrat & målat en mun som en puss till mej oxå så otroligt fint & blev så varm i Mammihjärtat Tack Älskade Angel !! 
Jag Fick en ny guldklocka & en tumring i 9k av min älskade Make & Min Älskade Pappa som gått ihop till detta =) 
Underbar fin tavla med super fin text på & jättefint kort av min älskade Linn ,Gud vad jag blev varm i Mammihjärtat tack min älskade Gumma vad fint =)  
Fick detta super coola kortet av älskade Linn & Angel ... 
Med världens finaste text i så hela jag & Mammihjärtat blev varm & rörd till tårars gud vad underbara ni är älskar er !!! 
Hihi super coolt kort som även börja spela när man öppna =) 
Wow fick Chanels kuddfodral av min Älskade Make Peter & min Älskade Pappa ;) 
2 st Äkta grå vita chanel örngott wiiie sooo happy =) 
Så nu har jag 4 st Äkta Chanel kuddfodral =) Lyckan e total =) 
2 st svarta Äkta Chanel med stenar på wiiie såååå snyggt =) 
Mmmm YUMMIE!!! vitchoklad tårta & go kaffe =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !! 
Fick fina Blommor & ett kort av Älskade Daniel & Rebecca =) 
Fick ett underbart fint kort av Älskade  Daniel & Rebecca =) 
Dom hade skrivit jättefint så jag blev rörd tack snälla =) 
Instagrambild på några av mina presenter =) 
Är sjukt lycklig för mina chanel kuddfodral =) 
Fick även veta att jag kommer snart få dessa 2 stolar så då har jag 8 st hemma =) 
Jag har 6 st såna här stolar men blir för lite nu när vi blivit fler i familjen ( Pernilla,Johnny & Loke & Ragnar) så önskade mej 2 st till & det fick jag wiiie så kul längtar tills dom kommer =) 
Instagrambild på min fina teckning & dom 2 stolarna som snart kommer =) 
En lyx natt på hotell i delux rum & vi blir dom första ever att sova i de rummet & inviger allt som är helt nytt 1a April =) 
Min Magiska present av min underbara Make Peter som jag ska ha när han inte är hemma & kan massera mej så omtänksamt & romantiskt =) En fotmassage maskin Me Time wiiie så underbart =) 
Min magiska present från min älskade Make Peter så omtänksamt & gulligt av han tack Honey du är bäst =) 
Denna underbara maskin knådar & masserar verkligen fötterna & det är infrarödvärme i om man fryser om fötterna =) 
Massagemaskin med olika program & infrarödvärme i som knådar & masserar fötterna ordentligt wiiie Tack min underbara Make Peter du är bäst & jag älskar dej så mycket =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så underbar & fin !! 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Prinsessan Angel dansar & har kul =) 
Lite smörgåstårta käka vi idag =) 
Älskade Angel gotta sej med smörgåstårta =)
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Present av Victoria & Mogge =) 
Present från victorias Home från Victoria & Mogge =) 
Stort fint doftljus i jättefin glasburk med glaslock på =) 
Ljuset doftar ljuvligt Tack snälla Victoria & Mogge för den superfina presenten =) 
Instagrambild på mitt fina doftljus jag fick av Fina Victoria & Mogge =)
Fina Bästa Malin & Victoria & Mogge =) 
Fina Mogge & Victoria äter smörgåstårta =) 
Mammis Älskade Charmtroll Angel spelar lite på telen =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel helt inne i spelet =) 
Nu ska vi ha lite mys här hemma =) 
Världens Bästa Angel dansar & sjunger för Mammi =) 
Underbara Angel redo för lite familje mys =) 
Älskade Linn,Jonathan & Angel sjunger ja må du leva för mej =) 
Mina Älskade Döttrar Angel & Linn & Jonathan sjunger högt ja må du leva för mej ,ja blev så rörd till tårar tack va underbara ni är älskar er så mycket !! 
Vi ska ha familjemys & se den gamla kultfilmen Trolltyg i Tomteskogen =) 
Underbart Födelsedags/FamiljeMys =) 
Underbara Linn & Jonathan =) 
Min Vackra Dotter Linn & hennes fina Jonathan =) 




Älskade Angel myser =) 
Prinsessan Angel gillar chips & dipp =) 
Nu blir det filmas här hemma =) 
Underbara Linn ,Angel & Jonathan !!! 
Mina Vackra fina underbara döttrar Angel & Linn & min fina svärson Jonathan =) 
Syskon Kärlek =) Gud Vad Jag Älskar Er !! 
Vart en otroligt fin dag den bästa födelsedagen EVER  & nu väntas det myspys för hela slanten här hemma ,vi ska se den gamla kultfilmen trolltygg i tomteskogen & äta massa gott =) 
Känns lite trist för att de är sista kvällen min älskade Dotter Linn & Jonathan är här för dom åker hem imorgon :( 
Kommer bli så tomt & jag kommer sakna dom oerhört mycket =) 
Men vill inte tänka på det nu för nu ska vi mysa & ha det kul =) Ha en fin kväll på er alla sötisar för det ska vi ha =)
Så hörs vi imorgon igen =) 
Glöm INTE kolla andra Bloggen wiiie sooo Happy ;) 
 kram