tisdag 1 mars 2016

Grattis Fina Pernilla =) Angel vann Över Pappi i Luffarschack =) Fick fotspabad & helkroppsmassage =)

 
Grattis Gumman !! 
Ojaaaa helt magiskt underbart & så det ska va =) 
Precis så sant =) 
Hipp hipp Hurra stort Grattis Fina Pernilla på din dag =) 
Självklart fick Pernilla blommor en chokladask & semlor av oss men eftersom hon jobba hela kvällen så kunde jag inte överaska henne utan det fanns hemma hos henne när hon kom hem på kvällen =) 
Hoppas du haft en fin dag gumman .
Idag tog jag en snabb solning gudars vad skön det var =) 
Har ju inte solat på länge då vi grejat i gymmet osv men nu ska de bli ändring =) 
Älskade Angel & Pappi spela luffarschack & Angel vann hela tiden hehe ;) 
Jag & Angel lekte lite med hennes dockor & har myst & busat för fullt =) 
Min Underbara Make parkera mej i soffan & gjorde ett fotspabad till mej & gud vad skönt det var & sen fick jag fot & ben massage & nu inväntar jag helkropps massage ;) 
Snacka om att jag har det lyxigt här hemma ;) 
Kolla andra bloggen wow magiska bilder på oss så Happy happy ;) 
Underbart & ta en solning hemma i sitt eget solarium =) 
Instagrambild =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel =) 
Mammis Älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Mammis Älskade Solstråle Angel alltid så Go & Glad !!! 
Älskade Angel vann över Pappi i luffarschak =) 
Mammis Älskade Hjärta Angel så glad hon vann över Pappi =) 
Mammis Älskade Charmtrollis Angel i sitt kvällsbad =) 
Gud Vad Jag Älskar Dej Min Underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens underbaraste Angel älskar att bada =) 
Prinsessan Angel plaskar & busar i badet =) 
Min Underbara Make har platsat mej i soffan framför brasan i ett gott fotspabad & en god kopp kaffe LOVELY!! 
Världens skönaste fotspabad =) 
Instagrambild =) 
Älskade Angel ville oxå testa fotspabadet =) 
Mammis Älskade Mystrollis Angel =) 
Underbara Angel så vacker & Go =) 
Det är otroligt mysigt just nu & jag ska få min helkroppsmassage så har inte tid sitta här som ni kanske förstår =) 
Men önskar er oxå en fin kväll så hörs vi imorgon igen =)
Glöm ej andra bloggen otroligt många fina bilder osv ;)